Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trondheimstreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-07, 20:00   #1
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trondheimstreff?

Elg!

Takk for kjempetrivelig kveld alle sammen, det var så gøy å møte dere alle! Og Teofelia og mannen - nok en gang tusen takk for gjestfrihet og deilig mat!

Gammel 07-03-07, 20:09   #2
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Det hørtes ut som dere hadde en fantastisk flott kveld. Synd jeg ble dårlig. Håper jeg klarer å få vært med neste gang.

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:29   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Hadde vært greit å slippe å kjøre til Stjørdal, er jo ikke kjent i Trondheim en gang.
Har ikke hørt om Ajo, Bari eller Bare Blåbær.
Men vet hvor Solsiden er da.

Gammel 18-02-07, 12:31   #4
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Har ikke hørt om Ajo, Bari eller Bare Blåbær.
Men vet hvor Solsiden er da.

Akkurat som meg, men jeg har planer om å spørre Hattifnatten litt pent om vi kan kjøre sammen om det blir aktuelt å dra

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:36   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde at Bari var litt typisk bransjested :fordomsfull:, men syntes det var hyggelig da jeg var innom en tur. Har ikke spist der, men hvis noen går god for den stoler jeg sjølsagt på det.

Ajo og Bare Blåbær er også gode alternativer. Så lenge jeg slipper å gå på Egon eller Bar Sofa er det stort sett greit for meg.
Forresten var jeg på Egon i Tyholttårnet på fredag, men det var fordi jeg er snill mor og ga etter for en liten fireåring som veldig, veldig gjerne ville dra dit. :engel:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:32   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg trodde at Bari var litt typisk bransjested :fordomsfull:, men syntes det var hyggelig da jeg var innom en tur. Har ikke spist der, men hvis noen går god for den stoler jeg sjølsagt på det.

Det er litt glætte folk som er der ja - men ikke bare det..JEG kjenner ingen i bransjen, men er der endel..(vel, endel vil vel være en overdrivelse, jeg har vært der 2 ganger på 2 mnd iallefall)

ER det bare jeg som har vært der synes jeg det er litt skummelt å gå godt for det, for jeg vil helst ikke ha ørten FP-damer som sitter misfornøyd og skuler på glættingene.

Jeg satt forøvrig med verdens største flur i håret sist jeg var der uten at de var slemme med meg

Gammel 18-02-07, 13:40   #7
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Æ e trønder æ å

Kanskje jeg blir med på treff.

Gammel 18-02-07, 17:00   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er forresten bortreist fra 5- 20 mars.

Skal vi ta det før eller etter denne perioden da?

1.mars er vel på en torsdag..Og når begynner påska? *totalt uten kontroll*

Gammel 18-02-07, 21:58   #9
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er forresten bortreist fra 5- 20 mars.

Og jeg er bortreist fra 20 mars til over påske...
Ser ikke ut til at kommer til å passe for alle nei, da får kokken bestemme.

Gammel 18-02-07, 22:13   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med førstkommende fredag da? Den 23. februar. Hvorfor utsette noe morsomt liksom, og det er ingen som har sagt at de ikke kan den dagen.

Kokken vil gjerne ha det på en fredag, sier han, så i utgangspunktet prøver jeg å finne en fredag. Alternativt fredagen etter: den 2. mars. (Ja, jeg vet at noen sa at dette var en dårlig dag, men vi finner ikke en dag som passer alle, åpenbart, så da setter jeg det som et alternativ.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 22:14   #11
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Førstkommende fredag passer flott for meg.

Gammel 19-02-07, 00:06   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva med førstkommende fredag da? Den 23. februar. Hvorfor utsette noe morsomt liksom, og det er ingen som har sagt at de ikke kan den dagen.

Teofelia! - I love you! - Syntes en mnd ble lenge og vente altså!

Jeg kan førstkommende fredag og jeg kan fredagen etterpå *enkel*

Men du, hvor i byen bor du? - Lurer på om du bor sånn til at det er OK med buss eller om jeg må holde meg på vannvogna eller om jeg skal drikke øl med Kirsebær! (SOm jeg forøvrig er hellig overbevist om at ikke er kjip i det hele tatt *smisker*..)

Gammel 19-02-07, 00:12   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men du, hvor i byen bor du? - Lurer på om du bor sånn til at det er OK med buss eller om jeg må holde meg på vannvogna eller om jeg skal drikke øl med Kirsebær! (SOm jeg forøvrig er hellig overbevist om at ikke er kjip i det hele tatt *smisker*..)

Jeg bor i gangavstand fra byen. (I alle fall bruker jeg å gå til og fra byen, men jeg kjenner folk som mener at Brundalen og Selsbakk er gangavstand også, så det sier vel ikke allverden.) Det går buss flere ganger i timen fra rett-utenfor-døren og til byen.

Sjekk prikk, så ser du hvor jeg bor.

Gammel 19-02-07, 00:14   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg bor i gangavstand fra byen. (I alle fall bruker jeg å gå til og fra byen, men jeg kjenner folk som mener at Brundalen og Selsbakk er gangavstand også, så det sier vel ikke allverden.) Det går buss flere ganger i timen fra rett-utenfor-døren og til byen.

Sjekk prikk, så ser du hvor jeg bor.

Ser man det! - Jeg bor på Tiller, så jeg tar jo bare bussen da! - SÅ kan jeg kanskje finne Kirsebær og la henne være fadderen min?...(Vi bor iallefall begge på "feil" side av elva ) - Eller Skrulla, for hun har jeg møtt før viser det seg...

Gammel 19-02-07, 21:48   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg prøver å skaffe barnevakt til fredagen..Håper håper håper at det går.

Krysser, krysser, krysser fingrene for at det går.

Gammel 19-02-07, 21:54   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Da har jeg tatt en sjefsavgjørelse: det blir fredag 23. februar, kl. 19.

Jeg beklager veldig at Ole Brumm og trolig ikke Nelle kan komme den dagen, men ellers har alle sagt at de kan komme eller kanskje kan komme (bortsett fra tik, som ikke har svart ennå). Bedre oppslutning enn det kan vi ikke regne med, tror jeg.

Vi må vite hvor mange som kommer, så vi vet hvor mye mat vi skal beregne, men det holder å gi endelig beskjed i løpet av torsdag. Jeg lager en spørreundersøkelse, jeg, så kan folk "stemme" i den på om de kommer eller ikke.

Ohhh! Dette blir spennende – og gøy!

Gammel 19-02-07, 21:55   #17
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Jeg kan ikke den 23,for da har jeg ei som blir 2 år her i huset.
Så da har jeg huset fullt av familie,og de går ikke hjem tidlig
Kos dere på treff alle sammen!

Gammel 19-02-07, 22:05   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Jeg kan ikke den 23,for da har jeg ei som blir 2 år her i huset.
Så da har jeg huset fullt av familie,og de går ikke hjem tidlig
Kos dere på treff alle sammen!

Så synd! Men jeg har ikke tenkt å kaste ut folk kl. 23 altså, så hvis du får anledning til å komme senere, er du hjertelig velkommen til det.

Gammel 19-02-07, 22:28   #19
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått barnevakt!

Johoo!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:34   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Farsken, jeg som trodde han skulle servere den kun iført g-string og forkle

Jeg har fått barnevakt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.