Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Prosjekt gutterom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 18:48   #161
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prosjekt gutterom

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

De har jeg kjøpt på nettet, superbillig fra Nederland. Kjøpte mange sist, har gitt bort endel i bursdagsgaver til kompiser av eldstemann.
www.AllPosters.com

Takk for link! Der fant jeg en plakat jeg har lett etter.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 21:16   #162
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Takk for link! Der fant jeg en plakat jeg har lett etter.

Så flott da ! De har utrolig mye kult der.

Gammel 27-10-08, 21:27   #163
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fantastisk bra! Så utrolig flink du/dere har vært! *imponert*

Gammel 08-11-08, 23:13   #164
Gardenia
Aktiv

Gardenia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Spennende prosjekt! Så tøft gutterom!

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:59   #165
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Utrolig flott ble det.
Dere har gjort en kjempejobb

Gammel 09-11-08, 22:13   #166
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sydd og sydd hele helgen. Kapper, gardiner og puter er klare.
Sliter med å få opp stålstrengene som gardinene skal henge på. Pokkers dårlige avbitertang, for den fliser seg så jeg ikke får satt den fast.

Gammel 11-11-08, 21:05   #167
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Sliter !
Skrudde opp ståltråden, hengte opp gardiner, skulle bare stramme for å få dem rett og " boing" ! De tåler ikke vekta, løsnet i festet. Så da kan jeg bare ta ned hele skiten. 12 flotte hull i veggen også.
Må en tur til byen i morgen å se hva de har av opphengsløsninger på Kid.

Gammel 11-11-08, 21:24   #168
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff så ergelig!

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 21:26   #169
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Uff så ergelig!

To fine vannblemmer til ingen nytte. Nunnu helt oppløst også, han så jo hvor tøft det ble før hele greia kollapsa.
Sjekket Kid på nettet nå, og de har ok gardinstenger som ikke koster en formue heldigvis. Så får det bli stenger i stenden for vaier.

Gammel 11-11-08, 21:33   #170
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så bra at du fant ny løsning så raskt. Gleder meg til å se bilder når du er helt ferdig. Dere (mest du antar jeg ) har vært så flinke. Til stor inspirasjon for oss andre som burde pusse opp.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 21:34   #171
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Så bra at du fant ny løsning så raskt. Gleder meg til å se bilder når du er helt ferdig. Dere (mest du antar jeg ) har vært så flinke. Til stor inspirasjon for oss andre som burde pusse opp.

Tusen takk !
Det er jeg som har gjort mye av jobben ja, men pappan min har snekret ! Bilder håper jeg å få tatt i morgen, da har jeg fri og planer om å legge siste hånd på verket. Gleder meg til å overraske guttene med ferdig rom.

Gammel 19-11-08, 05:42   #172
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Så flott at rommet er ferdig da! Det høres virkelig flott ut og jeg gleder meg til å se bilder. Syns dere har vært så utrolig flinke til å finne smarte løsninger. Syns Bassen og Nunnu har gjort noen flotte fargevalg, som prikken over ièn.

Gammel 19-11-08, 09:18   #173
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Genial løsning!

Gammel 26-11-08, 20:51   #174
Eraks
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2008
Eraks er litt kul
Standard

Susse, jeg må si jeg er skikkelig imponert!! Kjempe fint rom du har fått til!

Eraks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:36   #175
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, så utrolig flott og kreativt! Kjempefint!

Stars Wars og blondegardiner. Søte gutter du har!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:43   #176
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss, så utrolig flott og kreativt! Kjempefint!

Stars Wars og blondegardiner. Søte gutter du har!

Hehe, ja de er ganske både og de to.

Gammel 11-12-08, 14:45   #177
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Nå avslutter jeg tråden min. Lar den ligge her en stund til inspirasjon.
Siste bilder, nå som rommet er "bodd litt mer inn" gutta er superfornøyde. Det er ikke minst lett å holde det både rent og ryddig.
De sover sammen tett i tett hos den ene eller den andre. Fine gutta våre.
Jeg er sjeleglad vi ikke laget to separate rom, eller flyttet eldstemann ned. Det hadde ikke gått. De er helt avhengig av hverandre for å få sove.

Minstebror har flyttet skikkeig inn med sakene sine nå. Forhenget har han jo valgt selv og er storfornøyd med at jeg laget det sånn at han kan trekke helt igjen og gjemme seg bort når han føler for det.

Helheten hos minstegutten. Puta på gulvet skal få samme trekk som sengegardinene, bare de får stoffet inn igjen på IKEA.

Mangler fortsatt kappen over senga, får ikke tak i den typen oppheng jeg skal ha, men håper det er ordnet før jul.

Gammel 11-12-08, 14:50   #178
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det ble kjempebra, så flinke dere er.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 14:51   #179
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Så stilig det ble!
Artig å se at de får fram sin egen smak og stil, selv om de deler rom.
Mange smarte og flotte løsninger. Virkelig et resultat som dere kan være stolte av.

Gammel 11-12-08, 20:30   #180
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefint ble det. Bra jobba!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.