Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den gode tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 19:15   #161
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Den gode tråden

Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 19:59   #162
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Bæresjal er tingen. Da bærer man til baby sovner, og så kan man slenge seg på sofaen, fortsatt med baby knytt fast. Og lage mat. Og gå på do.

Nemlig! Og har man klart å få babyen til å sovne på brystkassa uten å først knyte på sjalet, så kan man også knyte sjalet rundt babyen etter at h*n har sovnet. BTDT.

Bæresjal er rett og slett genialt, og hører helt klart hjemme i denne gode tråden.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:00   #163
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Fyr i peisen og fullt av levende lys selv om julen er forsvunnet opp på loftet er også en god ting.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:15   #164
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julemarsipan til halv pris er en God Ting, men samtidig veldig veldig dårlig.
:spaltet:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:17   #165
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Fyr i peisen og fullt av levende lys selv om julen er forsvunnet opp på loftet er også en god ting.

Levende lys I peisen er også ganske fint og en god ting.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:23   #166
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Levende lys I peisen er også ganske fint og en god ting.

Det hadde vært det beste, men ble skremt at tanken på stearin alle veier. Så da fyrer jeg heller og åpner dører, for det er jo ikke kaldt.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:58   #167
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Da er man tross alt ferdig med å bryte nyttårsforsettene med det samme, og det er like godt å få det unnagjort, lizzm...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:02   #168
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Vet ikke om jeg fant den gode avataren.

Griseavatarer er ikke enkelt.

Gammel 02-01-12, 21:25   #169
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Griseavatarer er ikke enkelt.

Nei, de er ikke det. Særlig ikke når de skal være små og rosa i tillegg.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:02   #170
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Takk for at du minte meg på at det ligger to sjokolademarsipangriser i skapet. Jeg som har vært sååååå flink i kveld.

Gammel 02-01-12, 22:07   #171
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har brukt masse bæresjal til minste her. Men nå nekter han å sitte i meitaien mer. Han insisterer på å bæres på hofta. Det er innmari rart, for begge brødrene var helt like i hvordan de ville bæres. Får han sitte på hofta så er han så fornøyd atte.

Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:10   #172
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kanskje han liker å se verden? Ringslynge er supert til hoftebæring.

Gammel 02-01-12, 22:12   #173
Slettet bruker
Passiv

Standard

Han liker godt å titte ja. Men ringslynge skal de vel ligge oppi? Dette er en kraftkar på ni kilo, så jeg finner liksom ikke helt noe som passer for ham.

Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:14   #174
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Babyer kan ligge i ringslynge, men ikke sånne store karer på 9 kg. Jeg brukte ringslynge til Lillebror til han var ca 3,5 år.
Her er det litt info.

Gammel 02-01-12, 22:18   #175
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det der så litt kult ut.
Det er stoff som ikke er elastisk?

Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:19   #176
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan man bære vinflasker i en ringslynge? :fokusererpådetviktigste:

Gammel 02-01-12, 22:32   #177
Molly

Molly sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det der så litt kult ut.
Det er stoff som ikke er elastisk?

Det er ikke elastisk. Ringslynger lages i mange forskjellige stoffer, de jeg linket til er laget av samme stoff som vevd sjal. De er stødige og gode.

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Kan man bære vinflasker i en ringslynge? :fokusererpådetviktigste:

Javisst! Bare stram godt, så ikke flaskene faller ut.

Gammel 02-01-12, 22:41   #178
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Det er ikke elastisk. Ringslynger lages i mange forskjellige stoffer, de jeg linket til er laget av samme stoff som vevd sjal. De er stødige og gode.

Javisst! Bare stram godt, så ikke flaskene faller ut.

Det var godt å høre.

Gammel 02-01-12, 23:25   #179
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Interference: Støtter oppunder noe bæretøy. Manduca kan man til og med fint gå på do med, sånn om man virkelig må - har jeg hørt.

Masse deilig julesnop på tilbud. Klarte å holde meg til popcorn da, sånn til å stappe i mikroen. Ja, etter trening altså! Det som gjør meg lykkelig med mikro-popcorn er nyoppdagelsen av at ved å putte noe under posen(slik at den kommer høyere opp) så popper det skikkelig. Hele posen er full, ikke bare noen få ferdig poppa på toppen.

Gammel 02-01-12, 23:39   #180
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Han liker godt å titte ja. Men ringslynge skal de vel ligge oppi? Dette er en kraftkar på ni kilo, så jeg finner liksom ikke helt noe som passer for ham.

Ringslynge er ikke OK å bære i, annet enn korte perioder. Du kan bære på hofta i både sjal og meitai. Til en så tung baby ville jeg dog valgt å få ham på ryggen. Jeg begynte å bære på ryggen da jenta vår var ca 3 mnd, og en ny verden åpnet seg.

Bæretøy!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.