|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Går videre
|
![]() Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!Dette var morsom lesing tidlig en mandag morgen. Fasinerende hvor utrolig mye stygt som finnes og at folk faktisk er villige til å kjøpe noen av disse skoene. Lo selv godt da jeg så mine nesten helt like røde el naturalista sko her.
![]() |
#162 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!Ha ha, jeg ler meg ihjel! Så mange fantastiske sko!
Bunadssko?
![]() |
#163 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!Alt ala dette f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
intro
|
![]() Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!Jeg har nå blitt så inspirert av all mobbingen av el Naturalista at jeg lurer på om jeg skal ta meg en bytur i dag og kikke etter enda et par.
![]() |
![]() |
#166 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!Beata: hva skal man gå i til bunad da, høye hæler? Nei man må da holde seg til de tradisjonelle skoene når man går i et så tradisjonelt plagg?
![]() |
#167 |
intro
|
![]() Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!
Vi har nok veldig ulik smak, du og jeg, Electronica! Jeg har disse i blått, og er tilbøyelig til å innrømme at det ikke er de netteste skoene el Naturalista har å by på. De er nettere sett ovenfra og forfra enn fra siden, da.
![]() |
![]() |
#168 |
|
17. mai 1994 feiret jeg i Bergen. Og da fikk jeg se noe av det flotteste bunadantrekket noensinne. En nordlandsbunad som var 20 cm for kort i skjørtelengden, og med pene, hvite joggesko til. Så vakkert!
![]() |
#169 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har gått gjennom halve Stavanger iført bunad og slippers en gang. Jeg hadde fått gnagsår over alt på føttene og fikk låne et par slippers da jeg skulle hjem. Bunaden min er heldigvis veldig fotsid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!Ei venninne av meg hadde på seg joggesko under brukekjolen
![]() |
#171 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!Var det ikke denne EU-bunaden (blått skjørt med gule stjerner langs hele kanten nede) det hørte hvite joggesko til? Husker ikke om det var en aprilspøk eller om denne bunaden finnes.
![]() |
|
|