|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Nei, jeg vil ha lettstelt leilighet med diger solfylt terrasse en eller annen gang etter at ungene har flyttet ut. Ikke fordi jeg tror jeg blir så skrøpelig, men fordi jeg ikke gidder hage, snømåking, beising osv lenger enn jeg må. Mine foreldre har flyttet i leilighet, men jeg bor i barndomshjemmet, så jeg er ikke så lei meg for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Vi bor her til ungene flytter ut, og så blir det lettstelt leilighet med hyppige champagnefrokoster, drueranker og eksotiske vekster på balkongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Nei. Vi kompromisset og havnet i rekkehus siden jeg ville ha leilighet og mannen ville ha enebolig når yngste var på vei.
![]() |
#164 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?
Foreldrene mine flyttet også i leilighet før de fylte 60, tror faktisk at mamma var yngre enn det jeg er nå, da de flyttet.
![]() |
#165 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Når ungene flytter ut, flytter jeg også ut. Hagen og alt det der er for barnas skyld. Jeg klarer meg med en litt snasen balkong eller terrasse, måle- og klippefritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Vi bor i rekkehus over 3 plan, egentlig hadde jeg håpet vi kome oss over i et hus før barna ble for store. Men tviler på at det skjer. Så vi bor vel her til vi ikke orker å gå i trapper mer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Jeg elsket (og fremdeles elsker for såvidt) vår fantastiske leilighet på Frogner i Oslo med stor balkong (til den type bygårdsleilighet å være that is) og nok plass til både oss og overnattingsgjestene våre. Perfekt beliggenhet med lite støy til tross for at det var parallellgata til Bygdøy Allé, buss- og trikkestopp rett ved, cafeer og butikker nært og i det hele tatt. Jeg hadde sett for meg at vi skulle bo der mye lengre enn vi gjorde egentlig.
![]() |
#168 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Jeg kan strengt tatt bo her til jeg må bæres ut, død. Jeg har alt i 1 etg, men vaskerom etc i kjelleren, og den trappa kommer jeg meg ikke ned hvis jeg blir skrøpelig.
![]() |
![]() |
|
|