|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??
Det er jeg helt enig i. Det vil si, jeg er enig, hvis nå Sandberg ryker. (Har han gått av? Har ikke lest nyheter i dag.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Ein kan seie kva ein vil om både Listhaug og Sandberg, men det er Solberg som har ansvaret. Det er Solberg som har dratt dette inn i regjering. Det er Solberg som står der og bablar i veg om "lov å feile" og "ville ikkje uttrykt meg slik" i tide og utide. Shame on her!
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Men altså, jeg synes jo at det er sånn det SKAL være. Det er kun personen og dens ledere som skal uttale seg i en arbeidskonflikt, som det jo er når det er et spørsmål om noen er egnet for sin stilling. Hvis sjefen for en annen avdeling skulle uttalt seg om mine evt blundere, hadde det vært ekstremt illojalt. Og sikkerhetsaspektet er enda mer sensitivt, før PST har kommet med sitt svar til Solberg (og en offisiell versjon blir formidlet til Stortinget som svar på deres spørsmål).
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Solberg er ikke toppleder, hun er statsminister. Vår leder. Hva vi oppfatter og vår trygghet er hennes ansvar.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Men hadde det føltes så mye tryggere om hun hadde gått ut og kjefta og smelt og sagt at dette er hårreisende og galskap og at FRP er rabiate? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
Jeg også.
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er jo det som jeg også reagerer mest på når det gjelder statsministeren og regjeringa. Det er utnevnt opptil flere ministere som ikke egner seg til jobben. Det er jo i den prosessen det har sviktet fullstendig.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-08-18 kl 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
nei. Men hun burde vel ha sagt noe om at saken skulle utredes i stedet for å bagatellisere.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Basert på hans "vil kanskje bidra mer til næringen privat": 100 kroner på at han går rett til jobb i oppdrettsnæringen.
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
Jey! Fishy Business AS.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Akkurat nå er det mer underholdende enn skremmende, hele saken. Sandberg, nå uten noen annen talerstol enn media, skal gå til krig mot media.
![]() |
#15 |
This is normal!
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Det beste hadde vært om ingen fra pressen møtte opp i dag. Det tror jeg Erna Solberg kunne ønsket seg også.
![]() |
![]() |
#16 |
Librocubicularist
|
Det ville vore priceless!
![]() |
![]() |
#17 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Hvis de ennå ikke har funnet ut hvor de skal holde den, er det sjans for at oppmøtet blir lite.
![]() |
#20 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Han går faktisk ikkje bare av som statsråd, men som nestleiar og. Den såg eg ikkje komme.
![]() |
![]() |
|
|