|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?
Ja, i høysesongen, vi drar i juli. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Vi har vært i Syden to ganger siden vi fikk barn. I 2006 da vi solgte leilighet og kjøpte hus, gikk i "pluss" og brukte tusenlappene over prisantydning på ferie, og i fjor, da vi var i permisjon og kunne reise utenom skoleferien.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Vi er alltid i "syden", minst en gang i året. Både jeg og mannen min trenger litt skikkelig sommer og ferie for å komme oss gjennom vinteren.
|
|
|
|
#4 |
|
er her
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Har ikke vært i syden etter at vi fikk barn, en tur til Danmark, ellers har det blitt smått med ferieturer. Ikke fordi vi ikke har sett oss råd til det, men mannen hater slike ferier. Så vi har feriert i Norge på kryss og tvers. Sånn er det når man har familien så langt unna, da må man nesten bruke litt av ferien til å hilse på de. Nå har vi kjøpt hytte, så vi kommer til å bruke den i feriene. Ellers har mine foreldre også hytte som vi kan benytte, så da blir det til at vi holder oss i Norge.
|
|
![]() |
|
|