Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-21, 15:30   #161
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.841
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har egentlig ikke likt julen så godt som voksen, synes det er så mye kjas og mas og forventninger og fokus på gaver. Og jeg føler at jeg aldri klarer å innfri på noen hold. Vi har reist til varme strøk et par jule rog det har vært fantastisk, og kommer nok til å gjøre det flere ganger. Men enn så lenge har jeg bestemt meg for å lære meg å like jul, eller kanskje aller mest like juleforberedelser, igjen. Så da blir jeg med her, og håper å klare åfange opp juleglede og ikke minst komme i gang med forberedelser tidligere.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 15:37   #162
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg har egentlig ikke likt julen så godt som voksen, synes det er så mye kjas og mas og forventninger og fokus på gaver. Og jeg føler at jeg aldri klarer å innfri på noen hold. Vi har reist til varme strøk et par jule rog det har vært fantastisk, og kommer nok til å gjøre det flere ganger. Men enn så lenge har jeg bestemt meg for å lære meg å like jul, eller kanskje aller mest like juleforberedelser, igjen. Så da blir jeg med her, og håper å klare åfange opp juleglede og ikke minst komme i gang med forberedelser tidligere.

Jeg har klart å komme meg dit at jeg har lagt meg på et nivå som jeg klarer og som ikke blir for stressende. Og det varierer fra år til år. Noen år blir det meste av julebakst innkjøpt, andre år baker jeg. Jeg prøver å være ferdig med julegaveinnkjøp til 1 desember slik at det kun er å hente pakker på posten og pakke inn som gjenstår. Det har gjort at jeg har begynt å skikkelig like jul. Men mer de koselige tingene, som lys, lukter, pynt og familietid. Pusle puslespill eller se på julefilmer.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 15:56   #163
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.841
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har klart å komme meg dit at jeg har lagt meg på et nivå som jeg klarer og som ikke blir for stressende. Og det varierer fra år til år. Noen år blir det meste av julebakst innkjøpt, andre år baker jeg. Jeg prøver å være ferdig med julegaveinnkjøp til 1 desember slik at det kun er å hente pakker på posten og pakke inn som gjenstår. Det har gjort at jeg har begynt å skikkelig like jul. Men mer de koselige tingene, som lys, lukter, pynt og familietid. Pusle puslespill eller se på julefilmer.

Det tror jeg er nøkkelen. Og ikke minst, starte tidlig. Jeg er oppvokst med at huset står på hodet i ukene før jul, med full nedvask av hele huset og inni alle skuffer og skap, og har alltid en liten stemme inni meg som sier at det er ikke jul før alt det er gjort. Og det skjer jo aldri, fordi det er ikke et ambisjonsnivå jeg vil ligge på. Men jeg føler liksom at det er sånn det burde være. Selv om jeg vet innmari godt at det ikke stemmer.

Men jeg vil så gjerne skape en god og avslappende jul for ungene, julefeiring som gjør at de også har lyst til å feire med oss når vi blir gamle og de har helt egne liv. Og får vi til det, tror jeg at også jeg kommer til å like julen.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 18:03   #164
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har klart å komme meg dit at jeg har lagt meg på et nivå som jeg klarer og som ikke blir for stressende. Og det varierer fra år til år. Noen år blir det meste av julebakst innkjøpt, andre år baker jeg. Jeg prøver å være ferdig med julegaveinnkjøp til 1 desember slik at det kun er å hente pakker på posten og pakke inn som gjenstår. Det har gjort at jeg har begynt å skikkelig like jul. Men mer de koselige tingene, som lys, lukter, pynt og familietid. Pusle puslespill eller se på julefilmer.

Jeg og. Jeg har rett og slett bestemt meg for at advent og jul skal være kos og aldri stress. Det vil i mitt tilfelle si at jeg må ha tre ting på plass: Lys, julemusikk og litt julete ting på tv. Alt annet er en bonus. Jeg baker eller lager konfekt kun hvis jeg har lyst. Det pleier å skje av og til. Jeg har en familie med få forventinger, og mannens har ingen. Det hjelper. Vi kjøper heller ikke så mange gaver, for vi er ikke så mange. Og mannen kjøper dem.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 20:11   #165
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Vi var på Gran Canaria julen 2018, det var superdeilig! Hadde jo advent og alt sånt hjemme, og var hjemme til nyttårsaften, men å ha selve julen i litt varmere strøk var helt topp. Skulle mer enn gjerne gjort det igjen, for min del. Jeg har feiret jul i utlandet noen ganger før, så for meg var det ikke så sært, og ungene koste seg også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 20:35   #166
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.830
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

For meg handler jul om å ha de nærmeste rundt meg, det kunne like gjerne vært i utlandet eller på fjellet.

Jeg stresser også veldig lite, særlig i år som ungene ikke er hos meg. Jeg starter snart med julespillelista.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 20:38   #167
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.100
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Kjøpte bøker til noe av ungdommen nå. Fylleordbok og banneordbok på Humanist Forlag.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 20:54   #168
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Siden jeg ikke har noe ordens-gen har jeg ikke tatt etter julestresset med rundvask av hus og alt det der. Men jeg skjønner at det er vanskelig å legge bort når det sitter der. Hvis det hjelper er det ihvertfall noen av oss som ikke vasker noe mer til jul enn ellers, som baker hvis vi har lyst, og sånn. Det jeg selv husker fra jula er ikke at det er rent, men at det er god stemning, den samme julepynten som alle åra før (på samme sted), og tid sammen. Så det har jeg lyst til å gi til ungene mine også.

