Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-08, 14:34   #161
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg bodde for øvrig også på Moholt studentby i 1995, men kjente IKKE Nenne.

Som om jeg skulle ha sagt det selv.

Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 14:35   #162
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke truffet veldig mange, men jeg er redd for å begynne å ramse opp. Faren er stor for at jeg glemmer noen, og det kan jeg ikke leve med.

Gammel 23-01-08, 14:40   #163
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg bodde på Moholt studentby fra 1988 til 1992. *deler*

Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 14:52   #164
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg har også studert i Trondheimog var myyyye på besøk på Moholt studentby b.la Tett og lav

"vilværemed"

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 14:56   #165
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Ignorerer du kommentaren min eller dobbelt

Vet ikke helt hva jeg driver meg.
Kanskje jeg tenkte at jeg rettet opp i feilen før du kommenterte?

Gammel 23-01-08, 15:03   #166
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Mamarazzi kjenner jeg veldig godt. Vi har kjent hverandre lenge og hun er en god venninne! Jeg kjenner også Pelen og Sue godt, vi er alle en del av en gjeng jenter som møttes på SG i 2001.

Jeg var på besøk hos Vimsen da hun bodde i Bergen og jeg har møtt Gremli noen ganger.

I tillegg har jeg bl.a. møtt Gerbera gjennom en felles venninne (som ikke er her).

... også håper jeg at jeg ikke har glemt eller oversett noen.

Det hadde jeg jo. Jeg glemte Electronica.

Sist redigert av ~TM~ : 25-01-08 kl 22:11.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 15:04   #167
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hey!!

Ja, det kan du si (i glasshuset ditt).

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 15:07   #168
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har MØTT mange, og tør ikke begynne å ramse opp av redsel for å glemme noen.

Ellers er Amidriel min hjertens kjær, Føniks og jeg har skravla både på nett og IRL i tre år snart, og Maya80 har jeg også møtt ved et par NM-anledninger.

Har da møtt meg endel ganger da... Tom ligget vegg i vegg og født, men da møttes vi jo ikke. Du har tom vært hjemme hos meg:dødeligfornærma:

Ellers har jeg bestevenninnen min her, men hun er ikke veldig aktiv, Midi.

Og jeg kan komme på å ha møtt disse:
Superior, Adrienne, MinaX, Scarlett, Bella76, Maya80, LilleRu, AnnKi, Glitterchick, Føniks, MaritK...

Føler at jeg glemmer endel nå altså...

Gammel 23-01-08, 15:09   #169
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Ja, det kan du si (i glasshuset ditt).

jaha.., jeg glemte både deg og AnneM jeg visst.

Gammel 23-01-08, 15:19   #170
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke bodd på Moholt, men har overnattet der noen ganger og festet der flere ganger enn jeg har tall på.

Gammel 23-01-08, 17:18   #171
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt mange, og føler jeg kjenner folk i varierende grad. Det er mange jeg gjerne skulle møtt oftere, og blitt skikkelig godt kjente med

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg har klina på Moholt studentby. Men ikke med Nenne da.

Gammel 23-01-08, 18:05   #172
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også vært på Moholt studentby. Men primært i kjelleretasjene.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 18:32   #173
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har litt familie her inne, og kjenner ellers mange jeg har blitt kjent med gjennom SM/NM/FP. Tør heller ikke ramse om noen navn.
Det er opptil flere jeg har blitt kjent med som jeg også har blitt gode venner med IRL.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 18:43   #174
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Møtt flere (alle veldig hyggelige), men kjenner vel egentlig bare Pelen (hun er også veldig hyggelig).

Mulig jeg vet om flere da vi tydelig er mange som var studenter i Trondheim på 90-tallet!

Gammel 23-01-08, 18:49   #175
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Måtte tenke tilbake til når det var vi bodde på Moholt Studentby - vi bodde på Tett-Lav (de lave røde husene med torvtak) fra 92 til 95

Jeg hadde venner som bodde der, selv holdt jeg til i Moholt Allé.

Takk til LilleRosin og andre som prøver å hjelpe meg med ryktet mitt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 19:45   #176
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også studert i Trondheim, men ikke bodd på Moholt studentby. Har en bror som har gjort det da. : prøver å være med i gjengen:

Gammel 23-01-08, 19:49   #177
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg har også studert i Trondheim, men ikke bodd på Moholt studentby. Har en bror som har gjort det da. : prøver å være med i gjengen:

Jeg har ikke studert i Trondheim, men jeg har vært der. : prøver også å være med i gjengen:

Gammel 23-01-08, 19:49   #178
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Må også påpeke at jeg møtte Arken på barselavdelinga

Jaggu! Med hver vår nyfødte baby. :mimre:
Og så har vi jo vært på øy-tur sammen.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 20:07   #179
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Svigersøstra mi har bodd sammen med Nenne.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 20:16   #180
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Svigersøstra mi har bodd sammen med Nenne.

Og jeg har drikket vin i selskap med Nenne m.fl.
Troppet opp om kvelden noen timer etter etter min første time med ny kjekk fysio hvor jeg overdrev noe innmari med vekter for å imponere slik at da jeg skulle løfte vin glasset skalv jeg noe så voldsomt. Skulle jo tro jeg hadde abstinenser

Sist redigert av Michelle : 23-01-08 kl 20:26.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.