Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 11:45   #161
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Iset, det gjør det innimellom. Trikset er å klikke på linjen din øverst, der poengene dine står, så du får opp en annen dialogboks og klikker OK på den. Gjør det 3-4 ganger, så ordner det seg.

Også er Tove veldig snill!

Gammel 13-04-09, 11:52   #162
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, Acsa.

Gammel 13-04-09, 12:58   #163
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Lurer litt...
Hvor lenge kan jeg la poteter og jordbær stå modne, før de må høstes?

Gammel 13-04-09, 13:17   #164
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nulles progresjonen på trær hvis de flyttes?

Gammel 13-04-09, 13:17   #165
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Nulles progresjonen på trær hvis de flyttes?

Den kommer tilbake når du reloader. Man mister ikke modenhet.

Gammel 13-04-09, 13:19   #166
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Lurer litt...

Leste nå sånt som 1 dag vekst= 20 timer, 2 dagers vekst=40 timer og 3 dagers vekst=60 timer. Jeg er ikke helt sikke på om det stemmer.

Gammel 13-04-09, 15:41   #167
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Jeg fortsetter å spørre, jeg! Jeg sendte en venn på FB invitasjon til å bli min nabo på Farm Town, og så har hun lagt det til og jeg ser henne på listene over venner i Farm Town, men det står på nabooversikten at hun ikke er min nabo. Må jeg invitere henne på nytt? Eller må hun legge til meg også?

Gammel 13-04-09, 15:54   #168
Malus
lurer

Malus sin avatar

Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg fortsetter å spørre, jeg! Jeg sendte en venn på FB invitasjon til å bli min nabo på Farm Town, og så har hun lagt det til og jeg ser henne på listene over venner i Farm Town, men det står på nabooversikten at hun ikke er min nabo. Må jeg invitere henne på nytt? Eller må hun legge til meg også?

Tror det kommer et varsel på forsiden på Facebook, der man må godta forespørselen.

Gammel 13-04-09, 16:05   #169
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Lurer litt...

Jeg tror ikke det har noe å si hvor lenge man venter?
Ser en venninne som sikkert kun sa ja til invitasjonen og har ikke gjort noe
mer på gården, står kun et epletre der, og det er modent, klar til å høstes.

Gammel 13-04-09, 16:06   #170
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg lurer på om man må legge til hverandre, for jeg har fått invitasjon tilbake etter at jeg har sendt ut.

Gammel 13-04-09, 16:27   #171
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Her er jeg, og resten av beboerne på min lille gårdsflekk. Sauene Harry, Hermione og Ron er noen matvrak av dimensjoner, og nyter de gode høyballene jeg kjøpte til dem. Kyllingene Fred, George og Ginny koser seg sammen, og lager masse lyd. Faktisk så mye at jeg skrudde av høyttaleren.
Alle sammen blir passet på av hunden Smirnoff, som nyter gjeterlivet til fulle. Tusen takk til snille Interference som ga ham til meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg farmtown.jpg (86,5 KB, 51 visninger)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 17:26   #172
Malus
lurer

Malus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg tror ikke det har noe å si hvor lenge man venter?
Ser en venninne som sikkert kun sa ja til invitasjonen og har ikke gjort noe
mer på gården, står kun et epletre der, og det er modent, klar til å høstes.

Tror ikke frukttrær blir "over-modne", bare grønnsaker og korn.
Og det tar vist ca 20 timer fant jeg ut.

Gammel 13-04-09, 17:38   #173
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Æsj, der fikk dere meg hekta også.
Heter Majsa der også. Men vi må kanskje være venner på FB for å bli naboer?

Gammel 13-04-09, 17:40   #174
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nå kan jeg visst sende griser som gaver.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 17:40   #175
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Man kan møtes på markedsplassen og bli buddyer ?
Jeg fikk hvertfall en buddy der uten å vite hvem han er.

Gammel 13-04-09, 17:40   #176
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Æsj, der fikk dere meg hekta også.
Heter Majsa der også. Men vi må kanskje være venner på FB for å bli naboer?

Det må vi nok, ja. Jeg tar gjerne imot både venneforespørsler og naboforespørsler. :vil ha flere pokaler:

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 17:43   #177
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Ok, hvordan finner jeg dere på FB, da? Må man ha navn eller epostadresse, eller holder det Farmer-nicket?

Gammel 13-04-09, 17:44   #178
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Da må man nok ha navn.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 17:54   #179
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Se prikker.

Gammel 13-04-09, 17:57   #180
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er vissr hektet jeg også ja. Takket være denne tråden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.