|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Märtha skal ha barn igjenAcsa: Ah, The Happiness Project!
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Märtha skal ha barn igjenDet kan neppe kalles barneskolemobbing å be deg dokumentere din påstand om at astrologi er vitenskap.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Märtha skal ha barn igjenFruktflua: Hvis du ikke har behov for å utdype påstandene dine, så syns jeg heller ikke du bør bli fornærmet når noen ikke tror på deg. Det er ingen som krever at du bruker dyrebar tid på å forklare deg, men da må du også regne med at det du sier ikke blir oppfattet spesielt seriøst. Bare et vennlig tips.
|
|
|
#5 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Märtha skal ha barn igjenEn ting er at dama er gift med sleipingen, men at hun i tillegg har sex med han?!?
|
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Sv: Märtha skal ha barn igjenJeg vet ikke på hvor mange nivå jeg burde føle meg fornærmet over Fruktflua sitt innlegg, men jeg velger å overse det, og smile litt i skjegget over glasshuset som ble knust i det hun kastet rundt seg med store steiner.
|
|
|
#8 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Märtha skal ha barn igjen
I innlegget til Fruktflua står det imidlertid at det ikke dreier seg om gravitasjon..? eller har jeg misforstått? Ja, ja, det får jeg aldri svar på ser det ut til.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sviiisj!!
|
Ånei, er det for i dag? Da kan jeg vel se frem til enda en urolig kveld/natt med Hassel. Og hvordan sier man til en nyfødt baby at man trenger arbeidsro (eller ro generelt sett, da..)?
|
|
|
#12 |
|
|
Det kommer jo alt an på om du er en fisk (eller kanskje en sexfisk?) eller ikke. :Pirker: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sviiisj!!
|
Ja, jeg er fisk, ja, og jeg ser for meg at det er Hassel som tar av her i heimen, fortrinnsvis etter mørkets frembrudd.
|
|
|
#14 |
|
|
Tenk, det hadde du aldri kunnet forutsett hvis det ikke hadde vært for astrologien. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Märtha skal ha barn igjenJeg er en veldig typisk tyr. I likhet med Ferdinand liker jeg ikke tyrefekting. Blomster derimot har jeg sansen for. |
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Märtha skal ha barn igjenJeg er visstnok en typisk vannmann, men jeg er nå født i september, da.
|
|
|
#17 |
|
Protonterapeut
|
Jeg fant noen velvalgte ord om jomfruen. Jeg skal ikke svare for deg, men jeg kan svare for meg selv. ENFP er jeg også.
Eh, nei. ![]()
Innadvent, moi? Jeg er 100% E, og selv om ekstrovert og utadvendt ikke er helt det samme, så vel ...
:angst:
Eh, jadda. :lyver: Jeg lurer på om jeg er født feil? Har det skjedd noe galt med meg, eller var det en planet som sto på skakke når jeg kom til verden?
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Sv: Märtha skal ha barn igjenEvnen til å analysere og veie argumenter kan føre til at Vekter kan bruke noe lang tid for å fatte sine beslutninger. Det er viktigere å komme frem til et riktig og godt resultat, enn at det skal være effektivitet. No shit ... :i et nøtteskall:
|
![]() |
| Emneord |
| astrologi, englebarn, god dag mann økseskaft, hkh appollonius, jordmorologi, kvasivitenskap, noha filiokus septimus, prinsessebarn, uvitenhet gjør usikker |
|
|