Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Shamus barnetøy

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 00:16   #1
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Denne buksa ble litt kul syns jeg.... siden stoffet er så kul!
Så var det moro å prøve med kritthvit ribb.. noe jeg fant ut at jeg likte godt, til sommerklær
Str. 2-4 år

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:18   #2
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint, så fint!

Gammel 25-03-08, 00:21   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor har du kjøpt ribb-en, Shamu?

Gammel 25-03-08, 00:23   #4
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Takk skal dere ha!

Lille Ru: Den er kjøpt på Stoff og stil i metervare.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 00:29   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvah! Den har jeg gått glipp av. :leter frem katalogen:
Fanken, jeg som nettopp har sendt inn en bestilling.

Edit:
Også en hel side med det også da!

Gammel 25-03-08, 00:33   #6
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

mm-mm... masse flotte farger... jeg har bestilt mange farger.. men kunne helt klart bestilt enda flere!

Mangler en fin gul da.... den de har er ikke fin!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 25-03-08, 11:43   #7
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du er superflink, altså!!

Gammel 26-03-08, 21:44   #8
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å så stilige bukser!

Dersom du skal selge den med elefanter så er jeg interessert. *elsker elefanter* Har fulgt med i sybloggen din lenge og ser at du har mange bukser til salgs der.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 26-03-08, 23:02   #9
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Å så stilige bukser!

Dersom du skal selge den med elefanter så er jeg interessert. *elsker elefanter* Har fulgt med i sybloggen din lenge og ser at du har mange bukser til salgs der.

Grønne eller brune elefanter?

Den med grønne er nettopp solgt, den med brune elefanter og seler er min datters buse

Men jeg har mer igjen av begge de kule elefantstoffene, så jeg kommer til å sy flere bukser med elefanter, bare med andre ribb kombinasjoner.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-03-08, 23:05   #10
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Grønne eller brune elefanter?

Den med grønne er nettopp solgt, den med brune elefanter og seler er min datters buse

Men jeg har mer igjen av begge de kule elefantstoffene, så jeg kommer til å sy flere bukser med elefanter, bare med andre ribb kombinasjoner.

Det var den siste, med grønne elefanter. Jeg skal følge med i bloggen din.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 26-03-08, 23:30   #11
Solblomst
Passiv

Standard

Gosja meg, så fine ting du har laget.

Gammel 27-03-08, 23:27   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Shamus barnetøy

Så flink du er!
Her var det utrolig mye fint!

Aminta er ikke aktiv  
Gammel 02-04-08, 10:47   #13
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"Eplegele"
Ranglelue som matcher buksa "Eplekake".
Luen er i størrese "One size".

"Wild heart"
Dette skjørtet er sydd i myk babycord og gressgrønn ribb.
Det er pyntet med pyntesømmer i sidene og nede langs kanten.
Jeg har applikert på ett hjerte i vintage stoff og strødd på vintage knapper. Hjertet har fått en ekstra schwung.. noe jeg ikke har prøvd før, men som jeg syns ble ganske dekorativt.
Størrelse: 4-6 år

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 02-04-08, 10:47   #14
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"A heart in a window"
Dette stoffet er fra min mors skattekiste.
Da jeg først fikk det likte jeg det ikke, nå elsker jeg det.
Superromantisk med applikert rutete hjerte på syns jeg.
Har brukt lilla ribb og prøvd å plukke opp litt av den lilla fargen i stoffet.
Lilla fargen er varmere i virkeligheten enn på bildet. Vanskelig å fange riktig farge.
Størrelse: 86-104

Det kommer mer....

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 02-04-08, 10:48   #15
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"Fyrverkeri"
Fargerik bukse med fargerik lue. Ble kul syns jeg med rød ribb.
Størrelse på buksa: 2-5 år

"Raketter"
Ranglelue som matcher buksa over.
Størrelse: One size

"Skogstjern"
Bukse i myk bomull og gressgrønn ribb.
Jeg har applikert en blomst i rumpa i samme grønnfarge som ribben. Samt strødd på vintage knapper.
Størrelse: 2-5 år

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 02-04-08, 10:48   #16
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"Pippi"
Dette fantastiske Pippistoffet håper jeg jeg får tak i mer av, det er nemlig sååå kult!
Det er ganske kraftig, så det gir jo en solid og slitesterk bukse.

Størrelse: 2-5 år

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 02-04-08, 10:59   #17
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Så utrolig mye fint du syr!

Jeg har to spørsmål:

* Er det plass til tøybleierumpe i buksene du syr?
* Hvordan stiller du deg til det hvis man ønsker å selge klærne videre (brukt) når ungen(e) har vokst fra dem?

Jeg kunne tenke meg å kjøpe den buksa som heter Eplekake hvis den fortsatt er til salgs, og hvis det er god plass til tøybleie i den.

banana er ikke aktiv  
Gammel 02-04-08, 11:55   #18
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Så utrolig mye fint du syr!

Jeg har to spørsmål:

* Er det plass til tøybleierumpe i buksene du syr?
* Hvordan stiller du deg til det hvis man ønsker å selge klærne videre (brukt) når ungen(e) har vokst fra dem?

Jeg kunne tenke meg å kjøpe den buksa som heter Eplekake hvis den fortsatt er til salgs, og hvis det er god plass til tøybleie i den.

Tusen takk skal du ha!

Da skal jeg svare:

* Ja, jeg vil ganske sikkert kunne påstå at det er plass til tøybleier.
Hvis du ser HER, ser du buksen i minste størrelse 86-104 prøvd på mine to barn på 1 og 3 år (stor 3 åring på 102 cm).
Det er ganske god plass i rumpa som du ser. Men jeg har ikke prøvd selv da.

* Hvs du kjøper ett plagg av meg og vil selge det videre, så kan jeg ikke se at jeg kan nekte deg Det er ditt plagg og du har egen råderett over det.

"Eplekake" fikk jeg mail om like før du la inn dette innlegget. Den er nå solgt.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 02-04-08, 15:04   #19
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Dæsken så mye fint!!

Gammel 02-04-08, 18:52   #20
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, så fint! Det Pippi- stoffet var bare helt fantastisk.

Har jeg takket for skjørtet forresten? Det var nydelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.