Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-09, 21:31   #161
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men selv som nyerklært frp-er av Nebbia kjenner jeg at jeg sliter altså.

Jeg får si som Embs; du spiller sikkert golf også.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:35   #162
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Poenget mitt var at jeg ikke helt skjønner hvordan det går an å være helt "bløt" ("Nei, stakkar, folk kan bli lei seg, man kan ikke skrive sånt" ) i den ene tråden for så å lange ut mot en annen gruppe mennesker i neste tråd.

Jeg har mye av de samme holdningene som du skriver ellers. Det går fint an å være saklig og sarkastisk samtidig.

Men har du inntrykk av at det er de samme menneskene som er sarkastisk i en tråd og veldig bløt i en annen? For det har ikke jeg uten at jeg har tenkt veldig grundig over det.

Gammel 18-06-09, 21:35   #163
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg spiller aldri i livet golf.
Ikke er a4'en nypolert heller.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:36   #164
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg skulle også ønske at det var noen som tok debatten på ordentlig vis.
Men det blir som å etterlyse noen taleføre Israelvenner på et møte i Palestina-komiteen. Eller taleføre palestinavenner på et møte i MIFF.
Ja, jeg synes at forumet er så ensrettet.

Nå viser du fordommer, bønna. Dette er ikke å debattere.

Dersom forumet er ensrettet er det viktig å påpeke hvorfor, hvordan og ikke minst hvordan det arter seg i trådene. Da blir det interessant. Ikke om man bare slenger ut av seg en påstand.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:36   #165
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle også ønske at det var noen som tok debatten på ordentlig vis.
Men det blir som å etterlyse noen taleføre Israelvenner på et møte i Palestina-komiteen. Eller taleføre palestinavenner på et møte i MIFF.
Ja, jeg synes at forumet er så ensrettet.

Pisspreik!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:38   #166
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har mye av de samme holdningene som du skriver ellers. Det går fint an å være saklig og sarkastisk samtidig.

Men har du inntrykk av at det er de samme menneskene som er sarkastisk i en tråd og veldig bløt i en annen? For det har ikke jeg uten at jeg har tenkt veldig grundig over det.

Kanskje rine tenker på meg og liten-tiss-mannen og biffgardiner og gud vet hva. Det er fullt lov altså. :generøs:

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:38   #167
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Pisspreik!

Jasså, skremmis - fordommer? :nyerklært sånn du vet:

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:39   #168
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jasså, skremmis - fordommer? :nyerklært sånn du vet:

Dask til frekkingene med Pradavesken din du!

:dukker og løper:

Gammel 18-06-09, 21:40   #169
Slettet bruker
Passiv

Standard

:googler pradaveske:

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:40   #170
Nebbia
Passiv

Standard

Pisspreik!

Velbegrunnet og saklig, som alltid.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:42   #171
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Nå viser du fordommer, bønna. Dette er ikke å debattere.

Dersom forumet er ensrettet er det viktig å påpeke hvorfor, hvordan og ikke minst hvordan det arter seg i trådene. Da blir det interessant. Ikke om man bare slenger ut av seg en påstand.

Jeg trenger ikke å gå langt for å finne eksempler, i neste innlegg her innrømmes det glatt. Man er stolt over å være et sted hvor Frp'ere er fraværende

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Ja, tenk at så mange kloke, empatiske mennesker har klart å samle seg på ett sted! Jeg FP.

Men så sa jeg også at jeg synes. Dvs min personlige mening.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:43   #172
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kanskje rine tenker på meg og liten-tiss-mannen og biffgardiner og gud vet hva. Det er fullt lov altså. :generøs:

Omsider er det trygt å si at dette nå er en sextråd.
Øy - Sitron - det er klart her nå!

Jeg foretrekker å kalle smykkeskrinet mitt for blomst jeg altså. Jeg har aldri i livet det derre du snakker om der. :nekter å ta ordet i mitt tastatur:

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:44   #173
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er heller ikke så sikker på at det du nevner om den overgrepssaken, Nebbia, ikke ville ha skjedd hadde FRP hatt makta. Mitt inntrykk er at det de sier ikke alltid stemmer så godt overens med de det gjør (eller kommer til å gjøre). Men er saken het nok liker de veldig godt å la folk tro at de skal gjøre noe med det.

Gammel 18-06-09, 21:44   #174
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Velbegrunnet og saklig, som alltid.

Takk.

Gammel 18-06-09, 21:47   #175
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg trenger ikke å gå langt for å finne eksempler, i neste innlegg her innrømmes det glatt. Man er stolt over å være et sted hvor Frp'ere er fraværende
Men så sa jeg også at jeg synes. Dvs min personlige mening.

Du, nå er retorikken din litt gjennomsiktig Bønna, sorry. Men å si at innlegget etter ditt sier at vedkommende er stolt over å være på et tilnærmet FrP fritt forum er å lese litt vel mye mellom linjene. Det står rett og slett at det er mange empatiske mennesker her og det er det, selv om det later til at man har valgt ut en gruppe som det er "lov" å henge ut mer enn noen annen gruppe.

Dersom man vil at noen skal dempe noe må man fortelle det saklig og med ordelag som gjør at mottakeren av budskapet skjønner hva en forsøker å si.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:48   #176
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Noen få er det. Ikke mange, heldigvis. :ingen fan av dobbeltmoralisme:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:48   #177
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Dersom man vil at noen skal dempe noe må man fortelle det saklig og med ordelag som gjør at mottakeren av budskapet skjønner hva en forsøker å si.

Som vist her:

Pisspreik!

Nebbia er jaffal enig.

Gammel 18-06-09, 21:50   #178
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Noen få er det. Ikke mange, heldigvis. :ingen fan av dobbeltmoralisme:

Nuvel, rine. Hvor langt skal vi dra denne?

Nebbia er jaffal enig.

Man tør ikke annet Skremmern.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:51   #179
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Ja, tenk at så mange kloke, empatiske mennesker har klart å samle seg på ett sted! Jeg FP.

Dette ble jo faktisk litt morsomt. Det er du som drar slutningen at FrP-ere er fraværende siden det er mange kloke, empatiske folk her.

Gammel 18-06-09, 21:52   #180
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjorde jeg faktisk ikke. Det var vel ikke så ille. (Selv om du nok måtte regne med at den ble referet til når du starter en slik tråd.)
Tenkte i grunn på sykemeldingstråden, jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.