Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 12:21   #161
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Dex Dexter.

Det var det ja

Og malena, tipper det er litt vondt.

Mani er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 12:27   #162
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Så hyggelig at dere minte meg på det med tannlege. Var der for et par måneder siden, men ble sendt hjem igjen fordi jeg hadde tannkjøttbetennelse. Skulle komme igjen om 14 dager. Nå har jeg ringt og utsatt nye 14 dager sikkert 4-5 ganger, fordi jeg aldri husker på det skyllemiddelet og den geleen jeg skal bruke. Og nå er det nok på tide å ringe igjen, ja.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 13:17   #163
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er avhengig av vannkoker
Jeg må kjøpe ny vannkoker

Gammel 20-10-06, 13:26   #164
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Mye interessant informasjon her Hvor høyt hoppet du da?

Regner med at du mener med hesten.
Mjo, det var nok rundt en halvmeter...
Var bare 12.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 14:01   #165
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Så hyggelig at dere minte meg på det med tannlege. Var der for et par måneder siden, men ble sendt hjem igjen fordi jeg hadde tannkjøttbetennelse. Skulle komme igjen om 14 dager. Nå har jeg ringt og utsatt nye 14 dager sikkert 4-5 ganger, fordi jeg aldri husker på det skyllemiddelet og den geleen jeg skal bruke. Og nå er det nok på tide å ringe igjen, ja.

Tannkjøttbetennelse skal du ikke spøke med, men det fortalte sikkert tannlegen deg...

Gammel 20-10-06, 14:09   #166
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Tannkjøttbetennelse skal du ikke spøke med, men det fortalte sikkert tannlegen deg...

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 14:10   #167
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hyggelig fyr.

Skikkelig drømmetype!

cilen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 19:29   #168
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

På hvor høyt nivå? Hvilken hest hadde du?

Har ridd div mesterskap, og opp til MB. Har hatt to hester. En som var importert fra Belgia, og en Norsk varmblod (hannoveraner/Holsteiner/araber).

Har gått på Starum.

Kate er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 19:30   #169
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Forresten så er har jeg ekstremt klaustrofobi.

Kate er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 19:50   #170
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-Jeg har også drevet med sprangridning.

-Jeg hater å GÅ på ski, men elsker å kjøre offpist telemark. Kiropraktoren har dog nektet meg det.

-Vi har felles økonomi. Har egentlig hatt det siden vi ble sammen som 15- og 17-åringer.

-Jeg er syk og alene hjemme. Og depper litt pga. det.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-10-06, 21:35   #171
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det var det ja

Og malena, tipper det er litt vondt.

He he, jepp! Spesielt når man må gå med sånne små strikk og oppdager
- etter et halvt år med "vondt for å smile og pludre med ungene" - at man er allergisk mot latex

Gammel 20-10-06, 21:37   #172
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er suk

Gammel 20-10-06, 21:44   #173
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Håh! JEG gikk sist på ski vinteren 1986. Jeg HATER det!

Sist jeg gikk på ski, gråt jeg så snørr og tårer rant. (Det var vondt, slitsomt og jeg var sint.) Det var i fjor ...

Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 21-10-06, 13:29   #174
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Har ridd div mesterskap, og opp til MB. Har hatt to hester. En som var importert fra Belgia, og en Norsk varmblod (hannoveraner/Holsteiner/araber).

Har gått på Starum.

Da kunne jeg sikkert lett fått en time eller to til å gå unna i ditt selskap

Mani er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.