|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Dukker ikke det opp av og til like før jul, Madicken? Eller var det bare noe som skjedde før?
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?
Dette var jo bare lekkert!
|
|
|
#11 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Ååååå, de i gull som Maverick viste. <3 <3 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
finner ut av mye
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Altså, jeg blir ikke ferdig med dette jeg altså. Men nå har jeg tenkt på helrødt steintøy. Det har jeg vokst opp med, og jeg har funnet et brukt, men problemet er at eldre, rødt steintøy er fullt av bly.
|
|
|
#15 |
|
Tøff
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?https://bakerenogkokken.no/borddekki...MaAqQkEALw_wcB
|
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Hvitt inni da, så ikke helt ensfarget (husker ikke om det har vært framme før):
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 12-11-18 kl 00:01. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Her har vi 70-tallsrustikken fullt inne (men det lyser vel ikke akkurat jul av det).
|
![]() |
|
|