Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Produktanbefaling: Baby foot

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-12, 21:40   #161
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Nå har jeg nesten babyføtter ja.
Måtte skrubbe i dusjen, det var kun når jeg var våt på beina at det virkelig flaket av, men det gjorde det til gagns også. Var litt uheldig og hjalp til midt under foten litt for tidlig i prosessen, det var au en dag. Men nå er jeg virkelig imponert altså, trodde ikke det skulle bli så bra som det ble.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 21:43   #162
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg kan ikke se for meg at noe av huden kommer til å forsvinne, den sitter jo blogg fast! Kan en ta behandlingen en gang til, eller må man være tålmodig??

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 21:45   #163
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

På mine føtter hadde det liten effekt, bare som etter en kjedelig runde med pimpstein. Det må nok kraftigere lut til for at det skal dukke opp noe babyhud her.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 09:42   #164
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.668
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg kan ikke se for meg at noe av huden kommer til å forsvinne, den sitter jo blogg fast! Kan en ta behandlingen en gang til, eller må man være tålmodig??

Det sto i bruksanvisningen at noen trengte mer enn én behandling.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 09:52   #165
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg kan ikke se for meg at noe av huden kommer til å forsvinne, den sitter jo blogg fast! Kan en ta behandlingen en gang til, eller må man være tålmodig??

Hvor lenge siden er det du brukte den da? Min erfaring er at prosessen plutselig starter, selv om det ser helt greit ut kort tid før.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 16:03   #166
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Nå har det gått av en hel del her, men det er mulig jeg må ha en runde til for hælene er ikke helt ok enda. Venter noen dager til og ser.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 17:39   #167
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg hadde myke føtter i to dager. Så gikk jrg mye barbeint, og nå er huden temmelig hard igjen.

Gidder ikke en runde til. Det var så stress da det stod på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:58   #168
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.854
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg hadde myke føtter i to dager. Så gikk jrg mye barbeint, og nå er huden temmelig hard igjen.

Gidder ikke en runde til. Det var så stress da det stod på.

Fikk du hard hud så fort? Da får jeg det sikkert også. Har jo pansret stål på helene.

Jeg har ikke tatt kuren enda. Hadde noen sår som måtte gro først.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 23:14   #169
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Fikk du hard hud så fort? Da får jeg det sikkert også. Har jo pansret stål på helene.

Jeg har ikke tatt kuren enda. Hadde noen sår som måtte gro først.

Ja, den er ikke akkurat ekkel og sprukken og sånn, men den er nokså hard på hælene nå etter noen dager med bare barbeint.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 23:23   #170
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.854
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, den er ikke akkurat ekkel og sprukken og sånn, men den er nokså hard på hælene nå etter noen dager med bare barbeint.

Greit å vite at det kan komme fort tilbake. Jeg får prøve uansett. Men med Norgesferie ikke langt unna virker det litt meningsløst.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 12:16   #171
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Vedlikehold er viktig. Jeg må skrape føttene hver dag i dusjen og smøre inn. Ellers kommer det tilbake med en gang.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 13:10   #172
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.854
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Vedlikehold er viktig. Jeg må skrape føttene hver dag i dusjen og smøre inn. Ellers kommer det tilbake med en gang.

Skrape?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 13:12   #173
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Skrape?

Ja, skrape bort dø hud så det ikke bygger opp seg opp til harde, sprukne hæler. Bruker en pimpstein til saken.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 13:15   #174
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.854
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Ja, skrape bort dø hud så det ikke bygger opp seg opp til harde, sprukne hæler. Bruker en pimpstein til saken.

Åh, sånn ja. Jeg pleier bruke en fil. Jeg trodde du gikk enda mer grundig til verks og forsto ikke at det kunne bli så mye på en dag. Og så forstår jeg hvorfor mine er så harde, jeg filer/skraper på langt nær så ofte.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 11:48   #175
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg har ikke gjort noe som helst med føttene mine etter at prosessen var over, og de er helt flotte her altså. Jeg vurderer å smøre de med noe en vakker dag, men har ikke peiling på fotkremer som egner seg. Noen som kan anbefale noe?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 15:44   #176
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Da var mine og mannens føtter innsatt med herligheten den 12/6, så da går vi noen spennende dager i møte da!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 16:14   #177
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg har ikke gjort noe som helst med føttene mine etter at prosessen var over, og de er helt flotte her altså. Jeg vurderer å smøre de med noe en vakker dag, men har ikke peiling på fotkremer som egner seg. Noen som kan anbefale noe?

Da jeg kjøpte Baby foot på Vita sa damen i kassa at det hadde kommet en fotkrem i samme merke. Den kan kanskje være noe?

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 16:31   #178
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Er det ikke vondt å gå hvis det ikke er noe hard hud under beina? Jeg vurderer å prøve dette, men det var den amminga da... får se hva som er oppi der om det er noe jeg tør eller ikke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:00   #179
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg er litt muggen over at det ikke fungerte her. Kan sprukken og hard hud skyldes noe kjipe ting som sopp e.l.?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:02   #180
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.035
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Syns ikke det fungerte så veldig her heller. Bena mine koste seg i posene sine forrige onsdag og bena mine er ikke så veldig mye bedre nå nei.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no