Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kunne du tenkt deg en eller flere kjoler fra Tulip og Tatamo?
Ja de er kjempefine og jeg kunne tenkt meg mange av dem! 82 39,42%
Ja de er ok, men ikke verdt pengene. 38 18,27%
Tja, jeg vet ikke hva jeg skal si. 37 17,79%
Nei de passer ikke min aldersgruppe! 13 6,25%
Nei, de er rett og slett ikke fine! 14 6,73%
Jeg har aldri hørt om disse merkene 24 11,54%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-07, 07:43   #161
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ååååå! Den svarte eller hvite vil jeg ha...Hvor kan jeg få tak i sånne?

De har den i butikken sin i Oslo.

Mathias sin mamma: jeg var der på lørdag og prøvde en i str. L. Den passet ikke, var altfor trang over puppene. Jeg pleier å være str 42/44 ca. Venninnen min som er nærmere en str. M i topper prøvde også samme i L og den var knapp den også. Fant ingen i XL, men det var veldig utplukket der. Fin var den ja

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 09:46   #162
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pupper er no herk!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 09:48   #163
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

De har den i butikken sin i Oslo.

Mathias sin mamma: jeg var der på lørdag og prøvde en i str. L. Den passet ikke, var altfor trang over puppene. Jeg pleier å være str 42/44 ca. Venninnen min som er nærmere en str. M i topper prøvde også samme i L og den var knapp den også. Fant ingen i XL, men det var veldig utplukket der. Fin var den ja

Hm ja, det er det jeg fryktet. Det meste har en tendens til å bli trangt over puppene.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 17:10   #164
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Denne har en kollega sydd til meg, i ullstoff og med et hjerte bak på den ene siden Like fin som en T&T men ikke så dyr. God og varm er den også :frossenpinn:

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 17:48   #165
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nå sett min første T&T-kjole live. Det var en kollega som hadde den på. Jeg likte kjolen veldig godt. Den var litt forseggjort med silkebånd og et underskjørt som syntes. I en veldig pen blåfarge. Hun hadde brukt den i et vinterbryllup - og det syntes jeg den passet til.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 19:32   #166
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Denne har en kollega sydd til meg, i ullstoff og med et hjerte bak på den ene siden Like fin som en T&T men ikke så dyr. God og varm er den også :frossenpinn:

Den var utrolig fin!!!
Mye finere enn T&T kjolene.
Det er den litt "barnslige" applikasjonen i kontrastfarger jeg ikke liker på T&T kjolene, ellers hadde de vært veldig midt i blinken for meg for jeg er en super frysepinn.

Gammel 27-12-07, 19:38   #167
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kjolen din er jo kjempefin, Jålebeinet!

Sukk - den som kunne sy...

Gammel 31-12-07, 15:54   #168
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

T&T er ikke riktig meg, men denne er nydelig, Jålebeinet ! Veldig raffinert. Er den i ullfilt og blondestoff ?

Gammel 31-12-07, 16:05   #169
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

T&T er ikke riktig meg, men denne er nydelig, Jålebeinet ! Veldig raffinert. Er den i ullfilt og blondestoff ?

Nei, den er i ull og det samme er "blonden", som ikke er blonde men ull som er vevd slik at det minner om blonde. Det at kjolen er i ull gjør at den er "stivere" enn andre stoffer og at den henger penere på kroppen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 16:52   #170
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Det var en utrolig vakker kjole.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 09:54   #171
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordelen med å ikke ha en spesiell stil, er at man kan kle seg i det aller meste. Disse kjolene var veldig meg, jeg kunne tenkt meg en hel garderobe med bare slike kjoler, tykke strømpebukser i ull, knestrømper og støvletter. Med tilhørende skrikende farget hår og mye sminke er jeg good to go!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 09:55   #172
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 09:57   #173
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Fordelen med å ikke ha en spesiell stil, er at man kan kle seg i det aller meste. Disse kjolene var veldig meg, jeg kunne tenkt meg en hel garderobe med bare slike kjoler, tykke strømpebukser i ull, knestrømper og støvletter. Med tilhørende skrikende farget hår og mye sminke er jeg good to go!

:forelsket i Skremmern:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 11:34   #174
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk fin.

Gammel 01-11-08, 11:35   #175
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Skulle jeg gladelig gjort også.
Om jeg hadde penger nok på konto.

Gammel 01-11-08, 12:01   #176
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Jeg elsker sånne kjoler!

En butikk her jeg bor selger nesten hele kolleksjonen til Siri S Design
Jeg har 2 kjoler fra henne og de er så fantastisk gode å ha på og designet er kjempekult. Det varierer fra kolleksjonene da..

Gammel 02-11-08, 00:44   #177
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

ehh, nei det var ikke noen kjoler jeg likte, men er ikke veldig glad i kjoler eller da.

Gammel 02-11-08, 08:24   #178
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Jeg kunne ALDRI kledd meg i noen av de kjolene!!!!

Gammel 02-11-08, 09:31   #179
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle gjerne hatt mange av de

Gammel 02-11-08, 11:19   #180
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne godt ha tenkt meg en eller flere av de kjolene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.