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 21:02   #169
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.827
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg kjøpte brukt babyakebrett i dag til kroner 50,-. Blir perfekt julegave til ettåringen.

AAH! BABY-akebrett!!

Siden vi er på FP, trodde babyake-brett var noe fancy, japansk. Kjøkken-relatert, elns.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 21:06   #170
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.830
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 21:11   #171
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

AAH! BABY-akebrett!!

Siden vi er på FP, trodde babyake-brett var noe fancy, japansk. Kjøkken-relatert, elns.

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 21:14   #172
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.876
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

AAH! BABY-akebrett!!

Siden vi er på FP, trodde babyake-brett var noe fancy, japansk. Kjøkken-relatert, elns.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 21:32   #173
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

AAH! BABY-akebrett!!

Siden vi er på FP, trodde babyake-brett var noe fancy, japansk. Kjøkken-relatert, elns.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 12-10-21, 08:17   #174
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har bestilt noen bøker og noe krydder (som er vanskelig å få tak i før jul).

Så må jeg jo finne på noe til meg selv også..hva jeg har lyst på. Bursdag rett før jul er ikke like enkelt..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 12-10-21, 09:06   #175
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har kjøpt masse gaver i helga!

Tips om noen skulle være interessert: Spinnerigården har store tepper (140x240) i rein ull og det var akkurat det studenten ønska seg.

Glimrende tips, for det er akkurat det jeg har på min ønskeliste.

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Siden jeg ikke har noe ordens-gen har jeg ikke tatt etter julestresset med rundvask av hus og alt det der. Men jeg skjønner at det er vanskelig å legge bort når det sitter der. Hvis det hjelper er det ihvertfall noen av oss som ikke vasker noe mer til jul enn ellers, som baker hvis vi har lyst, og sånn. Det jeg selv husker fra jula er ikke at det er rent, men at det er god stemning, den samme julepynten som alle åra før (på samme sted), og tid sammen. Så det har jeg lyst til å gi til ungene mine også.

Samme her, jeg/vi gjør en vanlig helgevask (som vi heller ikke har særlig høy standard på ), og å fikse mat og gaver er bare kos.

For meg er alle de sosiale greiene før jul det som skaper stress; julebord, juleavslutninger og -forestillinger, juleverksted på skolen og ymse treff blant venner og bekjente. Sånn sett var korona en velsignelse, førjula i fjor var jo vidunderlig rolig.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er aktiv nå  
Gammel 12-10-21, 09:19   #176
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.694
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Hos meg er det min komplette mangel på ordensgen som skaper stresse.

Greit nok at jeg ikke gidder vaske ned før jul, jeg har knapt nok en vanlig helgevask, for vi HAR ikke noen vanlig helgevask

Men jeg like å ha det litt ryddigere rundt meg enn det vi egentlig har, vi har et komplett kaos, og det er ikke plass til juletre eller julepynt eller gjester eller noe som helst, så det er DET, altså det at jeg må ta sånn ca hele høstens rydding for å få PLASS til julen liksom... som skaper stresset. Gaver og pyntng er kos. Julesammenkomster som er flere på en dag skaper alltid konflikter og sånnsett var det bedre i fjor ja .

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 12-10-21, 09:22   #177
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Så mørkt det blir tidlig på kvelden nå, nesten så jeg vurderer å få satt på et par lysslynger?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 12-10-21, 09:26   #178
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.694
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Ja, det hadde igrunnen gjort seg med litt lys ute nå fremover.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 12-10-21, 09:35   #179
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.048
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

I jula?

Ja. Vi reiste bort i jula et år da ungene var mindre. Jeg senket skuldrene på en måte jeg ikke hadde opplevd siden pre-barn og mannen min var svært fornøyd med både varme, fri og lykkelig kone.

Men med årene synes jeg jula har blitt mye mindre stress. Det er jo godt hjulpet av at jeg nå har en datter som gjør det aller meste. Hun ELSKER jula, og er egentlig den som "ordner til jul" hos oss. Hun baker, pynter og dirigerer oss andre. Så nå har jeg ikke lenger det behovet for å slippe unna.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 12-10-21, 09:45   #180
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.973
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Vi vasker heller ikke noe ekstra til jul. Det er ikke viktig for oss i alle fall. Jeg er generelt veldig glad i jul, gleder meg i lang tid i forveien og synes ingenting med julen er stressende da. Imidlertid er jeg såpass sær at å reise på ferie til jul er helt utelukket, det hadde ikke føltes som jul for meg i det hele tatt. Juletradisjonene våre er viktig for meg, og barna våre. Mannen tror jeg derimot hadde vært fornøyd uansett.

Desember i fjor var som flere påpeker uvanlig rolig. Ingen juleavslutninger, teater, pepperkakebaking med klassen eller noe som helst annet. Vi har jo tre barn så det blir en del som skal presses inn på under tre uker. Fram til i år gikk de alle tre på samme skole så da visste vi i alle fall at ingen skolearrangementer falt på samme dag, men nå som eldste har begynt på ungdomsskolen er jeg spent på om vi blir nødt til å dele oss for første gang.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no