|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tv
Jeg liker også fantorangen og det gjør frøkna på to også. Jeg skjønner ikke helt hva som ikke er elskverdig med ham. Bosse er ultrafjernt og fenger ingen av ungene her. Ikke de briogreiene heller. Toåringen spør ofte etter Peppa gris og så er vi glade for at Timmy-tid er tilbake.
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Tilbake? Det har da gått non-stop i flere år nå, på repeat? Ungene her hater det, og hyler når det kommer på skjermen. hadde det enda vært Sauen Shaun!
|
|
|
|
#3 |
|
Kakemonster
|
Njæ, det har vært et par, om enn korte, opphold. Og sånn har det vel vært siden de flyttet Drømmehagen. Ah, det var tider det.
|
|
|
|
#5 |
|
Kakemonster
|
Jøye meg, har de vært her og lest? I dag var Timmy erstattet med Rara.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da håper jeg de kommer og leser på nytt, for |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg er sikkert litt på siden av mange her, men slutten av Fride på skipet provoserer meg bittelitt. Ikke nok til at jeg gidder å slå av, men synes det er bittelitt unødvendig med "sov godt i Jesu navn". Men resten av programmet er jo bra og ungene liker det, så da så.
|
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Du er helt nær meg, Gud. Du omslutter hele meg, akkurat som dyna mi.
|
|
|
#9 |
|
|
Det er ikke sånn at jeg mister nattesøvn eller slår av. Men tenker hver gang om det der virkelig er nødvendig å ha med.
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg begynner å bli lei Timmy, men det tror jeg ikke poden gjør. Han liker Bosse da.
|
|
|
|
#11 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvEr det bare meg som provoseres voldsomt av Prikk og Flekk?! Nå har de vist den samme episoden to ganger på en uke (?), der de propper i seg godteri. På hverdager. Greit nok - de får hull i tennene. Men så fremstiller de (synes jeg) tannlegen på en litt skummel måte. Min 3-åring syntes i allefall det var skummelt med lydene og de redde blikkene til Prikk og Flekk.
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
![]() |
Hva med Karius og Baktus da, er det gæærnt også da?
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
La meg kjenne etter ... Nei. Jeg er ikke provosert en plass, men ganske overrasket over at noen blir voldsomt provosert av Prikk og Flekk.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJa, jeg liker heller ikke Prikk og Flekk og var litt sånn
|
|
|
|
#15 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg liker prikk og flekk, jeg. <3
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvFortellerstemmen er jo det beste med Prikk og Flekk.
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvFortellerstemmen er bare så som så, men Prikk og Flekk er bare herlig. Og skikkelig bra laget synes jeg også, liker det estetiske uttrykket (heter det det?). Vi har likt bøkene godt også. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
er her
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg lar meg ikke provosere så mye av barnetv, men jeg ser ikke så mye på det heller må jeg innrømme. Banning er det lite av hos oss, det kan komme en glose eller to innimellom. Det jeg er flink til er å sensurere bøker når jeg leser høyt til barna. Garmans (noe husker ikke tittelen) var nesten uleselig for det var utrolig stygt språk i den, då den har jeg faktisk lagt bort. Ellers så rensker jeg bort enkelte ord som jeg ikke synes hører hjemme der, ikke bare banneord. Det faller meg ikke naturlig å si faen og helvete eller jævlig i en helt vanlig høytlesning, selv om karakteren er litt sint... Størsten har nok hørt alle ordene før, men trenger jo ingen påminnelse om at de finnes.
|
|
![]() |
|
|