|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Er du en merkefreak?Glitter syns godt, ja. På en fin måte.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Er du en merkefreak?Jeg er ikke opptatt av merker, men ofte av kvalitet. Spesielt når det kommer til yttertøy til poden. "Merkevarer" som Helly Hansen osv er dyre og populære for en årsak. Det er bra saker. Så syntes ikke det å være opptatt av kvalitet nødvendigvis er det samme som å være "merkefrik". Vi har masse klær fra HM begge to. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en merkefreak?Hvis man vil styre barna vekk fra Supermanklær og kle de i sin egen smak er det bare å gjøre som min tante gjorde, bestemme og legge fram klær til datteren ble 16 år…
|
|
|
#5 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en merkefreak?Jeg bryr meg ikke om merke når jeg kjøper tøy. Men kan liksågodt handle Katvig som jeg kan handle brukt eller fra HM.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er du en merkefreak?DÅNE! Jeg må på Hennes asap!
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er du en merkefreak?
Ikke her, ingenting.
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Er du en merkefreak?Jeg er ikke opptatt av merker. Vi kjøper det vi liker og finner når vi trenger det. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
Sv: Er du en merkefreak?Er opptatt av kvalitee og at de er økologisk. Ønsker så sant det er mulig å ikke kle barna med giftstoffer:-( . Skummelt å tenke på at de bruker ca 1 kilo forskjellige giftige stoffer og sprøytemidler for å produsere 1 kilo bomull. Økologisk bomull<3 G.O.T.S merket så klart:-) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Hvorfor drar du opp denne gamle tråden?
|
|
|
#14 |
|
Er frisk!
|
Sv: Er du en merkefreak?Fullstendig og totalt nei. Absolutt og uten unntak. Her kjøpes klær fordi de er praktiske eller fine, og merket spiller virkelig ingen, ingen, ingen rolle. Det samme gjelder forøvrig til meg selv og mannen.
|
|
|
|
#15 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en merkefreak?Nei absolutt ikke, MEN jeg er bevisst på vinterklær og skotøy(det må være bra kvalitet). |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Hæ?
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Er du en merkefreak?Gammel tråd jo. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Metallica!!
|
Sv: Er du en merkefreak?Gammel tråd ja. Men kan svare for det.
|
|
|
#19 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Er du en merkefreak?Jeg lurer på om Ramses fortsatt kjøper merkeklær? Jeg kjøpte mye merker til med storebror, men etter lillesøs kom ble det ikke så mye fokus på det. Og Ramses har jo også fått et par barn til siden tråden ble startet.
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Så morsomt
|