Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?
Ingenting, jeg klipper meg selv. 14 5,00%
Ingenting, jeg klippes av venner/slektninger. 12 4,29%
Ingenting, jeg har ikke klipt meg. 8 2,86%
100-1500 kroner 95 33,93%
1600-3000 kroner 60 21,43%
3100-5000 kroner 35 12,50%
5100-7000 kroner 27 9,64%
7100-9000 kroner 9 3,21%
9100-11 000 kroner 12 4,29%
11 100-13 000 kroner 7 2,50%
13 100-15 000 kroner 0 0%
15 100-17 000 kroner 1 0,36%
Mer enn 17 000 kroner 0 0%
Pass dine egne sak(s)er! 0 0%
Deltakere: 280. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 01:40   #161
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Der ser du hva noen tusen til frisør kan gjøre.

:vurderer å prioritere bort mat:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 01:41   #162
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:vurderer å prioritere bort mat:

Hva skal man med mat så lenge man er smashing på håret?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 01:42   #163
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal man med mat så lenge man er smashing på håret?

Poeng. Lettere å holde vekta også. Kan noen forklare dette for ungene mine?

Gammel 30-12-08, 01:43   #164
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poeng. Lettere å holde vekta også. Kan noen forklare dette for ungene mine?

Slikt overlater vi til kloke menn.

Gammel 30-12-08, 01:44   #165
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Slikt overlater vi til kloke menn.

Crap.

Gammel 30-12-08, 01:47   #166
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Crap.

Jepp! Indeed!

Gammel 30-12-08, 12:38   #167
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har for øvrig ikke noe grått hår (men det er kanskje i ferd med å endre seg? Har oppdaget 4 strå. ), og jeg farger en farge tett opptil min egen.

Gammel 30-12-08, 13:16   #168
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Ingenting. Min søster er frisør.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 14:06   #169
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Alt for lite.
Har hatt langt/halvlangt hår til nå som har blitt klippet et par ganger i året.
Nå har jeg mer sveis og ser nok for meg en noe høyere frisørutgift fremover.
For ikke snakke om utgifter til hårfarging :faens gråhår:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 20:40   #170
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Rakk vel fire frisørbesøk a ca 500,-.

Gammel 30-12-08, 20:52   #171
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært to ganger hos frisør, det ble til sammen ca 900 kr. Jeg burde definitivt gått oftere, men har ikke råd.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 21:05   #172
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg går annenehver måned og bruker da mellom 1000 og 1300.
Så stemte 5100-7000.
Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten dette.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:27   #173
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Huff. Jeg har vært til frisøren tre og en halv gang i 2008. Vi snakker likevel ca 5000,-

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:32   #174
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt for mye i forhold til hva økonomien tillater, egentlig. Så lenge håret var langt, klippet jeg det hver tredje måned og farget det selv. Nå har jeg kort hår og klipper det hver sjette uke, tenker jeg. I tillegg farger jeg det hos frisøren. Sånt koster jo alt for mye, men håret mitt ser mye friskere ut enn da jeg farget selv. Frisøren er flinkere enn meg til å bare farge etterveksten. Vurderer å spare til langt hår igjen for å drøye frisørbesøkene noe ...

Jeg tror forresten det stemmer at osloprisene på frisørbesøk er høyere enn andre steder.

Gammel 30-12-08, 23:40   #175
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ca. 350 kr, en klipp

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:40   #176
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Dere driver og påvirker meg. :vurderer pannelugg igjen:

Gammel 30-12-08, 23:41   #177
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Tipper en 3-4000 kroner. Nå sist tok jeg luggen selv og farget håret, jeg rakk aldri å komme meg til frisør før jul. Også er jeg fortsatt på jakt etter "Den Perfekte Frisør".

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:42   #178
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bestilt time til frisør den andre januar.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:44   #179
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har klippet meg 3 ganger i år, men da i løpet av 1 uke. Satt hårmodell for frisørlærling som skulle ta fagprøve, så da ble jeg klippet både før og etter selve prøven, i tillegg til prøven. Så jeg brukte 0 kr.

Klipper både mannen og ungene også, stort sett. Eldstejenta fikk imidlertid en frisørklipp i høst, men det ble ikke bedre enn sånn jeg gjør det, så det blir nok ikke gjentatt med det første.

Gammel 30-12-08, 23:53   #180
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bikker vel akkurat 5000, tenker jeg. Går til frisøren hver 2./3. måned alt etter frisyre og tid, og betaler i overkant av 1000 hver gang for klipp, farge og styling.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.