|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#162 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)'Strever' etter å holde meg våken etter nattevakt. Gidder ikke bruke med enn en dag på å snu døgnet!
![]() |
#163 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Hater de som borer uti gangen!! Har hjemmekontor, men det er jaggu ineffektivt at the moment.
![]() |
#164 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Gjør ingenting. Sitter på sofaen med sånn smått mageknip og uggen følelse i kroppen. Stadig vekk på do. A har hatt en runde nettopp, og har nok smittet meg. Jeg veksler mellom et håndarbeidsprosjekt og pc'n.
![]() |
![]() |
#165 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Er hjemme med en pjusk kar i dag, akkurat nå sover han så da kan jeg henge litt her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Er på jobb og strever med motivasjonen.
![]() |
#170 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
![]() |
#171 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg har satt en bolledeig og spiller biljard online mens jeg venter på at den hever.
![]() |
#172 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg er på jobb. Hadde time hos frisøren, og den tiden må jeg ta igjen nå, fordi det var så mye jeg ikke ble ferdig med i stad - og så skal jeg ha fri i slutten av uka så jeg kan ikke utsette det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg irrierer meg over at dama under irriterer seg over meg. (Tomannsbolig dette her). |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Ser Familjen Annorlunda og blir imponert over hvordan de klarer å organisere livene sine med 5-10 barn.
![]() |
#176 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Fryser. Har gått tur og ble stående litt ute å prate etterpå. Tror jeg må ta meg en dusj.
![]() |
#179 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Lager norskprøve. Må alltid legge inn en pause før siste korrekturlesing; er så flaut å levere ut noe med slurvefeil i.
![]() |
#180 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Spiller trippet yatzy på OB
![]() |
|
|