Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem synes du er hot?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 12:15   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem synes du er hot?

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Som i "liker" eller "er du gal??"?

Vel, jeg følger med på serien, og han er ikke akkurat ... sympatisk, så langt. Nei, han er ikke en jeg ville gjettet på var noens våte drøm.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:28   #2
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vel, jeg følger med på serien, og han er ikke akkurat ... sympatisk, så langt. Nei, han er ikke en jeg ville gjettet på var noens våte drøm.

Mine venner stiller ofte spørsmålstegn ved min smak.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:08   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innrømme at jeg var litt mo i knærne da jeg sto noen meter fra William DuVall, den nye sangeren i Alice in Chains. Det kommer selvsagt også av at han er kul på scenen, har en rå stemme, og jeg elsker sangene.

Chris Cornell er også en gammel slager, av litt de samme årsakene. Jeg liker folk som har been things og done places.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 17-11-11 kl 12:13. Årsak: GIIIIGA-gøy :)
Gammel 17-11-11, 12:17   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ben affleck

Og George Clooney

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:09   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Ben affleck

Og George Clooney

Og mr Pitt, mr Depp og denne karen her, Alex O'loghlin fra Hawaii Five'O

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:47   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns egentlig han her er ganske lekker også, jeg:

Men han var finere i Teachers enn i Walking Dead.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:25   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg synes Edward er en stor skuffelse i filmen. Jeg synes han skulle sett omtrent sånn ut:

- No. 4 -
Gammel 17-11-11, 14:54   #8
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har nå brukt morgenen på å google Stig Henrik Hoff.

Han er så utrolig sexy! :sikle:

Ikkesant, det er lett å få oppheng når først man begynner å se på ham.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

http://tinalilleberg.blogg.no/124470..._sexy_men.html

Whuh. Der var det et fint lite utvalg!!
Chad Michael Murray er ikke vond å se på han heller, tenk at ingen har nevnt hverken han ELLER Paul Walker...

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes Edward er en stor skuffelse i filmen. Jeg synes han skulle sett omtrent sånn ut:

Jeg er helt enig. Robert Pattinson ser ikke ut som Edward, i det hele tatt. Enda jeg leste bøkene ETTER å ha sett filmene, så synes jeg likevel han er feil for rollen.

Gammel 17-11-11, 17:36   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Han her kan jeg godt få heeeelt for meg selv.

Marco Dapper.

Oooh, han var kjekk. På bildet i allefall, for jeg aner ikke hvem han er.

Ellers må jeg bare si at etter å ha lest denne tråden skjønner jeg MEGET GODT hvorfor det finnes en mann for alle. De aller fleste her kan dere få ha i fred for meg.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 18:49   #10
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dave Annable:

Gilles Marini:

Matt Lanter:

Gammel 17-11-11, 19:32   #11
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Oooh, han var kjekk. På bildet i allefall, for jeg aner ikke hvem han er.

Ellers må jeg bare si at etter å ha lest denne tråden skjønner jeg MEGET GODT hvorfor det finnes en mann for alle. De aller fleste her kan dere få ha i fred for meg.

Han er ikke så kjent heller, så ikke rart han er ukjent for mange. Han er vel skuespiller, men i alle fall modell. Han er kjekk på de fleste bildene sine, men dette er det best! Min drømme mann, i utseende!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 20:14   #12
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Robert Downey Jr.

Gammel 17-11-11, 13:51   #13
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Han her kan jeg godt få heeeelt for meg selv.

Marco Dapper.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:59   #14
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Ikke verst...

Vedlagte bilder
Filtype: jpeg tull.jpeg (5,2 KB, 10 visninger)

Sist redigert av Stjerneskuddet : 17-11-11 kl 14:17.
Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:22   #15
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Liker han her også litt jeg
James McAvoy

Orlando Bloom i en rådeilig utgave

Og av de eldre damene har jeg veldig sans for Monica Bellucci

I den yngre garde - Hayden Panettiere

Sist redigert av zeppelin : 17-11-11 kl 14:35.
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 19:08   #16
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jana Kramer.

Og Jeffrey Dean Morgan.

Gammel 18-11-11, 00:05   #17
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 09:18   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 10:53   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har farlig lik smak.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:12   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen fortelle meg HVOR jeg har sett han der før, før jeg blir gal?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.