Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Spikketreff 15. november på Dattera til Hagen

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-07, 18:45   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spikketreff 15. november på Dattera til Hagen

Det hadde vært ihvertfall kjempe gøy om du hadde kommet.

Gammel 13-11-07, 18:45   #2
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 13-11-07, 18:46   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, den var i overkant. Jeg lette etter den som smiler og nikker.

Gammel 13-11-07, 19:06   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser jeg står på listen, sikkert fordi jeg var innom og slengte med leppa tidligere i tråden. Men jeg kan ikke altså.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 22:04   #5
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Gremli kommer du?

Gammel 13-11-07, 22:55   #6
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har så lyst til å komme meg ut på treff, men det blir for hektisk for meg denne uka. Jeg får ha det til gode enda en liten stund selv om jeg sa til meg selv at nå skulle jeg på treff.

Men det kommer nok flere sjanser, og det er vel kanskje siste gangen jeg har baby som skal ammes.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:08   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så trist at det er flere som må trekke seg!

Jeg kan godt bli med på litt tapas (selv om jeg nok kommer til å spise middag hjemme før jeg drar).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:10   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer fortsatt, og spiser gjerne tapas.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:14   #9
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir gjerne med på tapas!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:15   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er vi 13 på listen. De fleste har sagt at de vil ha tapas, men Divine, Scarlett og Schnuppa har ikke sagt om de vil det eller ikke. Jeg kan si til Dattera at vi blir 13 og bestille tapas til 10 stykker, kanskje?

Gammel 14-11-07, 12:18   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå er vi 13 på listen. De fleste har sagt at de vil ha tapas, men Divine, Scarlett og Schnuppa har ikke sagt om de vil det eller ikke. Jeg kan si til Dattera at vi blir 13 og bestille tapas til 10 stykker, kanskje?

Det høres fint ut. Jeg kommer nok ikke til å spise så mye, og det gjelder kanskje flere? (Blir selvsagt med og spleiser, altså.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:21   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men Skilpadda, da, du trenger da ikke å spørre meg om jeg skal ha mat?

Selvsagt vil jeg ha tapas!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 12:21   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det høres fint ut. Jeg kommer nok ikke til å spise så mye, og det gjelder kanskje flere? (Blir selvsagt med og spleiser, altså.)

Jeg kan bestille færre porsjoner også, jeg, dersom det er flere som sier at de ikke skal ha så mye. :fleksibel:

Gammel 14-11-07, 12:46   #14
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mat!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 14:15   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Jeg ble akkurat oppringt av noen fra Dattera, og i forfjamselsen sa jeg at vi ble tretten og at alle skulle ha tapas. Så da får vi nok mat, skulle jeg tro. Den skulle serveres sånn omtrent halv åtte. (Jeg mener å huske at det ikke var uhorvelige mengder de beregnet på hver person, men nå er det lenge siden jeg spiste tapas der, så kanskje jeg husker feil eller de har justert opp porsjonene, i så fall blir vi grundig mette i alle fall.)

Gammel 14-11-07, 14:17   #16
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Men altså Dattera til Hagen er det bare tilfeldig navn dem har funnet på? Regner med det siden dem serverer tapas. Kanskje dattera er litt mer internasjonal av seg enn Hagen sjøl. Kanskje det er en bare en helt annen Hagen det er snakk om.

Gammel 14-11-07, 14:18   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Men altså Dattera til Hagen er det bare tilfeldig navn dem har funnet?

Jeg har forstått det slik at dette er en filial av "Fru Hagen", som ligger på Grünerløkka.

Gammel 14-11-07, 21:21   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har forstått det slik at dette er en filial av "Fru Hagen", som ligger på Grünerløkka.

Du har forstått rett. Og navnet har ikkeno med politikern med kanintenna å gjøre.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 21:22   #19
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Du har forstått rett. Og navnet har ikkeno med politikern med kanintenna å gjøre.

Og neppe med min salig mormor heller.

Gammel 14-11-07, 14:26   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden jeg er nylig røykfri spiser jeg i uhorvelige mengder.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.