Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #6

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-23, 16:39   #161
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

The crowded room på TV+. Den er utrolig bra. Vond og sår på mange måter, med fantastisk skuespillerprestasjon fra Tom Holland.

Mex er ikke aktiv  
Gammel 14-08-23, 10:35   #162
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå er det ikke så mye Lord, men mye understanding and personal growt med puse, hviskestemme. Så langt, jeg er bare på episode 3. Og han exmannen til Maddie, som spilles av han i American pie, er så erke, overdrevet sørstat at jeg får mark! Ingen av de andre snakker slik som ham.

Det er jo fordi ingen av de andre snakker noe i nærheten av sørstatsdialekt.

Jeg så første sesong fordi jeg ser alt fra sørstatene, men for noe møl. Jeg fikser ikke sånn "Åh, vi er så strenge foreldre fordi vi er fierce" og la oss klisje ethvert sørstatsklisje på noe som ikke er sørstats whatsoever.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 14-08-23, 10:39   #163
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi begynte på sesong 3 av The Bay i går. Jeg elsker slike britiske serier og vil reise bort med en gang.

Gammel 14-08-23, 10:46   #164
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo fordi ingen av de andre snakker noe i nærheten av sørstatsdialekt.

Jeg så første sesong fordi jeg ser alt fra sørstatene, men for noe møl. Jeg fikser ikke sånn "Åh, vi er så strenge foreldre fordi vi er fierce" og la oss klisje ethvert sørstatsklisje på noe som ikke er sørstats whatsoever.

Jeg så den ferdig. Elsker tenåringen som bare "Åh, jeg ble litt irritert, men jeg forstår jo nå at mama har rett og gjør det fordi hun elsker meg" og sier det høyt til sine venner.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-08-23, 16:12   #165
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er late to the party og har sett første sesong av The Morning Show. Og wow, den synes jeg var skikkelig bra. Bra bra liksom, ikke bare underholdende. Den ene scenen fra tidligere (med Hannah) var så utrolig godt laget at jeg nesten tenkte at den kunne vært brukt i undervisning på ungdomstrinnet eller vgs.

Sammen med mannen jobber vi oss gjennom succession. Jeg liker den godt, men føler ofte at jeg ikke skjønner hva som skjer, sånn i firmaet.

Gammel 14-08-23, 16:28   #166
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Vi så The way they see us på Netflix sist. Skikkelig opprørende, basert på en sann historie

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 14-08-23, 17:33   #167
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Vi så The way they see us på Netflix sist. Skikkelig opprørende, basert på en sann historie

When they see us? Om tenåringer i Harlem?

Gammel 14-08-23, 18:23   #168
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ja- hehe- det var det

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

When they see us? Om tenåringer i Harlem?

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 14-08-23, 22:09   #169
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Ja- hehe- det var det

Søkte det opp og fant det ikke, sjø.

Gammel 15-08-23, 22:28   #170
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Love Island UK. Burde aldri begynt for makan te drama men nå er jeg hekta.

Gammel 15-08-23, 22:29   #171
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Begynt på Yellowstone, er den verdt å se? Har vel sett 2-3 episoder til nå. Synes den er litt tung å komme inn i.

Gammel 15-08-23, 22:39   #172
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Love Island UK. Burde aldri begynt for makan te drama men nå er jeg hekta.

Den smellen gikk jeg på i fjor også. Har holdt meg unna i år.

Vi har akkurat sett ferdig Silo på Apple TV, likte!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 15-08-23, 23:39   #173
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Begynt på Yellowstone, er den verdt å se? Har vel sett 2-3 episoder til nå. Synes den er litt tung å komme inn i.

Ja det vil jeg absolutt si.

Gammel 16-08-23, 09:19   #174
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi likte den kjempegodt. Synes sesong 2 også var veldig bra.

Gammel 16-08-23, 10:15   #175
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, synes den er kjempebra

iben er ikke aktiv  
Gammel 16-08-23, 15:01   #176
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den ikke. Flotte naturbilder og alt det, men meg fenger det aldri med slike dysfunksjonell-familiedrama (som også er grunnen til at jeg aldri kommer særlig videre i Succession), og når pater familias i tillegg er så til de grader amerikansk klisje, så datt jeg av etter å ha presset meg gjennom nesten hele første sesong. Det er grenser for hvor lenge jeg lar meg underholde av storslått natur og løpende hester alene, når serien har en storyline som ikke fenger meg.

Sist redigert av My : 18-08-23 kl 13:58.
My er ikke aktiv  
Gammel 16-08-23, 15:05   #177
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har sett Hijack på Apple TV og den var verdt å se.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 16-08-23, 15:20   #178
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

En til yellowstone fan melder seg. Og så må du se prequelsene, 1883 er helt fantastisk. Den andre er ikke like bra, men verdt å se likevel.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 16-08-23, 15:49   #179
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahaha, jeg leste Yellowjackets. Yellowstone har jeg ikke sett, og trekker dermed anbefalingen min.

Gammel 16-08-23, 16:08   #180
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

En til yellowstone fan melder seg. Og så må du se prequelsene, 1883 er helt fantastisk. Den andre er ikke like bra, men verdt å se likevel.

Og enda en! Jeg hulkgrein av 1883.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.