|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#162 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?At det endelig er fredag
![]() |
#163 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Intet mindre enn at vi skal ha Lille Leos deilige rekegryte til middag i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?At jeg ikke har urinveisinfeksjon, selv om det kjentes sånn ut ei stund. Og at jeg snart skal benke meg i sofaen med gullrekka og gullbrød. Har alliert meg med lesestoff og fjernkontroll til de kjedelige partiene.
![]() |
#165 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?At jeg hadde siste dag på jobb i dag, nå venter nye og spennende tider med ny spennende jobb og mange nye utfordringer
![]() |
#166 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?At jeg har gjort en fabelaktig innsats i en sak på jobben som egentlig skulle være "grei skuring", men som ble mye mer omfattende enn først antatt. Nå kan jeg ta helg med svært god samvittighet.
![]() |
#167 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Nå er det kjempegodt at det er helg. Jobber mye nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Sov lenge, har sett ferdig hele "mot alle vindar", surva litt men den er så fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Mot alle vindar? Er ikke det den serien med John ( Jon?) English? I så fall; fin serie som jeg elsket da jeg var barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
intro
|
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?...at jeg ble vekket med Tulip & Tatamo-kjole på senga.
![]() |
![]() |
#171 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?
' |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Henta jenteungen i barnehagen. Nok det gitt
![]() |
#174 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?"Jeg skal kysse mamma"! Og det påfølgende våte kysset jeg fikk på kinnet med en passe dose nektarin og banan av lillebror var deilig |
![]() |
![]() |
#175 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?At det regner og blåser ute..det går mot høst (den beste årstiden |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Fin tråd å finne fram igjen. I dag er det først og fremst de flotte elevene mine som har gjort meg glad.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Borte
|
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?I dag er jeg nyforelsket i min kjære og vi har det så utrolig fint nå. Jeg er i skyene hele tiden.
![]() |
#178 |
Mellom barken og veden
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Jeg er så glad forat skolestarten til mellomsnuppa har gått så fint, og at hun trives så godt!
![]() |
#179 |
Lille tyrann
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?
Må være enig i denne for vår storesøsters vedkommende
![]() |
#180 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?Jeg fikk en veldig søt sms av mannen som sendte meg i skyene.
![]() |
|
|