|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet | |||
| Nei, absolutt ikke! |
|
155 | 86,59% |
| Ja, selvfølgelig! |
|
24 | 13,41% |
| Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Permakulturell
|
Sv: Stemmer du FrP?Nei. Vil ikke. Jeg kommer til å skamme meg på Norges vegne dersom FrP kommer til makten. Rødt er mer min farge.
|
|
|
#2 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Stemmer du FrP?Jeg kjenner forøvrig folk som stemmer FrP, og jeg hadde aldri drømt om å kalle dem mindreverdige. Ærlig talt, det er lavmål.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
![]() |
Sv: Stemmer du FrP?FRP har jeg aldri stemt på, og slik håper jeg at det fortsetter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Stemmer du FrP?Jeg stemmer DPP!
|
|
|
#5 |
|
awesom
|
Sv: Stemmer du FrP?
Jeg stemte DPP i 2001.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Stemmer du FrP?Har aldr stemt Frp, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det.
|
|
|
#8 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stemmer du FrP?Jeg har aldri stemt frp. og kommer nok helt sikkert aldri til å gjøre det eller,
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Stemmer du FrP?Nei |
|
|
|
|
|
#10 |
|
***al-logisk
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Sv: Stemmer du FrP?Jeg stemmer aldri på brunstripe-lightpartiet. "La de komme til makta, få vise hva de kan. Blir kjekt med litt skikkelig opprydning blant de udugelige politikerne." Hmm... Gufs fra 20-tallet eller?
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Stemmer du FrP?Jeg er ikke kioskeiere eller trailersjåfører. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Stemmer du FrP?Til dere som mener at det ikke gjør noen forskjell hvilket parti som sitter i regjering.
|
|
|
#13 |
|
Nattrangler
Sv: Stemmer du FrP?De få jeg kjenner som jeg vet stemmer frp, er av de som kanskje ville fått det værst hvis frp hadde sittet i regjering. så jeg har ofte tenkt at de vet jo ikke sitt eget beste.
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Stemmer du FrP?Jeg kommer kanskje sent, men godt inn i diskusjonen, men det kunne ikke ramlet meg inn baklengs å stemme Frp. Ikke forlengs heller, for den saks skyld.
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Stemmer du FrP?Dolly: selvsagt er det fryktelig med sånne enkelthistorier. Dessverre er det ikke noe å basere politikk på. Det er svært få ekteskap mellom norske og ikke-vestlige innvandrere (dessverre).
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Stemmer du FrP?Alle nordmenn er snille, og alle innvandrere er slemme. Det er jo noe alle vet! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Stemmer du FrP?For meg er noen av Sitron sine utspill typiske utspill som JEG forbinder med de som kunne ha stemt FrP..
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Stemmer du FrP?Men dere, se på tallene til Frp da. Se på den fremgangen de har hatt de siste la oss si 10 årene! Det er en grunn til at de har hatt slik fremgang, og at andre partier har hatt tilbakegang. Nettopp derfor burde kanskje andre partier begynne å ta Fremskrittspartiet seriøst, fordi de er faktisk en reell trussel for andre partier. Dersom man ønsker Frp så inderlig vekk, så bør det være en varsko til andre partier og politikere at de ikke har gjort jobben sin godt nok. Det nytter liksom lite å sitte på rompa og klage sin nød over store, stygge fremskrittspartiet når man ikke gjør noe for å forbedre situasjonen, langt mindre klarer å overbevise velgerne om at Frp har feil.
|
![]() |
|
|