|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg er helt enig med Line* i at det bør finnes et minimum av anstendighet, men jeg er helt uenig i at det er fraværende her.
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg sier bare hør hør! til Alfa Charlie og Scarlett.
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenOg trippelhør.
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenTja, en gymlærer som driver vranglære kan faktisk forvolde mye fysisk skade på små kropper. Jeg foretrekker en som vet hvordan øvelsene bør utføres og hvilke øvelser som passer for barn.
|
|
|
#5 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenOioi for en tråd.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Helt konge
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Stiller meg i kø! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
|
|
|
#8 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fått noe igjen for det , så jeg betalte gladelig. Og ikke var det dyrt heller. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
For ikke snakke om gymlærere som fører jentene rundt når de skal ta salto...?
|
|
|
#10 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
men sjølv om du ikkje har utbytte av å høyre om englar og slike ting, så kan vel andre? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Helt konge
|
Joda, jeg betaler selvsagt, men skulle de plutselig utføre sitt arbeid gratis har jeg intet i mot det. Akkurat nå er jeg mest opptatt av å finne rørleggere og elektrikere som i det hele tatt har tid til å jobbe litt for meg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenSelvfølgelig er jeg ingen stor fan av dårlige gymlærere, men jeg foretrekker faktisk en "dårlig" (så lenge det ikke går på liv og helse løs) gymlærer foran en forkynnende KRL-lærer. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen*kjenner på at jeg ikke har så mye tro på lærerstanden som jeg kanskje burde hatt* |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinse
Denne kan jeg signere. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
|
Jeg går på lærerskolen og hadde KRL i fjor. Der lærte vi det jeg sier ovenfor. Dersom man mener at en lærer forkynner eller prøver å påvirke barn i en retning da bør dere kontakte skoleledelsen. KRL skal bygge broer. Ved å lære om ulike retninger øker en forståelsen og toleransen for hverandres ståsted. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Nå går jeg ut i fra at man ikke lærte på lærerskolen for førti år siden at det var helt ok å mobbe elever, baksnakke elever og forskjellsbehandle elever, men det var fortsatt det jeg opplevde personlig. Jeg vet at det jeg opplevde ikke er en fellesnevner, men det er mine erfaringer jeg må basere meg på i forhold til mine barns fremtidige skolegang. Ergo kommer jeg IKKE til å stole blindt på at enhver lærer følger sin opplæring til punkt og prikke, og jeg kommer til å huske på at lærere også er mennesker, og noen ganger dårlige mennesker. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Leser
|
For ikke å snakke om de greie lærerne som tilfeldigvis kommer for tidlig inn i jentegarderoben og går med bar overkropp i gymtimene selv.
Jeg noterer meg at du tydeligvis har vært heldigere med håndtverkere enn jeg har. De har ikke en gang giddet å sende meg et tilbud etter at de har vært på befaring, de svarer ikke på mail og
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Må vi det?
Ikke alle lærere er nyutdannede, vet du.
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg lurer på hvor ofte det er slike oppvasker på NM.
|
|
|
#20 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJa, det finnes da like mange rare folk blant lærere som ellers i samfunnet.
|
![]() |
| Emneord |
| engleskole, klassiker |
|
|