Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-10, 21:14   #161
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Idag har jeg ikke vært flink. Har vært hos søster'n i hele dag, så det ble en kjapp omelett til frokost, og deretter dalte "flinkheten" gradvis hele dagen. Is til lunsj, pølsefest med div pølser, hjemmelaget potetmos, surkål og løksalat til middag. Godt det er en ny dag i morgen med nye muligheter.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:16   #162
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Et tips til tilbehør på ostefatet framfor druer og honning er eplesyltetøyet til Nora uten tilsatt sukker. Jeg spiste nannah + div. ost + litt eplesyltetøy til kveldsmat i en lang periode.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:19   #163
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.117
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Økologisk eplemos er også nydelig til litt skarpe oster. Den er usøtet.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:19   #164
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.993
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Jeg kjøpte en Atkinsbar på lørdag og tenkte å kose meg med halvparten, men etter kun få tygg begynte det å klø i munnen og jeg fikk allergisk reaksjon. Rart, for jeg valgte jo selvsagt en variant uten nøtter.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:20   #165
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Jeg lurer på om den usukrede til Nora er borte? Fant den ikke sist jeg så etter den. Skal sjekke ut økologisk eplemos.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:21   #166
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.117
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg kjøpte en Atkinsbar på lørdag og tenkte å kose meg med halvparten, men etter kun få tygg begynte det å klø i munnen og jeg fikk allergik reaksjon. Rart, for jeg valgte jo selvsagt en variant uten nøtter.

Står det ikke på at den kan inneholde spor av nøtter?

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:22   #167
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.993
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Mulig, jeg fant det ikke (og har kastet den nå), men det står jo på alle sjokolader ellers også, og er aldri et problem.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:22   #168
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.117
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg lurer på om den usukrede til Nora er borte? Fant den ikke sist jeg så etter den. Skal sjekke ut økologisk eplemos.

Den er knallgod, men er ikke holdbar så lenge. Kanskje en mulighet å fryse ned?

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:29   #169
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Karamell: Jeg spiser knapt nok egg. Jeg liker det ikke noe særlig - og lukten tar helt piffen ut av meg. Det blir mye bær og cottage cheese til frokost, egentlig. Legger du deg på et litt høyere carboinntak, så kan du jo spise havregrynsgrøt til frokost?

Jeg har vært på hytta og levd på halvkarbo Altså: Ikke brød, men litt nachochips (20 stykker, for å være helt eksakt) - litt ris (i fæl posegryterett til og med) og vanilijesaus - og uante mengder blåbær. (må det, når man har plukket 7 liter, tross alt) - og værstingen: vannmelon.
Ellers: kesam m/bær, spekeskinke..og...hm husker ikke...
Vel, veiedag i morgen, vi får se...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:35   #170
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.993
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

CC takler jeg ikke. Da heller rugsprø. Orker ikke bake lavkarbo brød og knekkis. :nix:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:39   #171
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Lavkarbobrød må du ikke finne på å bake - det stinker egg (selv om mange ihuga lavkarbofolk sier det smaker HELT som ekte brød...)

Jeg skal ha asparges med hollandeise en dag i uka her, har jeg tenkt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:45   #172
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Spisdegslank-brødet er ikke eggete, ikke mandelbrødet iallefall.

Et annet alternativt til CC (som jeg absolutt ikke taklet, men har endt opp med å like - iallefall i havregrøt) er kesam 8% blandet med kesam vanilje. Det spiste jeg som frokost i lang tid. Med mandler og bær. Som matpakke kan også det funke fint med fryste bær, da tiner de opp litt til de skal spises.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:51   #173
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Jeg er så glad jeg fant Nennes knekkebrød jeg.

I dag hadde jeg en liten spontant planlagt sprekk.
Ble en potet med brun saus hos svigers.

