|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Passiv
|
![]() Sv: Prikker og PM-erOg det å kastes ut fra andre fora er jo grunnpilaren i FP. |
![]() |
![]() |
#162 |
Helt konge
|
![]() Sv: Prikker og PM-erJeg sier som min salige bestemor, det er jaggu ikke rart det er krig i verden. Dette er på et nivå jeg ikke klarer og relatere meg til. Det er snart 1000 aktive medlemmer på dette forumet, dere får finne noen andre å "leke" sammen med og unngå hverandre så godt det lar seg gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Prikker og PM-er
Det er ikke noe poeng i å være nedlatende. Jeg prøver å renvaske "navnet" mitt her, for jeg er virkelig ingen mobber, men hvis dette plager deg, er det sikkert andre tråder på forumet du kan engasjere deg i?
![]() |
#165 |
Ringskrømt
|
Jeg hadde ikke hatt noe problem med å innrømme utestenging, det er bare ikke tilfelle her.
![]() |
#166 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For de involverte er det mer serøst enn som så, begge er brukere som er profilerte her og har mange innlegg, det er jo ikke akkurat ok at beskyldningene herfra henger ved, uavhengig av hvem som lyver eller mobber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Så jeg lyver? Du stod ikke i bresjen for å kaste meg ut av ditt elskede forum? Jeg ble i alle fall utestengt og har bevis på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Prikker og PM-erHadde jeg fått slike beskyldninger slengt mot meg IRL hadde jeg forsøkt å nøste opp i det på samme måte som her. Fordelen, hvis man kan kalle det det, er at her foregår alt skriftlig, så evt. beskyldninger kan motbevises.
![]() |
#169 |
Passiv
|
![]() Sv: Prikker og PM-erFruktflua - nå må du gi deg. Om du ber om å slettes og dermed kan vise til at kontoen din er slettet så er det ikke et bevis på mobbing altså. |
![]() |
![]() |
#170 |
Sperret
Ja, og jeg har faktisk, opptil flere ganger, prøvd å gjøre opp med Skremmeren, men møter motvilje. Mer ydmyk er jeg ikke i stand til å være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Ringskrømt
|
Du fikk flere advarsler om å slutte å slenge dritt om admin. Du ble sint og forlangte at vi slettet din bruker. Noe vi også gjorde. Ser frem til enda mer "bevis" fra din kant.
![]() |
#173 |
Ringskrømt
|
Ydmyk? På hvilken måte var det opprinnelige innlegget ditt (hvor du viser til fantasifiguren og uærlig oppførsel) med på å gjøre opp for noe som helst? Det var jo det innlegget som startet alt dette. Og du kan bare ikke bli fornærmet når jeg reagerer på det i form av rød prikk, altså.
![]() |
#174 |
Ringskrømt
|
Ja, det var mange PM-er der. Jeg er ikke lenger medlem av forumet, hadde jeg vært det hadde jeg ikke sagt noen ting om det administrative. Nå, derimot, bragte FF det på banen, og da har jeg ingen problemer med å avslører nok en løgn fra den kanten.
![]() |
#175 |
Sperret
![]() Sv: Prikker og PM-erJeg ble utestengt fra forumet, og ville deretter slettes. Er det så rart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Sperret
Nok en gang? Ærlig talt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Helt konge
|
![]() Sv: Prikker og PM-erNedlatende? Tja, mulig det, men jeg blir oppriktig fasinert av voksne damer som kommer med beskyldninger om de rareste ting, drar med seg gammel dritt og kaller hverandre evneveik, løgnaktig, lystløgner og ikke god. Når man så blir enig og bevisene i form av rødprikker skal legges frem så er man ikke fornyd med prikkekommentarene og lurerer på om noen er "forsvunnet". Det er litt, eh, voldsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Prikker og PM-erJeg grønnprikker når jeg vil gi positive tilbakemeldinger på enkeltinnlegg, svare på en kommentar jeg selv har fått på prikk (sjelden) eller gi generelt uttrykk for støtte i angjeldende tråd. Og ikke tar meg tid til å delta i tråden selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Ringskrømt
|
Stemmer det, beklager jeg husket feil. Du ble utestengt en kortere periode, og utvekslingen foregikk på mail. Du ville bli slettet, og jeg spurte om du ikke kunne se det an.
![]() |
|
|