|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?
Guttungen min fikk en. Uten kaffe. Det var søtt of kliss og kvalmt. Han likte den, men syntes kremen var for tørr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Absolute Beginner
|
Hva er innholdet i en slik egentlig? Jeg er kjedelig på kaffebar, bestiller nesten alltid latte/mocha/cortado. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Åh. Vi har jo ikke krem i, siden de ikke har melkefri krem. Bestiller en med ekstra sjokolade i (for jeg liker jo ikke kaffe så godt
Såvidt jeg vet; kaffe, isbiter, sjokoladesaus, valgfri melk og krem om man ønsker det.
![]() |
#166 |
Kontrollfrik
Det er jo som en milkshake, og liker/ ønsker man det, er det jo greit, men jeg foretrekker kaffe når jeg kjøper kaffe. Grunnen til at guttungen fikk en i dag, var at den kostet 45 kr på Waynes, og en sjokolademilkshake på Ben & Jerry's (som jeg hadde lovet ham før vi dro hjemmefra) kostet 69 kroner! :shock: |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg har vært på Starbucks nøyaktig en gang og det var på en eller annen ferie. Det var vanvittig dyr kaffe og for meg som synes at svart kaffe egentlig er det greieste, er det hull i hodet å betale skjorta for kaffe fra det ene eller det andre stedet som allikevel ikke gjør inntrykk på meg. Jeg er ærlig talt mer for kvantitet enn kvalitet når det gjelder kaffe.
![]() |
#168 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Ja, jeg synes kaffen er god. Her i Trondheim er det dog godt nok utvalg av god kaffe for min del. Jeg liker Waynes Coffee også
![]() |
#169 |
maler
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Starbucks er litt som Mac donalds og andre store kjeder. Man vet hva man får. Det man får er i og for seg greit. Det kan til og med være fint å finne det når man er ute på reise. Men gourmet finner man andre steder.
![]() |
#170 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Men at de nevnte Jordbærpikene i samme åndedrag som Dromedar i Adressa, det skjønner jeg ikke. For de er ikke akkurat noen eksperter på kaffe.
![]() |
#171 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Nå drikker ikke jeg kaffe, så samtlige kaffebarer har ikke akkurat noen høy rang hos meg. Men Starbucks hører USA til, der kan jeg godt kjøpe meg en kakao eller bare kose meg ved synet av alle travle mennesker med en Starbucks-kopp i hånden mens de fyker rundt.
![]() |
#172 |
Har tro på forbedring
|
Det er nesten litt trist. Men jordbærpikene har iallefall skikkelig kaffemaskin og ikke "trykk på en knapp-maskin"
![]() |
#173 |
Erfaren nok
|
De har de også.
![]() |
#174 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Min svoger hadde gått gjennom OsloCity i dag. Det var kø fra Starbucks og helt ut til t-baneområdet, visst.
![]() |
#177 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Haha, leste i avisa i går at Starbucks kommer til Stavanger. Velkommen skal de være, så får vi nå se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Er det noen som har vært der enda, og som har lagt merke til om de har sånn der snasn Iced Tea Lemonade?
![]() |
#180 |
koko
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg synes det er mer fornuftig bruk av tid og penger å kjøre kaffemaskina vår fra Ålesund til Oslo for reperasjon enn å stå i lang SB-kø.
![]() |
|
|