Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-25, 16:22   #161
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

Nye illeggsåler og basert på nytt fotsåleformavtrykk. Det var helt herlig å få de på seg og å gå med dem. Fint vær var og er det også her. Dessuten er det fridagen min så jeg fikk se Higgins vinne kampen sin i Welsh Open da jeg kom hjem.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-25, 16:44   #162
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sol idag og. Heller kuldegrader og sol enn regn, tåke og plussgrader.

Gammel 13-02-25, 20:43   #163
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å høre at ungene, denne gangen Snuppa begynner å kunne stå opp for seg selv: Valgfag, snuppa mi har laga dans og skulle lære de andre på dansegruppa. En eldre elev kom med stadige kommentarer som dette kunne barnehagen ha dansa, det ser ut som noe en fra barnetrinnet har laga og andre kommentarer. Hvordan det endte? Med at Snuppa pekte mot døra og sa: Nå kan du gå! Ut! Den som ble kommandert ut så mot sitt søsken, som også var til stede, men fikk ingen støtte, bare hoderisting. (så er det annen historie at lærer mente det sikkert bare var spøk at dette måtte ingen ta personlig osv, vel, nei, en skal ikke finne seg i alt!)

Gammel 14-02-25, 08:07   #164
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fin skøytetur, hadde lånt turskøyter som kan brukes med skisko, det var saker, så nå har jeg nettshoppet turskøyter til både meg og mannen

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-25, 08:27   #165
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Fin skøytetur, hadde lånt turskøyter som kan brukes med skisko, det var saker, så nå har jeg nettshoppet turskøyter til både meg og mannen

Sånne ønsker jeg meg også.

Gammel 14-02-25, 09:19   #166
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inspeksjon av blodbegerfrøene jeg sådde for 2 uker siden, og der sto det mange små spirer med 2 bladpar å hilste.

Gammel 14-02-25, 11:20   #167
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Mine blodbegerfrø spirer også, i alle fall noen! Veldig kjekt. Tok frø selv. I dag drar vi på tur til Trondheim for å besøke studentsønnen, det blir veldig bra!!

Gammel 14-02-25, 14:06   #168
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Vinterferie og null vekkerklokke på en uke.
Og så er jeg glad for den herlige solen som skinner inn vinduet og at den i tillegg minner meg på at jeg trenger å vaske vinduene (), noe jeg har tenkt å gjøre nettopp i vinterferien når det er meldt plussgrader.

Gammel 14-02-25, 14:42   #169
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sol og knallblå himmel, en fin time hos psykologen.

Gammel 14-02-25, 19:41   #170
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vedovn. Det er noe helt eget med varmen, knitringen og lyset fra en vedovn, som du aldri får fra andre varmekilder.

Gammel 17-02-25, 15:19   #171
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har hatt en nydelig langhelg med min mor på besøk. Ungdommene ville også være en god del sammen med oss.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-25, 15:27   #172
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Fortsatt strålende sol og knallblå himmel! Fikk en fin tur i sola.

Gammel 17-02-25, 17:25   #173
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Blåveis! Bittesmå, men likevel.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-25, 21:01   #174
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Brettspill med mannen og eldstemann.

Gammel 17-02-25, 22:34   #175
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Brettspill med mannen og eldstemann.

Det er hyggelig! Vi liker også å spille men det går litt opp og ned hvor mye/ofte vi får gjort det.

Gammel 17-02-25, 23:35   #176
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Jeg skulle virkelig ønske jeg likte å spille kort eller brettspill. Det virker jo veldig sosialt og hyggelig. Jeg har prøvd og prøvd, helt siden jeg var barn, men jeg får bare ikke til å like det.

Gammel 18-02-25, 07:00   #177
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker alle former for kortspill! Til og med Uno med Lillesøster. Heldigvis er hun som meg, så vi spiller hver eneste dag. Brettspill liker jeg bare sporadisk.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-25, 08:49   #178
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er glad i brettspill, men spiller alt for sjelden. Vi burde spille mer hjemme, alle er egentlig glade i det.

Jeg er glad for sol og for at jeg planlegger tur i sola i dag.

Gammel 18-02-25, 09:09   #179
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Standard

Vi elsker brettspill og har huset fullt (men slutter ikke å kjøpe eller ønske oss nye i gave likevel ). Familien spiller sammen minst et par ganger i uken og vi voksne har også spillkvelder med venner. Jeg kommer selv fra en familie som spilte mye sammen og det er noen av mine beste barndomsminner så jeg er veldig glad for at jeg fant en mann som er lik og at barna våre har arvet brettspillgleden.

Gammel 18-02-25, 10:38   #180
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg skulle virkelig ønske jeg likte å spille kort eller brettspill. Det virker jo veldig sosialt og hyggelig. Jeg har prøvd og prøvd, helt siden jeg var barn, men jeg får bare ikke til å like det.

Heldigvis liker mannen å spille, så har tok den biten med ungene.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.