|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Javel
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Brun litt vid buksen, hvit bluse (som jeg kjøpte på Zara i København), og brun og møstrete strikkevest (nettopp kjøpt på Popin).
|
|
|
|
#2 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Smal dongeri, brun genser l med litt høy hals og broderier på brystet. Litt ull foran, silke på ryggen. Rosa langermet trøye under - som stikker litt fram. Fornuftige varme sko fra Ecco og blå ullvangsokker... Jada, ikke så lett å være gjennomført. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Sorte smale jeans, rød tynn genser, koksgrå omslagsgenser utenpå og koksgrå høye støvletter.
|
|
|
#5 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i DAG!Jobber hjemmefra i dag så jeg har ikke kommet lenger enn til en gammel, rød HM kosebukse/treningsbukse, sort, lang topp og en sort ulljakke oppå. Usminket og fæl.... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Jobber hjemmefra i dag og har i tillegg et sykt barn med feber her.
|
|
|
#7 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag er jeg hjemme, innesnødd, og har derfor ikke pyntet meg ...
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag har jeg mørk blå dongeribukse fra Vero Moda, sort lang strikkagenser med grønne ganske brede striper fra H&M. Sorte Adidas Superstar når jeg er ute. De er så utrolig gode å gå i. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Brunsvart, knelangt, litt utsvinget tweed-skjørt. Hvit, litt kittelaktig (gravide-)skjorte. Svart jakke. Brunt og beige skjerf. Mellombrune støvletter med spiss-spisse tåtupper og bittesmå snellehæler.
|
|
|
#10 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Blå jeans med brune støvletter utenpå. kremhvit singlet under lilla omslagsgenser. Ute har jeg brun jakke med belte i livet, røde vanter og rødt skjerf.
|
|
|
#12 |
|
Naiv og Super
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i DAG!Måtte inn å finne inspirasjon. Skal på jobbintervju.......
|
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i DAG!Jeg har den lyseblå Odd Molly-jakken (også kalt FP-uniformen) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i DAG!Ullundertøy som lukter bål, svart bukse som lukter bål, rød t-skjorte som lukter bål. Den svarte fleecejakka som lukter bål har jeg nettopp tatt av i anledning middagskokkelering. Ullgenseren, lua, vottene og skjerfet som lukter bål ligger i sekken som lukter bål. Og regntøyet og støvlene ligger igjen i bilen og lukter bål. Sokkene lukter ingenting, for de har jeg nettopp skiftet. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Naiv og Super
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i DAG!
|
|
|
|
#18 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i DAG!Brunsvart tynn skinnjakke fra Angelique, brun nålestripet dressbukse, lysrosa pologenser, brunbeigt ullskjerf i halsen.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i DAG!Etter en travel natt (vannkoppkløe på mini) så sitter jeg her med håret til alle kanter, i svart t-skjorte og en gammel treningsbukse. Mini har fremdeles pysjamas. |
|
|
|
![]() |
|
|