|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker195, og det drar seg til!!
|
|
|
#9 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerJeg hadde hørt den før.
|
|
|
#10 |
|
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerNå er det over 200, i hvertfall.
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker
Jeg kan ikke helt se for meg at noen skal bli fornærmet over antydninger om at de ikke pleier å dytte og lugge (men hva vet jeg, jeg kjenner ikke så mye til real men jeg heller, antagelig
|
|
|
#16 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerJeg er enig i at røde prikker kan virke skummelt og litt voldsomt for nybegynnere, men jeg synes likevel det er noe de bør takle / sette seg inn i. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerDu lar deg visst ikke skremme. Det var ikke dårlig etter prikker og diskusjon. Og med store bokstaver både her og der ble det du skriver adskillig lettere å lese. Håper du vil trives her, jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|