Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-07, 15:44   #161
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Kan noen forklare meg hvordan man bestiller dette på e-Bay? Heeelt i detalj?

:novise:

Jeg la inn bud på e-bay. Søk på mineralfoundation. Da får du opp mange forskjellige. Du må passe på at selger sender til Norge før du legger inn bud. Du kan legge inn maksbud sånn at du slipper å overvåke budrunden.

Anbefaler Limebeauty (som jeg handlet fra) på det sterkeste. Jeg fikk varen i posten 4-5 dager etter at jeg hadde vunnet. Betalte 156 kr med frakt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 15:47   #162
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Se feks på denne; http://cgi.ebay.com/Bare-IB-Minerals...QQcmdZViewItem

Der går budrunden ut om mindre enn en time, og selgeren sender verden rundt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:04   #163
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt her, rask sending og ok pris.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:36   #164
bitte lille my
Fullverdig medlem

bitte lille my sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
bitte lille my har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Se feks på denne; http://cgi.ebay.com/Bare-IB-Minerals...QQcmdZViewItem

Der går budrunden ut om mindre enn en time, og selgeren sender verden rundt.

Denne er ikke i.d, men en kopi. Denne boksen er også liten.(ca 2 gr)
Det er viktig å passe på at det en bestiller er på 9 gr og ikke 2 gr.

Gammel 30-09-07, 19:41   #165
bitte lille my
Fullverdig medlem

Standard

Jeg bestiller en del i fra denne siden:http://stores.ebay.com/Midwest-Sales

Er en av de rimligste jeg har kommet over. Varen er som regel i postkassen etter 7-9 dager.

Gammel 30-09-07, 20:08   #166
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan betaler man på e-bay da? Med kort?

Gammel 30-09-07, 20:13   #167
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekk at selger tar PayPal.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 20:17   #168
bitte lille my
Fullverdig medlem

Standard

Ja det sikreste er paypal.
Veldig enkelt å bruke. Du bare følger veiledningen du får når du oppretter kontoen din.

Gammel 30-09-07, 22:57   #169
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Følger med

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 08:40   #170
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte herfra: http://stores.ebay.com/Beauty-USA1

Tok 1 uke før jeg fikk det, og hun skrev verdi 30$

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 14:07   #171
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Fairy light, er den veldig lys? Sambo bød på 2 forskjellige i.d pudder til meg her en
kveld. Den ene var light og den andre fairy light, han vant den lyseste da selvfølgelig.
19 dollar kostet den, vet ikke om det er dyrt jeg.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:00   #172
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er et "must" å fra av ID? Jeg har foundation, men mangler det meste av det andre. Forstår at jeg må kjøpe kosten, men det er flere å velge i, så hvilken tar jeg?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:19   #173
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Hva er et "must" å fra av ID? Jeg har foundation, men mangler det meste av det andre. Forstår at jeg må kjøpe kosten, men det er flere å velge i, så hvilken tar jeg?

Nå har ikke jeg brukt dette så lenge, men jeg har foundation + full coverage brush. I tillegg har jeg kjøpt mineral veil + kosten som hører til.

Her har jeg klippet ut det som står om Mineral veil hos selgeren jeg kjøpte den hos.

Sitat:

Designed to be worn over foundation, Mineral Veil is a perfectly sheer, matte finish powder that helps to eliminate shine while minimizing the appearance of pores. Cornstarch-based, it's as light as a feather, so all you see is shine-free skin. Ideal for all skin tones and types. Contains no talc, fragrance, or binders.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 08:33   #174
Shabby chica
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2007
Shabby chica har et hav av muligheter foran seg
Standard

Id makeup er utrolig. Jeg er hudterapeut og har jobbet med merket i 5 år, og det er den beste makeupen jeg har prøvd. Alle mine kunder som har fått prøvd den på, har på et eller annet tidspunkt kjøpt den. Og den er drøy i bruk, varer fra 3-6 mnd, etter hvor mye du bruker pr dag. Anbefales!!!

Shabby chica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 10:13   #175
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID essentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Torinn, her.

Har det vanlege pudderet og eg treng ikkje foundation i tillegg. Pudderet har vart kjempelenge er det beste eg har prøvd. Kan anbefalast!

Må bare signere denne

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 10:14   #176
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Pudderet,det må du ha

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:33   #177
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Er det noen som kan fortelle meg hvilken kost som skal brukes til "veil:en"?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 22:14   #178
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg også blitt overbevist. I dag har jeg handlet fra ebay et stykk foundation og ett stykk dobbel blush til den nette sum av 202 kroner for begge deler. Jeg kjøpte originalkosten der i går og ga knapt under 100 kroner for den. Skulle det ikke passe meg har jeg i hvert fall ikke brukt en formue.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 22:27   #179
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nå er jeg også blitt overbevist. I dag har jeg handlet fra ebay et stykk foundation og ett stykk dobbel blush til den nette sum av 202 kroner for begge deler. Jeg kjøpte originalkosten der i går og ga knapt under 100 kroner for den. Skulle det ikke passe meg har jeg i hvert fall ikke brukt en formue.

Har du link til dobbel blush?. Det kunne eg tenke meg . Visste ikkje at det fantes.

Fant det, tusen takk for tips

Sist redigert av Zip : 14-10-07 kl 22:34.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 23:14   #180
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Foundationen og øyenskuggen.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.