|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hopper de over lilla/advent
Ryddig hus har vi slett ikke. Vi jobber med saken. Det kommer ingen vaskere her (utover svigermor som kommer om et par uker, men jeg har ikke tenkt at hun skal ta julevasken min) så det er årsaken tilmin o'store juleliste som har delt huset inn i like mange soner som det var uker igjen da jeg laget den, og en sone er fokus pr uke.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Hopper de over lilla/adventAll adventspyntingen jeg gjør, er å henge opp lys i vinduene. Må til nød vurdere noen nisser lille julaften på grunn av guttene. Og tre da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hopper de over lilla/adventHer skal sønnen i huset opereres en av de to siste ukene før jul, så her har vi pyntet med både nisser og annet, røde duker, hvite duker, da vi ikke vet når vi kommer hjem, men håper senest lillejulaften og da orker jeg ikke å gyve på å pynte huset til jul ;-) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hopper de over lilla/adventVi har lilla lys i den ene staken og hvite i den andre. Ellers hnger vi opp stjernen og pynter en utebusk med lys. Vi bruker ikke duk, mn har lilla gardiner hele året. Til jul byttes gardinene til rødt pga fargekræsjen da.
|
|
|
#5 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hopper de over lilla/adventPynter med det vi har første helg i desember, juletre kommer på plass lille julaften. Kaster som regel ut alt sammen like etter nyttår. Vi er nesten ikke hjemme i selve jula, så adventstiden har tatt litt over som tiden vi koser oss med jul hjemme. |
|
|
|
![]() |
|
|