|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Men zombier er ikke farlige. Det er jo bare å smøre seg med zombieinnvoller, så går de rett forbi. (Hvorfor gjør de ikke alltid det?)
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?
Eller man bare raver rundt og later som om man er en zombie. Funker det og.
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Koffert fylt med sprit + lighter = zombie bbq
|
|
#7 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Fineste tråden! |
|
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Jeg stiller med sykkelagregat for strøm til PCen og netflix-abonnement. Jeg tipper jeg blir den populæreste ...
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Jeg er ikke helt overbevist om at jeg vil være blant de overlevende om det er virkelig katastrofe.
|
|
#12 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Dessuten er jobben min å overleve på midlertidige løsninger. Jeg har tilgang til diiiiigre aggregater kommer jeg plutselig på (må bare hamstre opp med diesel til å drive de), og har 6 muurikapanner tilgjengelig. For å ikke snakke om telt. Uendelig mengder med telt, 3x3, 3x6 og så videre.
|
|
#13 |
|
|
Åhgud, ja. Quickups og de store OB Wiik-ene og mange rekker med Hibasdass. |
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen? |
|
|
|
|
#17 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Det ble visst bare tull fra meg. Å ha det man trenger for å klare seg noen dager, er en god idé. Jeg tror vi har det meste i hus, bortsett fra vann.
|
|
|
#18 |
|
awesom
|
Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?Mannen er i sivilforsvaret på kurs as we speak. Jeg hører rykter om at han får med seg en gassmaske og en masse ny krisehåndteringskunnskap hjem. Min plan er å stick with him.
![]() |
|
|