Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-13, 21:54   #161
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Åh, den er jo dødsgod! Til og med ungene mine digger den, så de får av og til dele en. De maser om det hver gang vi er på Kvadrat. Jeg skulle bare ønske de hadde en mindre utgave også, i stedet for to nesten like til nesten samme pris. Nå fikk jeg lyst på. Pleier å unne meg en slik av og til.

Guttungen min fikk en. Uten kaffe. Det var søtt of kliss og kvalmt. Han likte den, men syntes kremen var for tørr.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 21:59   #162
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, den er jo dødsgod! Til og med ungene mine digger den, så de får av og til dele en. De maser om det hver gang vi er på Kvadrat. Jeg skulle bare ønske de hadde en mindre utgave også, i stedet for to nesten like til nesten samme pris. Nå fikk jeg lyst på. Pleier å unne meg en slik av og til.

Hva er innholdet i en slik egentlig? Jeg er kjedelig på kaffebar, bestiller nesten alltid latte/mocha/cortado.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 22:04   #163
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Guttungen min fikk en. Uten kaffe. Det var søtt of kliss og kvalmt. Han likte den, men syntes kremen var for tørr.

Åh. Vi har jo ikke krem i, siden de ikke har melkefri krem. Bestiller en med ekstra sjokolade i (for jeg liker jo ikke kaffe så godt ) og soyamelk. Mine får kaffe i, men det ser jeg ikke på som så mye verre enn feks. cola. Eller er det det? De drikker det sjelden altså, og de deler som regel en.

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hva er innholdet i en slik egentlig? Jeg er kjedelig på kaffebar, bestiller nesten alltid latte/mocha/cortado.

Såvidt jeg vet; kaffe, isbiter, sjokoladesaus, valgfri melk og krem om man ønsker det.

Gammel 27-05-13, 22:18   #164
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m^2:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 22:19   #165
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vel egentlig aldri syntes det var særlig stas med Starbucks.

Gammel 27-05-13, 23:49   #166
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Vi har jo ikke krem i, siden de ikke har melkefri krem. Bestiller en med ekstra sjokolade i (for jeg liker jo ikke kaffe så godt ) og soyamelk. Mine får kaffe i, men det ser jeg ikke på som så mye verre enn feks. cola. Eller er det det? De drikker det sjelden altså, og de deler som regel en.

Såvidt jeg vet; kaffe, isbiter, sjokoladesaus, valgfri melk og krem om man ønsker det.

Det er jo som en milkshake, og liker/ ønsker man det, er det jo greit, men jeg foretrekker kaffe når jeg kjøper kaffe. Grunnen til at guttungen fikk en i dag, var at den kostet 45 kr på Waynes, og en sjokolademilkshake på Ben & Jerry's (som jeg hadde lovet ham før vi dro hjemmefra) kostet 69 kroner! :shock:

Ang kaffe, så vet jeg ikke, men jeg gir av prinsipp aldri kaffe til barn. De får forsåvidt ikke cola heller.

Gammel 28-05-13, 08:48   #167
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på Starbucks nøyaktig en gang og det var på en eller annen ferie. Det var vanvittig dyr kaffe og for meg som synes at svart kaffe egentlig er det greieste, er det hull i hodet å betale skjorta for kaffe fra det ene eller det andre stedet som allikevel ikke gjør inntrykk på meg. Jeg er ærlig talt mer for kvantitet enn kvalitet når det gjelder kaffe.

Bør jeg løpe og dukke nå tro?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 09:04   #168
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg synes kaffen er god. Her i Trondheim er det dog godt nok utvalg av god kaffe for min del. Jeg liker Waynes Coffee også
Men det er helt ok at de kommer hit, jeg tror ikke de kommer til å konke ut Dromendar liksom

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 10:00   #169
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Starbucks er litt som Mac donalds og andre store kjeder. Man vet hva man får. Det man får er i og for seg greit. Det kan til og med være fint å finne det når man er ute på reise. Men gourmet finner man andre steder.

Gammel 28-05-13, 10:34   #170
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men at de nevnte Jordbærpikene i samme åndedrag som Dromedar i Adressa, det skjønner jeg ikke. For de er ikke akkurat noen eksperter på kaffe.

Gammel 28-05-13, 10:37   #171
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Nå drikker ikke jeg kaffe, så samtlige kaffebarer har ikke akkurat noen høy rang hos meg. Men Starbucks hører USA til, der kan jeg godt kjøpe meg en kakao eller bare kose meg ved synet av alle travle mennesker med en Starbucks-kopp i hånden mens de fyker rundt.

Stas på ferie. Her til lands? Not so much.

Gammel 28-05-13, 10:38   #172
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men at de nevnte Jordbærpikene i samme åndedrag som Dromedar i Adressa, det skjønner jeg ikke. For de er ikke akkurat noen eksperter på kaffe.

Det er nesten litt trist. Men jordbærpikene har iallefall skikkelig kaffemaskin og ikke "trykk på en knapp-maskin"

Gammel 28-05-13, 10:38   #173
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Det er nesten litt trist. Men jordbærpikene har iallefall skikkelig kaffemaskin og ikke "trykk på en knapp-maskin"

De har de også.
Noen steder.

Gammel 30-05-13, 19:55   #174
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Min svoger hadde gått gjennom OsloCity i dag. Det var kø fra Starbucks og helt ut til t-baneområdet, visst.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 20:04   #175
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Min svoger hadde gått gjennom OsloCity i dag. Det var kø fra Starbucks og helt ut til t-baneområdet, visst.

Gammel 30-05-13, 20:40   #176
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I'm so proud.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 08:38   #177
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

http://www.dagbladet.no/2013/05/31/k...ucks/27460706/

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 22:22   #178
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Haha, leste i avisa i går at Starbucks kommer til Stavanger. Velkommen skal de være, så får vi nå se.

Gammel 03-06-13, 22:36   #179
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Er det noen som har vært der enda, og som har lagt merke til om de har sånn der snasn Iced Tea Lemonade?

Gammel 03-06-13, 23:03   #180
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er mer fornuftig bruk av tid og penger å kjøre kaffemaskina vår fra Ålesund til Oslo for reperasjon enn å stå i lang SB-kø.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.