|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
Nå forlater jeg forumet i raseri!!Jeg er sint alle her inne. Jeg har blitt dårlig behandlet her inne. Men noen av brukerende her inne har vært veldig greie. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå forlater jeg forumet i raseri!!De er så søte når de er sinte
|
|
|
#5 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Nå forlater jeg forumet i raseri!!
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Nå forlater jeg forumet i raseri!!Herregud, kan ikke noen bare slette denne brukeren en gang for alle? Lei av alle disse patetiske trådene nå, selv om noen utrolig nok finner dem morsomme. Hvorfor gidder folk å holde liv i disse trådene? Det er jo det brukeren/brukerne vil.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Enig.
|
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå forlater jeg forumet i raseri!!Det Dixie sa.
|
|
|
#11 |
|
This is normal!
|
Hvorfor skal brukeren slettes? Er det brutt noen forumregler egentlig? Det enkleste er jo at du ikke går inn i tråder startet av denne brukeren. Hva andre gjør og ikke gjør er opp til dem. :rema1000:
|
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Brutt og brutt. Det er jo spam på høyt nivå. Veldig irriterende. Fatter ikke at vedkommende får holde på sånn, men må vel bare overse det.
|
|
|
#13 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påDa forlater jeg som er en vakker småbarnsmor og som jobber som sykepleier hadde bra og. Nå har disse to guttene forlat forumet og denne sinte jentungen har forlatt forumet. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hertuginne
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påVi sletter ikke brukere bare fordi de er kjedelige/intetsigende/irriterende/ikke akkurat innovative (stryk det som ikke passer). Vil man selv slettes så tar man kontakt med Admin, dvs HP eller Skilpadda pr. PM hvor man ber om å bli slettet. Da blir brukeren satt som passiv inntil den blir slettet. Sletting av sånne passive brukere skjer med ujevne mellomrom.
|
|
|
#16 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på
supert at de er slått sammen - og at de er i skravleforumet. da slipper vi at resten av forumet invaderes, håper jeg. Nå skal jeg bruke stemmeretten min.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påOK det er over nå. Alt i sammen er over nå. Sist redigert av Storemor : 15-12-13 kl 23:58. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem på
Enig. Det finnes også en ignoreringsknapp et eller annet sted har jeg hørt rykte om.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Alt i sammen har vært en spøk og dere gikk fem påHei |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pauset
![]() |
Noen som har vært ute og gitt nissen grøt på låven?Vi har sett ut masse grøt i stabburet til Nissen. |
|
|
|
![]() |
|
|