Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har du lastet ned Pokemon Go?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Har du lastet ned Pokemon Go?
Ja 82 56,16%
Nei, ikke ennå 22 15,07%
Kommer aldri til å gjøre det 37 25,34%
Brokkoli 5 3,42%
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-16, 11:56   #161
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.650
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg oppdaterte min i går, så jeg har siste versjon. En kompis jeg snakker med akkurat nå har også siste versjon og har batterisparemodus.

Har dere Android eller iOS?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 12:01   #162
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

iOS.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 16:13   #163
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg har nettopp oppdatert, og har batterisparemodus. Kjekt å bruke, for man merker tydelig forskjell.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 08:49   #164
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg trodde batterisparemodus stort sett var at man ikke brukte kamera? Den er ikke der hos meg etter oppdateringen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 08:55   #165
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.041
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg bruker alltid batterisparemodus, og synes det er dumt at det ikke er på som default (eller i det minste at jeg skal bestemme at det skal være default). Hva er det egentlig som ikke fungerer når man er i batterisparemodus? Jeg savner jo ingenting.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 08:56   #166
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg opplevde at den ofte hang seg opp på sparemodus

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 09:02   #167
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Er det DET som gjør det? Min hang seg opp hele tiden før jeg oppgraderte, fantastisk irriterende over alle grenser!

:finner frem bærbar lader:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 09:59   #168
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Når dere sier det- etter at jeg sluttet å bruke batterisparemodus har det også sluttet å stoppe opp så til de grader at hele tlf til slutt måtte restartes. Holdt ikke å bare avslutte PoGo, engang.
Vi er litt hekta her, men finner ingen gym det er mulig å teste, mulig vi ikke skjønner greia der altså.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 10:41   #169
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.511
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Min hang seg og opp i batterisparemodus, så eg lot vere å bruke det.

Eg begynner å få dreisen på det nå, og synest det er ein morsom motivasjon for å komme seg ut litt. Eg skjønner imidlertid ikkjd kva eg skal gjere når eg kjem til desse gym-ene. Har runda level 5.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 10:51   #170
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.650
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Det er vel ikke særlig mye vits å gjøre noe i gymmene før man er nærmere lvl 20 tror jeg. I hvert fall ikke i Oslo.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 11:00   #171
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg har vunnet mange, men de blir jo tatt tilbake med én gang.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 11:35   #172
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.085
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er vel ikke særlig mye vits å gjøre noe i gymmene før man er nærmere lvl 20 tror jeg. I hvert fall ikke i Oslo.

Skjer det noe spesielt med gymmen når man kommer høyere i level? Jeg forstår liksom ikke helt hva som er vitsen med gymmene egentlig. Har vunnet et par - men blir slengt ut igjen like etter. Er på gult lag, og det er tydeligvis ikke så mange gule - det er de blå som rår i området her. Og hva er vitsen med å trene? Har gjort det også noen ganger, men får man egentlig noe ut av det? Først trodde jeg at Pokemonen ble sterkere, men den blir jo ikke det - så da er det bare snakk om XP egentlig, eller?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 11:35   #173
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.650
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har vunnet mange, men de blir jo tatt tilbake med én gang.

Ja. Jeg har også vunnet en del, er lvl 15, men som du sier blir de tatt tilbake med én gang. Litt utenfor sentrum er det lettere, men de som er i sentrum er helt poengløst å prøve på engang.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 11:36   #174
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.650
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Skjer det noe spesielt med gymmen når man kommer høyere i level?

Nei, men når du er høyere level får du sterkere pokemons og da er det lettere å vinne og beholde dem. Jeg er også gult lag, det er visst veldig få andre som er det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 11:39   #175
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.085
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, men når du er høyere level får du sterkere pokemons og da er det lettere å vinne og beholde dem. Jeg er også gult lag, det er visst veldig få andre som er det.

Jeg synes det går ganske greit å vinne gymmer, det er jo nesten bare å være standhaftig nok - og ha nok potion til gjenopplivning og slikt. Men umulig å beholde. Jeg har kommet meg til level 17 (grøss, jeg bruker egentlig ikke noe særlig tid på dette synes jeg selv, men jeg er mye ut til vanlig, og nå kombinerer jeg denne utegåingen med pokemon... Ja, og så satt jeg en kveld i Oslo et par timer og samlet pokemon, da tror jeg at jeg gikk opp to level bare på det).

GUL ER BEST.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 11:43   #176
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.650
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Jeg har sittet utenfor biblioteket og ventet på poden som bare ville være noen timer de første to dagene på AKS. Der satt jeg og spilte og det gjorde jammen 5-6 andre kvinner i 30-40-årene også. Kanskje de var der av samme grunn som meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 13:13   #177
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.477
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Ja, altså, jeg er på level 21 Her har jeg vært i halvannen uke nå, både fordi jeg har mindre tid til jakt, og fordi jeg har blitt litt lei. Etter den nye oppdateringen har det blitt vanskeligere å fange pokémonene, virker det som, og det var er småkjipt å bruke 10-15 baller på en enkel pidgey. Særlig siden det ikke er noen pokestop i nærheten.

Et triks for å gå raskt opp i level, er å samle masse pidgey, weedle og, hmm, en til. Disse tre trenger man bare 12 candy for å evolve. Å fange en gir 3 candy og transfer til professoren gir 1. Når du har samlet mange nok, så sett på et Lucky egg. Disse finnes under items og gir dobbelt poeng i en halvtime. Evolve deretter alt du kan. Har du andre du kan evolve til helt nye pokémon, får du dobbelt opp av ny - pokémonpoeng for dem også.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 13:35   #178
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Gjorde det nettopp fordi Lillebrors telefon ble tom for strøm mens han var på jakt med kameratene i sentrum. Dermed satte mor seg i Pokemobilen og kjørte ned med egen telefon - så de siste Pokestopsene kunne besøkes.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-16, 14:52   #179
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Gjorde det nettopp fordi Lillebrors telefon ble tom for strøm mens han var på jakt med kameratene i sentrum. Dermed satte mor seg i Pokemobilen og kjørte ned med egen telefon - så de siste Pokestopsene kunne besøkes.

Pokemobilen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-16, 07:58   #180
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?

Hmpf. Når får jeg ikke spilt før jeg oppdaterer til den siste versjonen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no