|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Playdate
Om du leser det jeg skriver så ser du at jeg aldri har sagt han er det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: PlaydateJeg syns ikke det er merkelig på en flekk at oppfølging av invitasjon uteble. Hvis du har latt det skinne gjennom bare en lite brøkdel av de holdningene du har til disse foreldrene overfor dem. (Og det skal godt gjøres å unngå.) Det er virkelig ikke merkelig oppførsel å bakke ut fra en avtale med noen som mistenker deg for å være pedofil og ville barnet sitt noe vondt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
![]() |
Hvordan skulle jeg gjort det når vi ikke har møtt på hverandre I etterkant. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
I så fall har du jo en veldig naturlig forklaring på at invitasjonen har uteblitt der da.
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: PlaydateOm en av mine unger hadde sagt at noen hadde tatt mange bilder av bare dem i barnehagen, så hadde jeg sikkert bedt om å få se bildene. Ikke fordi jeg trodde vedkommende er pedofil, men fordi jeg jo gjerne ville hatt bildene om det var noen fine av ungene mine. Jeg ville nok ikke tatt det for god fisk at det bare var dem som ble tatt bilde av, det kan godt hende han tok bilder av de fleste barna.
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
![]() |
Om det ikke hadde Vært for for-historien med mor så hadde jeg så klart heller ikke reagert som jeg gjør nå. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Det må nesten hun svare på selv.
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
![]() |
Jeg mente om du var enig med henne om at jeg hadde Vært nedlatende. Føler selv at jeg har forsøkt å være så saklig og høflig jeg bare kan jeg |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Du har vel kanskje gått litt hardt ut enkelte ganger. Men vet ikke om jeg ville brukt ordet nedlatende.
|
|
|
|
#11 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PlaydateEg hadde spurt faren om han hadde tatt bilder. Bekrefter han dette, Så hadde eg bedt han om å ikkje leggje dei ut på sm, og venleg sagt at det er greit at han tar gruppebilder, men ikkje nærbilder av mitt barn utan å ha spurt.
|
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
![]() |
Takk for godt råd! Det er viktig for oss dette med bilder I Sm. Vi har også gitt Klar beskjed til bhg om at de ikke legger ut bilder av henne så de vet dette er et tema for oss. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: PlaydateI denne tråden er det andre enn trådstarter som kan tenke over hvordan de svarer.
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
![]() |
Takk for det! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: PlaydateDenne tråden er jo et stjerne-eksempel på at kommunikasjon er lett å mistolke både med vilje og uvilje.
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
![]() |
Vi har aldri Vært borti en lignende situasjon og ville lufte tankene og fant et foreldreforum jeg tenkte ville passe. Gir gjerne folk rundt meg slack og gjorde det også med denne mammaen. Brydde meg lite om at hun overså meg/forsøk på å fryse meg ut-inntil hun drar inn datteren min.. Sist redigert av Enmamma : 14-05-16 kl 21:11. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
heimføing
|
Sv: PlaydateForresten begikk du én feil, trådstarter: Husk å aldri nevne overgangsalderen på den måten du gjorde her i tråden. Forumet startet for ti år siden. Det er lenge siden enkelte av oss var småbarnsmødre, for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: PlaydateJeg tror dette er en tulletråd.
|
![]() |
|
|