|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Undre du deg? | |||
| Ja |
|
36 | 17,65% |
| Nei |
|
168 | 82,35% |
| Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol
Vi trasker også. Enormt. Og om kvelden trasker vi til en ny restaurant. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Men orker dere virkelig å bruke penger på en restaurant man er for sliten til å ha glede av sånn egentlig?
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Vi har mer glede av god mat enn feks en pizza (som også kan være god, for all del) uansett om vi er slitne eller ei. Det samme gjelder forøvrig lunsj. Er det rart vi bruker penger på ferier.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Jeg skal innrømme at jeg ikke plukker restauranter fullstendig random jeg heller altså, men jeg tror jeg sikter på et litt annet segment.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholJeg tenker at det kan være greit å være tydelig i invitasjonen med tanke på hva som forventes. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Audacious
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholJeg må innrømme jeg synes det er litt leit dersom ingen kan invitere meg med på en sjuretters gourmetrestaurantopplevelse fordi jeg ville ha valgt et alkoholfritt alternativ til maten. Jeg er veldig glad i god mat, og jeg er glad i god drikke, men da uten alkohol i. Jeg drikker ikke cola til maten, jeg ville satt pris på f.eks en syrlig eplejus for å balansere en fet kjøttrett, en tranebærdrikk til kyllingfileten osv. En helhetlig opplevelse. Jeg synes det er forholdsvis arrogant å gi uttrykk for at en sanselig livsnyterholdning krever rus.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Skulle jeg delt en sånn opplevelse med deg så hadde jeg jo sørget for at det var et sted som kunne fått til akkurat det der, ikke sant?
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Jeg ville gjerne hatt deg med! Du virker som du setter pris på god mat, det er jo det viktigste! Og jeg ville visst hva du ønsket på forhånd! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholTre retter er liksom utenfor vårt segment med mindre de har lekeplass i restauranten.
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Nå har vi bare to unger og minste er 10. Men jeg husker hvordan det var. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholDe tre største er greie å dra med altså selv om de synes toppen av luksus er meny på mac donalds.
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholMen nå svarte jeg før jeg oppdaget at det var enda en side med svar, og at det poenget var blitt nevnt flere ganger før.
|
|
|
#17 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholJeg kan ikke huske å ha reagert på at folk takker nei til alkohol. På samme måte som det alltid er noen som ikke vil ha kaffe, brus, napoleonskake eller tyttebærsyltetøy til ribbemiddagen, så finnes det mennesker som (nesten) alltid sier neitakk til alkohol. Trodde faktisk ikke det var noe særlig til tema, men skjønner av tråden at dette er mer komplisert enn som så. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholHvis noen som har vært glad i alkohol tidligere plutselig ikke drikker mer, legger jeg merke til det, men grubler ikke så mye på grunnene. Alle har sin grunn.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Jeg tror aldri du kommer til å bli kjedelig... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholMen er det så merkelig å undre seg, undrer jeg over
|
![]() |
|
|