|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Da var NM en saga blott
Hmmmm jeg bruker en "sprut" sitron for å fremheve det søte. Og litt søtt for å fremheve det sure. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da var NM en saga blottLiker meg på NM jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Da var NM en saga blottJeg er så glad for at jeg kan heie på et lag som er så godt at jeg slipper å rakke ned på andres.
![]() |
#166 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er så glad for at jeg ikke heier på noe som helst lag, for da kan jeg rakke ned på alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
awesom
|
Personality Goes a Long Way. Sist redigert av DM : 09-09-07 kl 09:52. Årsak: Den omtalte personen er ikke her på FP |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Absolut ateist
|
Tøs Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre. Sist redigert av DM : 09-09-07 kl 09:51. Årsak: Fordi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Da var NM en saga blottDet finnes en smiley der ute i forumverdenen som har en plasterlapp over munnen. Den skulle vi ha hatt.
![]() |
#174 |
Introvert optimist
|
Den ja.
Det gjorde den jammen, det var noe sånt jeg var ute etter ja, men jeg fikk visst frem poenget mitt uten bildet som sa tusen ord.
![]() |
#175 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da var NM en saga blottGi nå beng i å diskutere privatlivet til noen som ikke engang er her og kan forsvare seg, da.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Da var NM en saga blottGi nå beng i å vær så kjapp til å forsvare gud og hver mann, da.
![]() |
#177 |
weird
![]() Sv: Da var NM en saga blottDette handler da virkelig ikke om hvem dere diskuterer privatlivet til.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
weird
![]() Sv: Da var NM en saga blottFor en tåpelig ting å si. For ikke å snakke om usann.
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
unevnelig forum |
|
|