|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommerJeg er klart med Billa og m^2 her. Er det flere enn ett par ansatte, så er det viktig med felles grunnregler for dette. Det har det vært klare tilbakemeldinger fra også der jeg jobber. Som leder ønsker jeg heller ikke sitte i den posisjonen hvor jeg skal være den som skal vurdere slike ting. Derfor felles regler om at man ber om lege-erklæring etter 3 dager. Hos oss kan vi heldigvis dele opp 4 sykt barn-dager i halve dager. Den siste dagen kan deles opp i timer for å bruke på Helsestasjon, PPT, lege med barn osv. Veldig oversiktelig og greit.
![]() |
#162 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommer
Mens det som _er_ lov er å f.eks ha en frisk unge i barnehagen mens man selv er i ansvarsgruppemøte eller legemøte eller annen oppfølging ift barnets _kroniske_ sykdom (for det er der forutsetningen ligger), og ta sykt barn for det. Om barnet er med - friskt - eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommer
Måte på til overvåkning, lizzm.
Det er greit nok. Men der forskjell på juks, og det å ha en dialog med leder.
![]() |
|
|