|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheimstreff?Elg!
|
|
|
#2 |
|
Oslojente i eksil
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
Sv: Trondheimstreff?Det hørtes ut som dere hadde en fantastisk flott kveld. Synd jeg ble dårlig. Håper jeg klarer å få vært med neste gang. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
er her
|
Sv: Trondheimstreff?Hadde vært greit å slippe å kjøre til Stjørdal, er jo ikke kjent i Trondheim en gang.
|
|
|
|
#4 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheimstreff?
Akkurat som meg, men jeg har planer om å spørre Hattifnatten litt pent om vi kan kjøre sammen om det blir aktuelt å dra |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Originala
|
Sv: Trondheimstreff?Jeg trodde at Bari var litt typisk bransjested :fordomsfull:, men syntes det var hyggelig da jeg var innom en tur. Har ikke spist der, men hvis noen går god for den stoler jeg sjølsagt på det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Det er litt glætte folk som er der ja - men ikke bare det..JEG kjenner ingen i bransjen, men er der endel..(vel, endel vil vel være en overdrivelse, jeg har vært der 2 ganger på 2 mnd iallefall)
|
|
|
#7 |
|
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheimstreff?Æ e trønder æ å
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Skal vi ta det før eller etter denne perioden da?
|
|
|
#9 |
|
er her
|
Og jeg er bortreist fra 20 mars til over påske...
|
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Sv: Trondheimstreff?Hva med førstkommende fredag da? Den 23. februar. Hvorfor utsette noe morsomt liksom, og det er ingen som har sagt at de ikke kan den dagen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Teofelia! - I love you! - Syntes en mnd ble lenge og vente altså!
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Jeg bor i gangavstand fra byen. (I alle fall bruker jeg å gå til og fra byen, men jeg kjenner folk som mener at Brundalen og Selsbakk er gangavstand også, så det sier vel ikke allverden.) Det går buss flere ganger i timen fra rett-utenfor-døren og til byen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Ser man det! - Jeg bor på Tiller, så jeg tar jo bare bussen da! - SÅ kan jeg kanskje finne Kirsebær og la henne være fadderen min?...(Vi bor iallefall begge på "feil" side av elva
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Sv: Trondheimstreff?Da har jeg tatt en sjefsavgjørelse: det blir fredag 23. februar, kl. 19. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheimstreff?Jeg kan ikke den 23,for da har jeg ei som blir 2 år her i huset.
|
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Så synd! Men jeg har ikke tenkt å kaste ut folk kl. 23 altså, så hvis du får anledning til å komme senere, er du hjertelig velkommen til det. |
|
|
|
![]() |
|
|