|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Har hatt dette nicket på ulike fora i over 7 år nå. Valgte det tilfeldigvis etter at vi var innom på Lolland i sør-Danmark og drakk det gode lokale ølet som heter Maribo (mener også at det er en liten plass nær Nakskov på Lolland som heter det samme).
![]() |
#162 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?
For å være helt ærlig så tror jeg Månestråle har vært opphavet til mange våte drømmer opp gjennom årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg elsker Glamour og ser det hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Husker ikke helt. Jeg måtte ha et nick da jeg skulle melde meg inn på SG i jan. 2000. Hadde aldri hatt nick før, og måtte bare finne på noe. Jeg ville ha et nick som ikke lignet mitt eget navn. Likte navnet Kaia, men for å være litt kranglete valgte jeg å slenge på en j etter i. Jeg kjente en koselig dame som het Kaija (utt. Gaia), og syntes det var like greit som noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også, jeg var heeelt syyyk etter en liten kosepuma
![]() |
#167 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Ingen historie bak nicket mitt. Var bare lei av nicket jeg bruker på NM, så da fant jeg bare på et. Det ble altså Tøsa!
![]() |
#169 |
hmmm
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Fikk sansen for ordet/betydningen "doxa" da jeg studerte filosofi og etter det har jeg hatt en hund med dette navnet itillegg til at det har blitt navnet mitt på nett.
![]() |
#170 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg hadde bare veldig dårlig fantasi.
![]() |
#171 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Det er kallenavnet til han som sønnen vår er oppkalt etter. Vi prøvde å bruke det på sønnen også, men den gang ei.
![]() |
#172 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?I hine hårde dager da jeg trist og lei satt og sutra over babyen som bare ikke ville være der den skulle lenge nok til å komme ut og hete era (eller ask) på dol blei det sånn.....9 år etter er det litt seint å skifte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
blid
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Selma var et aktuelt navn til minstemor, ikke noe mer spennende enn det. Da jeg skulle registrere meg på NM i 2002 var alle nick som jeg klarte å komme på allerede opptatt. Elendig fantasi her i gården ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Lite oppfinnsom jeg og.
![]() |
#176 |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?malena betyr 'vesla' eller 'liten jente' på språket til mannen min. Han pleier å kalle meg mala(samme betydning) men det var opptatt på NM, så da ble det malena. Har i grunn vendt meg til det, og så ingen grunn til å bytte da jeg meldte meg inn her.
![]() |
#177 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Måtte bare dytte denne opp igjen i tilfelle det er flere som vil dele nick-historien sin med oss!
![]() |
![]() |
#178 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Eg kan jo dele på nytt
![]() |
![]() |
#179 |
***al-logisk
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Hentet navnet fra et begrep i Plotins videreføring av Platons idelære. Begrepet peker mot en nytolkning av "det sanne, skjønne og det gode" som fikk mye å si for den kristne mystikken i middelalderen.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Textrovert
|
Interessant!!
![]() |
|
|