|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Modding av skrivefeil
![]() |
#162 |
Fortynnet
|
Det var da godt å høre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
flisespikker
|
Og det er da heller ingen som har sagt annet. Jeg sa f.eks. eksplisitt at jeg selvsagt ikke kom til å rette på noen som åpenbart slet med rettskrivningen, med mindre de ba om det selv. Og som Tinetoff også påpekte: noen av oss har sagt at vi kan komme til å rette overskrifter, Mim har sagt at hun kan komme til å rette innlegg - og hvis hun gjør det, og noen mener hun er utilbørlig eller slem når hun gjør det, så er det jo bare å si fra om det.
Det var en kommentar fra deg til mitt innlegg der jeg spurte deg, helt saklig og seriøst, hva du mente, fordi jeg ikke forstod det. Jeg syntes "svaret" ditt var ganske malplassert, men registrerer at du ikke syntes det var verdt å svare.
![]() |
#164 |
Ser lyst på livet
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Modding av skrivefeilhttp://www.foreldreportalen.no/forum...3705#post13705 |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Modding av skrivefeilJeg er ikke helt sikker på om jeg synes det hadde vært greit om noen rettet skrivefeil i innleggene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Modding av skrivefeilJeg synes i prinsippet ikke noe om det. Ikke har jeg noen grunn til å være spesielt redd for den røde penn, ikke er jeg hårsår, men jeg synes språket på sett og vis bør være en sak mellom den som skriver det og tastaturet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Protonterapeut
|
Jeg er ikke av de heldige, og har aldeles ingen lettere form for dysleksi, og uansett kommer jeg aldri til å slutte å irritere meg over dem som absolutt skal skrive på dialekt fordi det er lettere for dem.
![]() |
#169 |
Pen. Så det så.
Jeg spør igjen (av ren lærevillighet), skal det ikke være en å her da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Bedreviter
|
Er du dyslektisk, Lille Ru? Det ville jeg absolutt ikke ha gjettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Pauset
|
Ok jeg ser at jeg var uklar nå. Tastene gikk litt fort her. Bedre å svare når jeg har bedre tid Sist redigert av Jessica : 03-10-06 kl 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Modding av skrivefeilNå har jeg ligget søvnløs og vridd meg i hele natt. Jeg har ombestemt meg igjen. Jeg vil ikke at noen redigerer innleggene mine. Ikke i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
flisespikker
|
Ja, jeg synes egentlig også at å skjære grimaser er en ganske uklar måte å diskutere på.
Men da er det jo greit, da, ettersom det ikke er noen som har sagt at de/vi skal sitte og rette skrivefeil. Så det trenger du ikke å argumentere mot.
Jeg tror du misforstod veldig hva som var ment. Det er ingen her som ikke forstår at det å være dyslektisk betyr at man har lett for å skrive feil, eller som mener at dyslektikere ikke skal få "lov" til å skrive, eller at de skal rettes på og/eller henges ut.
Men hvorfor i alle dager skriver du dette? Er det noen her som har sagt at de ikke synes man skal ta hensyn til dyslektikere, liksom?
![]() |
#177 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Protonterapeut
|
Det er vel ingen som skal være ufine vel? Det er jo ikke det det er snakk om?
![]() |
#179 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#180 |
Pauset
|
Jeg oppfatter det som ufint å rette på det andre har skrevet.... |
![]() |