Ellers er fovorittene mine om dagene:
- eggerøre med skinke, ost, gressløk og ett par cherrytomater i biter
- salat med kylling, fetaost, tomat, paprika og rød pestodressing (den ferdig oppskjærte kyllingen fra coop er veldig god!)
- knekkebrød med smør og ost.
- skyr blandet med CC, bringebær, toppa med hakka mandler
- iskaffe med noen suketter, kanel og fløte

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:52   #174
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Det var lurt å blande skyr med cc. Jeg elsker begge deler.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:53   #175
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.993
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Fortell meg om spis deg slank. Ha i minne at jeg ikke bor i hovedstaden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:54   #176
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.993
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Det var dumt at Skyr med smak smakte apartam.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:59   #177
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fortell meg om spis deg slank. Ha i minne at jeg ikke bor i hovedstaden.


http://www.spisdegslank.no/

De distribuerer i flere steder av landet.
http://www.spisdegslank.no/index.php...b&tid=1&pid=46

Jeg har bare spist brødet med parmesan fra spisdegslank og det er litt sånn bob-bob. Synes ikke det er eggete, men litt merkelig konsistens er det jo. Kanskje jeg skal få bestilt litt av mandelbrødet. Jeg skal ikke fortsette å bestille mat derfra, men moren min gjør nok det, så da kan jeg bestille brød gjennom henne i allefall. Hun har kjøpt brødmix'en og baker brødet selv.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 21:59   #178
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Spisdegslank er et opplegg hvor det er snakk om både lavkalori og lavkarbo. Ikke helt poppis hos alle lavkarbere, siden kalorinivået er lavt. I tillegg til at det brukes sukkererstatning i det meste av maten. Man kan bruke opplegget fullt ut, kjøpe helt ferdige ukemenyer, med alle måltider fryst og tilberedt. Eller man kan lage maten selv ut i fra kokebok, eller gjøre som meg - kjøpe enkeltprodukter.

Bilder av maten ligger her. De leverer disse stedene:

