Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-11, 16:07   #161
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Unskuld meg er det virkelig jeg som er stokk dum eller har den leiligheten kun to soverom selv om det er annonsert som 4 leilighet med tre soverom????http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=29141255

Det jeg fant ut da jeg kjøpte lignende var at de gjerne annonserte som 4-roms hvis det en gang i tiden var 3 soverom, som f.eks er åpnet til to. eller de skriver 4(3) roms.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 23-06-11, 01:27   #162
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Unskuld meg er det virkelig jeg som er stokk dum eller har den leiligheten kun to soverom selv om det er annonsert som 4 leilighet med tre soverom????http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=29141255

Jeg kjenner at jeg er så irritert på ubrukelige meglere for tiden at jeg bare har lyst til å skrike. Ett godt eksempel på dette er som følgende:
Lillemy01: Hei jeg ser at du har lagt ut dette huset til salgs men i annonsen står det bla bla bla Hva mener du med dett?

Mgeler: Nei jeg vet ikke ennå jeg har nettopp satt den ut..
lillemy01: Men er det ikke du som har skrevet annonsen??
megler: Jo da men jeg har ikke satt meg inn i det ennå.
Lillemy01 ok? men betyr det du krev bla bla bla
Megler : NEI NEI absolutt ikke!
Lillemy01: Hva betyr det da?!
Megler Nei det vet jeg som sagt ikke ennå

Blir virkelig gærn!!!av dette her mannen min mener jeg er altdor krav stor til disse stakkars meglerne de kan jo ikke vite alt som står i deres annonse!:ironisk:

Den har jo tre soverom, men du må via ett for å komme til et annet ... Ellers hørtes samtalen du hadde med megler helt hinsides ut!

Gammel 23-06-11, 23:43   #163
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oslo-idyll!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:08   #164
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Oslo-idyll!

ÅÅÅ Min bestevenninde bodde i det huset. Den gangen ganske så nedslitt og stusselig hennes mor helt alene med to barn. Vi tillbrakte i hvertfall 3 dager i uken etter skolen med å lage oss hjemmelaget toast. Uff savner venninden sin vi har mistet kontakten nå etter at hun fyllte 16

lillemy01 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 11:15   #165
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Oslo-idyll!

Vi bodde lenge på Voldsløkka og var på visning i nabolaget da vi ønsket oss noe større. Også i Tåsenveien, men ikke så idyllisk med rottegift rundt huset og 100 brunsnegler i hagen .

Men for en investering det hadde vært om vi investerte 3,5 mill i det området for 8 år siden . Men vi er fornøyde .

Gammel 24-06-11, 15:32   #166
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Vi bodde lenge på Voldsløkka og var på visning i nabolaget da vi ønsket oss noe større. Også i Tåsenveien, men ikke så idyllisk med rottegift rundt huset og 100 brunsnegler i hagen .

Men for en investering det hadde vært om vi investerte 3,5 mill i det området for 8 år siden . Men vi er fornøyde .

VI var også på visning i området for 7 år siden, Tåsen Hageby. F.eks en nydelig 2-roms med uinnredet kjeller (potensiale!!!) og deilig hage - til 1,8 mill. Gikk den gang for 2,750'...

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 23:41   #167
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Dyreste bilen på finn!

Lur måte å legge ut bilen for salg på da, og snerten sak!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 23:42   #168
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ooh. Jeg ønsker meg en sånn!

Gammel 30-06-11, 22:48   #169
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Syns det var litt ufrivillig morsomt tekst i denne anonnsen.

Pent brukt, hard seng fra IKEA. Ny eller brukt? Brukt.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 30-06-11, 23:03   #170
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Idyll i utkanten av Trondheim, http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=28736271

Hvertfall om du liker gressklipping

Gammel 02-07-11, 01:26   #171
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oslo-idyll!

Hm. Lurer på om jeg var på visning der for noen år siden? Eller var det en identisk en. Gikk laaaangt over takst.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 02-07-11, 21:57   #172
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kreative bilder med tekst i denne annonsen.

Morella er ikke aktiv  
Gammel 03-07-11, 23:17   #173
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 03-07-11, 23:20   #174
Lisbeth
Aktiv

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Lisbeth er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Kreative bilder med tekst i denne annonsen.

Lisbeth er ikke aktiv  
Gammel 03-07-11, 23:28   #175
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Neket er ikke aktiv  
Gammel 04-07-11, 12:34   #176
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 05-07-11, 18:03   #177
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fascinert av dette huset her:
http://www.finn.no/finn/realestate/h...-823663838.jpg

Det er vel det nærmeste dukkestue man kan komme.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 05-07-11, 19:21   #178
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Supersøt bolig! Tomt på 60 kvm!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 05-07-11, 19:29   #179
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Åååå, tidenes feriehus, tenker jeg!

Gammel 05-07-11, 19:38   #180
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Åååå, tidenes feriehus, tenker jeg!

Ja om det ikke hadde vært boplikt i kommunen. Hadde det vært mulig å bruke som fritidsbolig hadde nok prisen vært en del stivere.

Guava er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.