Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-09, 22:02   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Jeg har en venninne på høyde med Skvetten, hun er 146 cm. Jeg synes ikke det er noe rart at hun ofte blir omtalt som "hun lille......." Senest i går hørte jeg det. Jeg var på seminar med jobben og jeg jobber med mannen til hun som var klassestyrereren min på ungdomsskolen. Han begynnte plutselig å snakke om klassen vår og nevnte da bla "hun lille......"

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:12   #2
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Turban Smukk: Jeg blir jo bare _litt_ nysgjerrig på hva yrket ditt er, da!

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Hun er sikkert en dobbelmustasjeforhengsproduksjonsingeniør.

Hehe. Det er ikke noe spesielt eller uvanlig i yrket mitt i FP-sammenheng vil jeg tro, og det er et umåtelig populært studium for dagens ungdom. :voksenograr: I noen kretser blir det bare fortsatt ansett som noe rart, mytisk, merkelig, forkastelig og/eller fantastisk, alt etter som.

Den som gjetter riktig kan få en prikk. Jeg har akkurat oppdaget at jeg nå gir hele to poeng.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:09   #3
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den høyrøstede

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:15   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Den høyrøstede

Høyrøstet? Næsj, men du har smittsom latter.

Gammel 14-08-09, 22:17   #5
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Turban Smukk: så vanskelig du skulle være, da. Om det ikke er uvanlig eller rart i FP-sammenheng, tenker jeg på humaniorafag, journalistikk eller noe sånt.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:22   #6
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Etter X antall studenter på avdelingen opp gjennom tiden (de klarer ikke å lære navnet på alle sammen på en stund), er jeg blitt

hun mørke
hun med hårbåndet og
hun med bergansjakken.

Også skravlebøtta da.

Gammel 14-08-09, 22:22   #7
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Turban Smukk: så vanskelig du skulle være, da. Om det ikke er uvanlig eller rart i FP-sammenheng, tenker jeg på humaniorafag, journalistikk eller noe sånt.

Jeg prøvde å prikke deg, men må visst prikke noen andre først.

Med det at det ikke var noe rart i FP-sammenheng mente jeg vel helst at de færreste her ville synes det var rart. Siden jeg ikke vil være vanskelig, kan jeg jo liksågodt avsløre - tada - at jeg er psykolog. Men da er man inne på trådens tema igjen; vet ikke helt om jeg vil selvdefinere meg som psykolog, liksom. Først og fremst er jeg jo Turban Smukk.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:12   #8
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg er nok hun høye lyse.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:20   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble forresten kalt sjarmerende brisen sist gang jeg var ute med noen fra nett, men jeg er ikke helt sikker på om det var et kompliment.

Gammel 14-08-09, 22:22   #10
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg ble forresten kalt sjarmerende brisen sist gang jeg var ute med noen fra nett, men jeg er ikke helt sikker på om det var et kompliment.

Hvorfor skulle ikke det være et kompliment? Med mindre det ble sagt med en åpenbar , eller så høres det ut som en riktig sjarmerende Sitron.

Gammel 14-08-09, 22:24   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at jeg ble kalt for "hun store læreren" for 25 kilo siden. Jeg kom til å overhøre det en gang. Det var ikke stygt ment/sagt, men jeg likte ikke akkurat å høre det. Selv om det ikke var meningen at jeg skulle høre det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:28   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er jeg! Liten, billig og syrlig hvitvin med grønnskjær i flaska, pæreformet glass og pæreformet flaske.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:30   #13
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Her er jeg! Liten, billig og syrlig hvitvin med grønnskjær i flaska, pæreformet glass og pæreformet flaske.

Vakker!

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:48   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Liten og syrlig kan jeg kanskje godta. Men billig, bluen?

Gammel 14-08-09, 22:29   #15
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

På jobb er jeg for øvrig også hun unge, og blant elevene vet jeg at jeg er hun kule. Lurer på hvor lenge det varer.
Men hvilken alkoholholdig drikk jeg er? Hakke peiling. Noen forslag?

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:31   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjarmerende brisen er ALLTID et kompliment.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:43   #17
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

En kollega overhørte en elev som forklarte en annen elev hvem jeg var:
-Det er hun lille, mørke med briller. Stygge briller.
-Jaha?
-Og jævli svære pupper!

( Jeg har sluttet med briller. )

Men ellers var beskrivelsen ganske på kornet. Tror også jeg blir omtalt som streng og effektiv. Og pent kledd.

Dette er på jobb, altså!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:46   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg pleier å si at jeg nekter å dra hjem før jeg er usjarmerende dritings, så det der er absolutt en bra ting.

Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 22:55   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg pleier å si at jeg nekter å dra hjem før jeg er usjarmerende dritings, så det der er absolutt en bra ting.

Jeg var hjemme og var sjarmerende brisen i går, men jeg kom meg fremdeles ikke i seng før 06.20.

Gammel 15-08-09, 00:53   #20
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Når det gjelder personlighet har jeg ingen anelse om hva folk tenker om meg. Jeg kan nok framstå som en taus grå mus i hjørnet i en sammenheng, og selvsikker og pratsom i andre sammenhenger. Det kommer an på hvor trygg jeg føler meg.

Der er jeg også, tror jeg.

Og så er jeg redd for å virker overlegen eller uinteressert, men det er bare fordi jeg liker å observere først... Jeg er nok litt sjenert i de rette sammenhengene, fordi jeg synes alle andre er så morsomme og veltalende og flinke og alt sånt.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

En kollega overhørte en elev som forklarte en annen elev hvem jeg var:
-Det er hun lille, mørke med briller. Stygge briller.
-Jaha?
-Og jævli svære pupper!

( Jeg har sluttet med briller. )

Men ellers var beskrivelsen ganske på kornet. Tror også jeg blir omtalt som streng og effektiv. Og pent kledd.

Dette er på jobb, altså!

Unnskyld, men

Ungdommen nå til dags, altså.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.