Arendal (Mer info) Annenhver uke kl. 16:00-16:15
Asker (Esso stasjonen) (Mer info) Annenhver tirsdag kl. 20:15-20:30
Asker (Esso stasjonen) (Mer info) Torsdager kl. 20:15-20:30
Askim (Mer info) Annenhver tirsdag kl. 17:30-17:45
Bergen (Mer info) torsdag kl. 18:00-19:00
Brumunddal (Mer info) Annenhver onsdag kl. 14:00-14:15
Bærum (Sandvika/Kadettangen) (Mer info) Tirsdager kl. 20:45-21:00
Bærum (Sandvika/Kadettangen) (Mer info) Torsdager kl. 20:00-20:15
Drammen (Mer info) Annenhver mandag kl. 18:00-20:00
Egersund (Mer info) Annenhver uke kl. 16:30-16:45
Eidsvoll (Mer info) Annenhver onsdag kl. 16:30-16:40
Elverum (Mer info) Annenhver onsdag kl. 12:30-12:45
Etne (Mer info) Annenhver torsdag kl. 16:00-16:15
Fagernes (Mer info) Torsdag kl. 11:00-11:10
Flekkefjord (Mer info) Annenhver uke kl. 15:15-15:30
Flisa (Mer info) onsdag kl. 11:15-11:30
Flå (Mer info) Annenhver onsdag kl.15:30-16:00
Fredrikstad/REMA1000 Evjekaia (Mer info) Annenhver mandag kl. 18:15-18:30
Geilo (Mer info) Annenhver onsdag kl. 12:30-12:45
Gjøvik (Mer info) Annenhver onsdag kl. 11:45-12:00
Gol (Mer info) Annenhver onsdag kl. 14:00-14:15
Gran (Mer info) Annenhver onsdag kl. 10:00-10:15
Grimstad (Mer info) Annenhver uke kl. 16:45-17:00
Halden (Mer info) Annenhver mandag kl. 16:45-17:00
Halsa (Mer info) Annenhver fredag kl. 13:15-13:30
Hamar (Mer info) Annenhver onsdag kl. 15:00-15:15
Haugesund (Mer info) Annenhver torsdag kl. 18:00-18:30
Haukeligrend (Mer info) Annenhver torsdag kl. 13:00-13:15
Horten (Mer info) Annenhver tirsdag kl. 18:45-19:00
Hønefoss (Mer info) Onsdag (Se "Mer info") kl. 17:45-18:00
Jevnaker (Mer info) Annenhver onsdag kl. 16:45-17:00
Kongsvinger (Mer info) Annenhver onsdag kl. 10:00-10:15
Kongsberg (Mer info) Annenhver onsdag kl. 20:15-20:30
Koppang (Mer info) Annenhver lørdag kl. 13:30-13:45
Kristiansand/Ica Vågsbygd (Mer info) Annenhver uke kl. 18:45-19:00
Kristiansand/Sør Arena (Mer info) Annenhver uke kl. 18:00-18:15
Kristiansund (Mer info) Annenhver torsdag kl. 20:45-21:00
Larvik (Mer info) Annenhver onsdag kl. 16:30-16:45
Lillehammer (Mer info) Annenhver onsdag kl. 13:00-13:15
Lillesand (Mer info) Annenhver uke kl. 17:15-17:30
Lyngdal (Mer info) Annenhver uke kl. 14:45-15:00
Lærdal (Mer info) Annenhver torsdag kl. 14:00-14:10
Mandal (Mer info) Annenhver uke kl. 14:00-22:00
Minnesund (Mer info) Annenhver onsdag kl. 16:00-16:10
Molde (Mer info) Annenhver torsdag kl. 18:00-18:15
Momarken (Mer info) Annenhver tirsdag kl. 17:00-17:15
Moss (Mer info) Annenhver mandag kl. 19:15-19:30
Nesbyen (Mer info) Annenhver onsdag kl. 14:45-15:00
Notodden (Mer info) Annenhver onsdag kl. 19:30-19:45
Orkanger (Mer info) Annenhver onsdag kl. 15:15-15:30
Oslo (Esso Ryen) (Mer info) Annenhver tirsdag kl. 19:15-19:30
Oslo (Esso Ryen) (Mer info) Torsdager kl. 17:45-18:00
Oslo (Statoil Sweigaardsgate) (Mer info) Torsdager kl. 18:30-18:45
Otta (Mer info) Annenhver torsdag kl. 10:30-10:35
Porsgrunn (Mer info) Annenhver onsdag kl. 17:30-17:45
Raufoss (Mer info) Annenhver onsdag kl. 11:00-11:15
Rena (Mer info) Annenhver lørdag kl. 14:15-14:30
Røros (Mer info) Annenhver lørdag kl. 10:00-10:15
Sandefjord (Mer info) Annenhver tirsdag kl. 16:30-16:45
Sandnes (Mer info) Annenhver uke kl. 18:30-19:00
Sarpsborg (Mer info) Annenhver mandag kl. 17:30-17:45
Seljord (Mer info) Annenhver torsdag kl. 11:30-11:45
Skarnes (Mer info) Annenhver onsdag kl. 09:30-09:40
Skien (Mer info) Annenhver onsdag kl. 18:00-18:15
Stavanger (Mer info) Annenhver uke kl. 20:15-21:00
Trondheim (Mer info) Annenhver fredag kl. 18:00-18:30
Trysil/Kremen Konditori (Mer info) Onsdag kl. 14:00-17:00
Trysil/Spenst (Mer info) Onsdag kl. 14:00-18:00
Tynset (Mer info) Annenhver lørdag kl. 11:15-11:30
Tønsberg (Mer info) Annenhver tirsdag kl. 17:30-17:45
Vigeland (Mer info) Annenhver uke kl. 14:00-14:15
Vormsund (Mer info) Annenhver onsdag kl. 09:00-09:10
Voss (Mer info) Annenhver torsdag kl. 15:45-15:55
Ål (Mer info) Annenhver onsdag kl. 13:15-13:30
Ålesund (Mer info) Annenhver torsdag kl. 15:45-16:00
Åndalsnes (Mer info) Annenhver torsdag kl. 13:35-13:45
Ås (Mer info) Annenhver tirsdag kl. 18:30-18:45
Ås (Mer info) Annenhver onsdag kl. 12:30-12:45

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 22:03   #179
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det var dumt at Skyr med smak smakte apartam.

Ja, det smaker litt, synes jeg. Jeg liker det likevel, men jeg spiser det ikke så ofte pga aspartamen.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 21:59   #180
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Til frokost idag: masse selvplukka blåbær med en ss vaniljekesam *nam*
Lunsj: Gryte med svinekjøtt (kantinemat) og salat
Middag: Kjøttdeig, paprika, soltørket tomat, hvitløk og rømme + litt kokte linser (fyller godt) Jeg synes røde linser er helt himmelsk, men det er kanskje ikke helt forenelig med lavkarbo?
Etter trening tok jeg en lavkarbois. Det er kjempegod og jeg skal lage meg en ny ladning. Definitivt.
Så må jeg kanskje ha noe i meg nå. Et knekkebrød med brie kanskje.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no