|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerKanskje du skal tenke deg om før du skriver |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Pauset
![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerStått opp på feil fot i dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg er nysgjerrig på om HI forstår at alle i tråden vet han/hun/barnet er et troll? Jeg har nemlig lurt på om trolling bare er moro når de fleste tror på en, eller om det er like moro å bare erte sånn fram og tilbake?
![]() |
#166 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg er vakkerFor meg er ikke dette trolling altså. Kanskje forsøk på trolling - men dog et særdeles mislykket forsøk. Men det er fint og ha et helt perfekt liv - forvente effektivitet og selvfølgelig ha en fin og rosa boble man kan leve i.
![]() |
#167 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg tror det er litt forskjellig. De "drevne" trolla, troller langt mer avansert og med et langt bedre språk og troverdig tekst, enn det Storemor her gjør, og de tror jeg slipper unna med en hel rekke ting basert på ørlite tankevirksomhet bak utsagnene, men mtp nivået dette nå foregår på, skal vi ikke se borti fra at Storemor er ung/umoden/fersk i dette, og har kanskje langt høyere tanker om seg og sine evner enn han/hun har grunnlag for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er vakker
Så heldig du er at fremmede menn kommer bort til deg bare for å si at du er vakker. Jeg synes absolutt du skal ta det som et komplement. Sånn skjer bare ikke på min lokale Rema. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Ringskrømt
|
Å skrive i vei om henting av barn i barnehage og foreldre på syttifem, for så å skrive at man får veldig ofte kommentarer fra fremmede på butikken, er trolling. Ingen skriver/er sånn, vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
Er man gammel nok hvis man tar referansen, eller er man akkurat passelig ung til å ha fått med seg kremen av norsk kulturhistorie? :enda22tilsinns: |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jeg er vakkerEr det så nøye da? Jeg synes dette er en riktig hyggelig og morsom tråd. Litt lite prat om limpistoler, men ellers bra.
![]() |
![]() |
#172 |
Pauset
![]() |
jeg føler meg støtt av det som du skriver her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg ser ikke hvordan noen kan plages av Hovedinnlegger her.
![]() |
#174 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerOi,nå kom jeg på den gangen jeg ble forsøkt sjekket opp på Rimi,i kassakøen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg ble bedt på middagsdate av et sykkelbud på matbutikken på Kringsjå studentby en gang. Jeg var uvant med menn i sykkelbukser, så jeg sa nei.
![]() |
![]() |
#177 |
Pauset
![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerKankje jeg bare skal logge meg ut og aldri mer komme tilbake hit. Hvofor kaller dere meg for et troll? |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Har tro på forbedring
|
Det gjør jeg også - og jeg lager utrolig god karamellsaus ala HV altså. Den er nydelig og jeg misunner meg selv for at jeg kan å lage den.
![]() |
#179 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg ble stoppet på puben av en som sa "Der er du jo! Jeg tror vi skal gifte oss!"
![]() |
|
|