Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke andre goder enn lønn har dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-12, 23:25   #161
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke andre goder enn lønn har dere?

Dette er frynsegode dette: Sett beina innenfor døra på jobb, møt et menneske som stråler opp i lykke, roper navnet ditt, kommer løpende, kaster seg i armene dine og gir deg verdens deiligste knuseklem...

Gammel 26-04-12, 06:51   #162
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Dette er frynsegode dette: Sett beina innenfor døra på jobb, møt et menneske som stråler opp i lykke, roper navnet ditt, kommer løpende, kaster seg i armene dine og gir deg verdens deiligste knuseklem...

Ja, det kan virkelig "gjøre" dagen din
En ærlig tass som virkelig viser med hele seg at h*n er glad for å se deg.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 08:09   #163
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vet du, det kan skje på min jobb også. Men dine er søtere enn mine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 10:50   #164
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He, he, hvem sa noe om alder på vedkommende?

Neida, i dette tilfellet, som skjedde seinest i går, var tutta fire - selvpåstått fem - og aldeles nydelig.

Men jeg kan få bamseklem av opptil flere av gutta på jobb og, jeg.

Gammel 26-04-12, 12:07   #165
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mulighet for svært gunstig boliglån gjennom SPK.
En times trening i arbeidstiden i uka.
Subsidiert treningskort på SiO.

Gammel 26-04-12, 12:41   #166
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snorkfrøken løp fra garderoben inn igjen på avdelingen da jeg hentet her om dagen, i ordentlig kaste-med-håret-i-slow-motion-stil, og kastet seg om halsen på den kjekke høye musikerdudeungvoksne som jobber der: - PETTER! Jeg ELSKER deg!

Han ble glad og øøøørlite flau.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:45   #167
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I mitt yrke er fleksitid og egen laptop regnet som goder.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 13:00   #168
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg: Ikke en dritt.

Mannen: Telefon, bredbånd, PC, iPad, bil, ekstra ferieuke, en haug med forsikringer inkl. reiseforsikring for hele familien, privat helseavtale, hjemmekontor og sikkert en hel drøss jeg har glemt.

Han har et halvt år på høyskole, jeg har straks to og tjener under en tredjedel (omgjort til full lønn for meg) UTEN godene.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 13:04   #169
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg: Ikke en dritt.

Mannen: Telefon, bredbånd, PC, iPad, bil, ekstra ferieuke, en haug med forsikringer inkl. reiseforsikring for hele familien, privat helseavtale, hjemmekontor og sikkert en hel drøss jeg har glemt.

Han har et halvt år på høyskole, jeg har straks to og tjener under en tredjedel (omgjort til full lønn for meg) UTEN godene.

Du må være sykepleier siden du kommer dragende med antall år utdannelse og hva man skal tjene.

Ref tidligere tråd om sykepleiere og rettferdighet.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 13:26   #170
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Daisy: Og avataren didn't tip you off?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 13:36   #171
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 26-04-12, 13:38   #172
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke ferdig med studiene engang og ser bitter ut allerede.

Jeg er på god vei.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 18:23   #173
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Daisy: Og avataren didn't tip you off?

Mens jeg skrev det.

Tre stk!
Gammel 26-04-12, 18:25   #174
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg har mobilt bredbånd, laptop og hjemmekontor også. Tror ikke jeg nevnte det. Siden jeg jobber med forsikring skulle jeg ønske jeg hadde reiseforsikring, helseforsikring og mye bedre enn minimum pensjon. Treningssenter hadde også vært noe!

Tre stk!
Gammel 26-04-12, 18:25   #175
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Reiseforsikring for hele familien

Fri internett og privattelefon
Fri bomring, dvs jobben dekker alle fakturaer jeg får på bompasseringer
Fri mobil
Og så setter de av 3,5 % av lønnen til avtalefesten pensjon
400,- pr.mnd til trenigsmedlemskap

Noe i denne duren.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 23:48   #176
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Fri telefon og fleksitid så det holder!

Hadde tidligere også firmabil men det ble det slutt på, ikke stort tap med tanke på at det var en sliten Partner men uansett

Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 07:28   #177
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Me får reise på høgst relevante kurs utan lønn Det blir altså forventa at me deltek på jobbrelaterte kurs på fritida vår. Men hey! Dei betalar jo kursavgift på eit par hundre kroner.

Gammel 15-05-12, 11:12   #178
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stas!

Gammel 22-05-12, 00:08   #179
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg er helsesekretær på Ahus, og har ikke veldig mange goder å glede meg over, men litt er det jo:
- fleksitid ( Tror ikke egentlig vi får ha det på sykehuset lengre, men vi driver med litt egenrådighet på vår seksjon tror jeg).
- betalt lunsj med veldig lite som gjør at vi må løfte på rævva i den tida.
- en del rabattordninger, men de gjelder stort sett i Lørenskog og der bor jo ikke jeg, så bruker ikke dem noe særlig.
- bra rabatt på Tusenfrydbilletter, som jeg driver å kjøper til venner med barn hele tiden.
- kanskje historiens beste kolleger og seksjonssjef
- JEG får lov å være med på fagforumsdager og sånne store flerdagersforum i andre byer (med overnatting), selv om jeg "bare" er sekretær - et sjeldent gode for sånne som meg.
- egne fagsamlinger for sekretærer innenfor psykisk helsevern.

Ellers ikke mye å rope hurra for egentlig.

Hvis jeg skulle ønske meg noe, måtte det være mer kurs/etterutdanning for sekretærer, sommertid og mer lønn selvsagt.

Gammel 22-05-12, 06:59   #180
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg skal i møte med sjefene på onsdag og få vite hva de har krysset av på ønskelisten min. :spent:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.