Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-12, 18:40   #161
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Jeg tenkte på det i januar at nå var det 10 år siden jeg meldte meg inn på sm. Da hadde jeg vært på sg siden høsten 01. Flytta over til nm da septembergutten ble født. Senere var jeg i juli 04, desember 05 og til slutt okt/nov 08.
Septemberklubben 02 var noe helt spesielt, vi hadde flere landstreff både før og etter at ungene var født, og jeg er glad for at jeg har fått bli kjent med så mange flotte damer der.

Gammel 04-03-12, 18:47   #162
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg var på SM i 2003/2004.

Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 18:51   #163
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var også med i portveien 2 og kom veien inn dit fra sm og sg. Det var mitt første møte med forumverdenen.

Gammel 04-03-12, 19:14   #164
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

SM i 2002 og NM fra 2003.

Gammel 04-03-12, 19:28   #165
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var der.

Gammel 04-03-12, 19:30   #166
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Nja, njo - jeg var en liten tur innom SM. Men allermest hang jeg på SG, det var vel rundt 2002/2003 og noen år utover og jeg husker flere av dere, tror jeg.
Nick jeg husker er Salt (stemmer det?), Prøvende, MokkMokk, Elinblu, Iset, Sann/ Lapsi, Superior (husker du vi skulle møtes, men så ble du gravid og dårlig?) og sikkert noen til om jeg kommer meg ut av ammetåka...
Også hang jeg litt på BIM, men der var det bare gærninger. Og meg.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 19:40   #167
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ååå, Lapsi Hun har jeg savnet mange ganger!
Musemus: Hvem var du?

Salt her inne er visst ikke den samme Salten.

Iset: Jeg var også på mIRC i mange år (siden 95/96 eller når de startet om det startet etter dette), og mye på #Sandnes. Hva kalte du deg der?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 19:53   #168
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Portveien 2.

Heyh husker!

Gammel 04-03-12, 20:00   #169
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg husker også vagt et treff med ganske mange SM-ere på La Piazza i Stavanger, vinteren for 10 år siden. Jeg var gravid og tydligvis må jeg ha vært ganske fjern. Jeg husker bare en person fra treffet, men husker godt at jeg karret meg ned til parkeringshuset på Posten med krykker etterpå. Noen flere som kan ha vært på samme treff?

Jeg var der. Men det er muligens meg du husker?

Gammel 04-03-12, 20:02   #170
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg var på NM

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 20:05   #171
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var også på SM og NM, og jeg hadde samme nick der som her.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 20:06   #172
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Iset: Jeg var også på mIRC i mange år (siden 95/96 eller når de startet om det startet etter dette), og mye på #Sandnes. Hva kalte du deg der?

Catarina. Mannen min var OP på Stavanger tror jeg (nerds), han kalte seg Degos.

Gammel 04-03-12, 20:10   #173
Odelia

Odelia sin avatar

Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hmm, husker ingen av de navnene, men nå husker jeg svært få navn fra den tiden generelt. Husker allikevel bl.a. Gjesdal(?) som var operatør på #Sandnes, men han var kanskje før din tid? Jeg var der lite etter 1998/99 egentlig.

Gammel 04-03-12, 20:19   #174
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Jeg! Var på SG fra 2000 eller 2001 også. Var på et SG treff på Mama Rosa eller hva det heter, kanskje det var i 2001. Noen andre som var der?

Jeg var også på treff der, men jeg tror kanskje at det var i 2002 så da var det kanskje ikke samme? LaLuna var der samtidig, kanskje hun husker bedre.

Jeg var også på treff hjemme hos en på Etterstad og på Egons. Der tror jeg muligens Divine og tiddelibom var også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 20:27   #175
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg var også på treff der, men jeg tror kanskje at det var i 2002 så da var det kanskje ikke samme? LaLuna var der samtidig, kanskje hun husker bedre.

Jeg var også på treff hjemme hos en på Etterstad og på Egons. Der tror jeg muligens Divine og tiddelibom var også.

Det kan hende det var i 2002 og, husker ikke så godt. Husker Annie og Konemor, tror jeg det var.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 21:24   #176
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Ååå, Lapsi Hun har jeg savnet mange ganger!
Musemus: Hvem var du?

Salt her inne er visst ikke den samme Salten.

Jeg var meg.
Se prikk, du...

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 21:58   #177
Odelia

Odelia sin avatar

Standard

Musemums: Ahh, ja, det stemmer med dagboken! Husker deg godt

Gammel 04-03-12, 23:16   #178
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Uansett så var jeg på SG da jeg gikk gravid med mellomste. Jeg var blant annet på julebord i Lillestrøm i 2001, der vi ble avbildet i Romerikes Blad. Flere høygravide, sidelengs etter hverandre, med struttende mager.

Da koste vi oss stort! Har det utklippet et sted fremdeles! Det var skikkelig eksotisk å møte en gjeng ukjente fra nett til en "date". Det morsomme er at jeg er meget god venninne med to av de som var på det treffet fremdeles, pluss at jeg støter på deg innimellom også. Husker du at vi var på et treff på Opus på Strømmen også forresten? Jeg kommer ikke til å glemme det, for det var første og eneste gangen jeg har fått servert wok med pommes frites! Og nå først kom jeg på hva det første nicket ditt var, det har jeg lurt på lenge! Alt man skal bruke hjernen sin på!

og nå kom jeg på noen som jeg har tenkt mye på i årenes løp. Noen som vet hvor det ble av Nome og Nutte og Minni? Er de her underandre nick kanskje? Om ingen vil oute det så kan de jo sende meg en PM om noen kjenner dem. Jeg var forresten kjent både som monipen på NM og Maimor på SM.

Gammel 05-03-12, 07:36   #179
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom meg ikke på SG før i 2004, men da ble jeg til gjengjeld temmelig fast inventar. Jeg minnes ennå tiden med sliter-sarkasme, snusing av babystøv, samt forsiktig hvisking av g-r-a-t-u-l-e-r-e-r når noen testet positivt 7 dpo.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 09:39   #180
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg husker mitt første treff. Det var med to andre fra SG. Jeg kom snikende inn på Pastasentralen, livredd for at jeg skulle møte kjentfolk. Som om de ville ha skjønt hva slags treff det var.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.