Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-08, 14:13   #161
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker

For å spore tråden litt tilbake igjen. :seriøs blondine: Jeg er ikke spesielt redd for røde prikker og bruker dem flittig selv, men jeg har ingen problemer med å forstå at å ha negativt rykte når man er helt ny er litt skremmende.

Gammel 02-09-08, 14:23   #162
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er ikke fornøyd. Det er da ikke Rettskrivingsportalen? Eller Rettskrivningsportalen? (Begge deler er selvsagt lovlige, ellers hadde jeg ikke nevnt dem) Fokus er da på "Foreldre" fremdeles?
"På FP er fokus på rettskrivning til en hver tid avstørrelsesorden "Hubbles-teleskopet."" Surely ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:25   #163
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, Kif?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:26   #164
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Nei, jeg er ikke fornøyd. Det er da ikke Rettskrivingsportalen? Eller Rettskrivningsportalen? (Begge deler er selvsagt lovlige, ellers hadde jeg ikke nevnt dem) Fokus er da på "Foreldre" fremdeles?
"På FP er fokus på rettskrivning til en hver tid avstørrelsesorden "Hubbles-teleskopet."" Surely ...

Mm. Tricky. Kan det være at "størrelsesorden 'Hubblesteleskopet'" er en litt uformell måte å angi at fokuset er like sylskarpt som det man oppnår med et teleskop av den størrelsen?

... Ikke?

... Nei, nei. Men jeg prøvde i alle fall.

Gammel 02-09-08, 14:28   #165
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Vi har et sylskarpt fokus på rettskrivning her på FP, av typen man kan brenne maur med en varm sommerdag." Nå snakker vi ...

Gammel 02-09-08, 14:29   #166
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Søren og. Her har jeg vært i byen og fjollet og gått glipp av denne. Bare svidd av penger på vås. 295 kr for en lipgloss, som skal gi blanke, myke lepper. Får se om den duger da.

Men tilbake til saken. HI på presentasjonen til Mammsen31, brukte jeg ikke mye tid på å lese. Av den grunn at jeg ikke liker å lese innlegg i alle regnbuens farger. Når det er sagt, det bør være litt rom for å føle seg litt fram her inne, man forstår tidsnok kulturen. Så jeg håper ikke dette skremmer deg bort, Mammsen31.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:30   #167
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Vi har et sylskarpt fokus på rettskrivning her på FP, av typen man kan brenne maur med en varm sommerdag." Nå snakker vi ...

"A plan so cunning you could brush your teeth wth it". [/warp]

Gammel 02-09-08, 14:33   #168
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"A plan so cunning you could brush your teeth wth it". [/warp]

Men mest fordi det var så mye slurv her. Og du kommer sikkert til å gå inn å editere, men tør du modde sitater?

Gammel 02-09-08, 14:33   #169
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man klarer å lage så fengende diskusjoner som denne, så er man jo bare nødt til å bli værende.Bra jobba mammsen31!

Gammel 02-09-08, 14:33   #170
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Alexy, det bør være et visst rom for å kunne tråkke "feil" helt i starten. Men ikke dermed sagt at vi ikke skal veilede vedkommende over på riktig spor . Men å rødprikke enn newbee for slikt synes jeg er i overkant uhøflig.

Gammel 02-09-08, 14:35   #171
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Men mest fordi det var så mye slurv her. Og du kommer sikkert til å gå inn å editere, men tør du modde sitater?

Jeg er åpenbart i warp-, og ikke i flisespikkermodus i dag. I blame society.

Gammel 02-09-08, 14:36   #172
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Når man klarer å lage så fengende diskusjoner som denne, så er man jo bare nødt til å bli værende.Bra jobba mammsen31!

Helt enig! Lenge siden det har skjedd noe spennende på dagen her.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:04   #173
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja, jeg håper ingen mener noe annet.

Man setter tonen for forumet bare. Sånn er det her, liksom. Knegg litt og bli med videre.

Gammel 02-09-08, 15:04   #174
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nice try forresten, fisken. Jeg har såpass tiltro til Foreldreportalens ærede brukere at jeg går ut i fra at de skjønner at det bare er å trykke på nicket og "vis offentlig profil" for å komme inn på profilsiden.

Æsj, jeg må nok bare innse at slaget er tapt, jeg har ikke noe å stille opp med mot folk som bruker bilder av pene jenter som lokkemat på profilen sin.

Heldigvis betyr det ikke at du vinner heller, for nå har jo DM sust kraftig forbi deg!

Sist redigert av torsk : 02-09-08 kl 15:36. Årsak: missing r
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:07   #175
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Heldigvis betyr det ikke at du vinner heller, for nå har jo DM sust kraftig forbi deg!

Fnis. Hvor dum tror du jeg er?

Du trenger ikke svare på det, forresten.

Gammel 02-09-08, 15:31   #176
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Torsk da.

Gammel 02-09-08, 15:43   #177
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Jeg ser trafikken på profilsiden min har økt kraftig siden sist. Hver gang jeg trykker på refresh så har nemlig en ny gjest vært inne på siden min ... Jeg har vært innom 3 ganger idag i løpet av en liten time, og på den korte tiden gikk besøk opp fra 124 til 127!

Gammel 02-09-08, 15:45   #178
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hm. Jeg trodde den linken var til torsk sin side igjen, jeg. :domm som et brø:

Gammel 02-09-08, 15:59   #179
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hm. Jeg trodde den linken var til torsk sin side igjen, jeg. :domm som et brø:

Det trodde jeg også. Han kan dette med overaskelsesmomenter han fisken.

Gammel 02-09-08, 16:25   #180
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Helt enig! Lenge siden det har skjedd noe spennende på dagen her.

. Dessverre førte det til at jeg bare fikk rettet 8 av de 30 historieprøvene jeg hadde planlagt i dag. Nå angrer jeg, lovte elevene at de skulle få dem tilbake i morgen. Der gikk Grey`s Anatomy i vasken også.

Sist redigert av rine : 02-09-08 kl 16:26. Årsak: ,
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.