|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJa, det står heller ikke (der jeg har lest i alle fall) hvem som kontaktet hvem. Bare at de har hatt kontakt (og jeg regner med at de kjenner hverandre). I det hele tatt vet jeg lite om hva som har skjedd og hva som foregår, ut over det som avisene skriver.
![]() |
#162 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowAltså at en mor tar kontakt med en venninne av sønnen (som hun kjenner) etter at sønnen har gjort venninnen vondt, kan jeg godt skjønne. Hun kan ha villet uttrykke støtte og sympati for eksempel. Jeg kunne godt ha gjort det samme (men ville nok først forhørt meg om det var «lov»/lurt i en slik sak, noe jeg regner med at hun har gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Slottet bekrefter at Kronprinsessen har hatt samtale med fornærmede og nrk meldte tidligere i dag at tidligere kjæreste sier at det var både psykisk og fysisk vold, mn den psykiske volden var værst for henne. Og en annen eks har snakket ut på podcast, så hvor mye ryktebørs det er vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, og samtidig står det heller ikke noe om at det var kronprinsessen som hadde tatt initiativ til kontakten. Så det vet vi heller ikke (med mindre det står noe annet et sted jeg ikke har lest).
![]() |
#165 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Samtalen mellom kronprinsessen og slottet er nå en ting, men ekser som bekrefter at Marius har vært voldelig mot dem har jeg ikke sett i noe seriøst media. Har du link til NRK-saken?
![]() |
#166 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowMen de vet ikke hvem som tok kontakt og vet ikke om det var som trøstende "svigermor" eller for å påvirke henne. Begge VGs "politi og juseksperter" hevder det kan være uheldig, men ikke ulovlig dersom det ikke er kontaktforbud.
![]() |
#167 |
Hørte det på nrk radio mellom klokken 11.30 og 12.30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Jeg tenker at man skal være forsiktig med å si hvem man tror på og ikke ut fra hva de jobber som/hva som var i den posen/whatever. Da er det jo ikke rart ofre ikke vil stå frem hvis de har noe grums i bagasjen selv. Har ikke lest/hørt noe av det de har sagt, men som en hovedregel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Medlem siden: Sep 2007
Podkasten med intervjuet av NH blei spilt inn før hendelsen. Det samme blei episoden av «Girls of Oslo» der ho snakka om bruddet. Så ingen grunn til å tru at desse uttalelsene kom for å «henge seg på». Men når det er sagt er det sikkert lønnsomt for ho å henge seg på no for å få litt fleire førere på Instagram og Snapchat
Men det har ho sikkert allerede fått.
![]() |
#170 |
Drømmer
|
Nå har det aldri blitt sagt hvem NH snakket om, er vel lun spekulasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Drømmer
|
Ja, nå synes jeg det beveget seg over på ryktebørsen og litt sånn det er på kg, for ingen vet hvem som tok kontakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Drømmer
|
Det står likevel ingen steder hvem som tok kontakt først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Min mening er uansett at mor til en tiltalt ikke burde ha kontakt med fornærmede/offer når saken etterforskes og under en eventuell rettsprosess. Unntak er i de tilfeller der mor har brutt med tiltalte i en sak, men selv da burde en være varsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowNettavisen har jeg lest om både JS og NH som snakker om fysisk og psykisk vold i forhold. MM ville skåne MBH for offentligheten da han var barn, men som voksen har han selv valgt å være en offentlig person. Han har hatt offentlige personer som partnere (influensere), solgt ting på Finn og oppgitt slottets adresse osv.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 13-08-24 kl 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowNRK (eller de andre store avisene) melder ikke at ekskjæresten hevder at Marius har vært voldelig mot henne uten at de lager en ordentlig nyhetssak på det. Jeg synes det er en uting å gjengi rykter som er plukket opp i sosiale eller useriøse medier i en sak som denne.
![]() |
#178 |
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowMen tenker dere da at damer sier det har vært vold i forholdet bare for å juge? Tjene penger? Skape oppmerksomhet? Den ene har skrevet det på sin Instagram den andre snakket om det i podcasting og nevnt at forholdet har vært vanskelig flere ganger før dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Drømmer
|
Hun i podcast har ikke nevnt navn og da blir der kun spekulasjoner , det kan man droppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
© All rights reserved
|
Ja, til ex-samboerens Instagram der hun skriver at hun (også) ble utsatt for fysisk og psykisk vold. Og det tenker jeg er en sikker kilde, hun var tross alt sammen med han i 4 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|